3 vrk:tta Moskova hotelli yms?

eka kerta matkalla

Lähden 3 vrk:n matkalle Pietariin, hotelli Moskoa - eka kerta Venäjällä.
Millainen hotelli tasoltaan, aamupala, huoneet, liikkuminen lähiympäristössä yms. vinkit otan kiitoolsin mielein vastaan.
Miten ja missä liikkua, syödä - nähtävyydet ja etenkin niiden hinnat?
Budjettini ei ole suuren suuri

Kiitos vinkeistä!

4

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Igor von Aisa

      Moskova hotelli on mielestäni ihan ok, vaikka sitä usein arvostellaan "neuvostotyyliseksi". Palveluja löytyy moneen lähtöön samasta kompleksista ja metroasema on heti vieressä Euroopan pisimpine liukuportaineen.
      En tiedä mihin olet tottunut huoneiden, aamupalan ja syömisen suhteen mutta ei valittamista niissäkään. Itse matkustan yli 50 päivää vuodessa ja olen asunut hotelleissa ympäri maailmaa yhteensä 3-4v.
      Liikkumaan pääsee metrolla mutta kannattaa kävellä Nevskiä pitkin, hieno katu, ei häpee yhtään Euroopan ns. metropoleja.Itse viihdyn Pietarissa enemmän.Taksilla pääsee myös mutta jos budjettisi on rajattu niin käytä metroa.
      Hauskaa matkaa, hyvä valinta.

    • sewfa

      Toimiva hotelli, kaikenkaikkiaan on ok paikka asustaa. Käytävät on aika pitkiä. Tulee matkaa aamupalalle, jos joudut toiseen päähän rakennusta.
      Samassa rakennuksessa metroasema ja prisma, saa s-bonuksiakin. Nähtävyyksiin voi laskea hotellin läheisyydessä sijaitsevan hautausmaan, jonne haudattu muutamia kuuluisia venäläisiä. Vaativat vaan pääsymaksun.

    • Rahjalainen

      Hautausmaahan on osa Aleksanteri Nevskin luostaria.
      Sinne on haudattu useampi kuin muutama "kuuluisa" venäläinen.
      Siellä lepää myös yksi Rahjan veljeksistä, Eino.
      Tee sisään mennessä ristinmerkki oikein. Näin tekemällä säästät pääsymaksun.

    • Ihan daa

      Aleksanteri Nevskin kirkko ja kuuluisuuksien(mm. Dostojevski, Pietarin eka pormestari)hautausmaa kerrottiin,hotellin lähellä.Aja bussilla nevskiä pitkin nro 1 ja 10 ym.Käväise kirjakaupoissa ,ihan mielenkiintoisia katsella.
      Metrolla tietääkseni pääset myös talvipalatsin aukiollekin.Aikaa menee hirveästi tu-
      ristilla lyhyeenkin matkaan. Aja metrolla jonkun lähiön asemalle näet"tavallistakin" Pietaria.Käy blinibaarissa,nam
      Ruoka: hyviä paikkoja joka kulmassa,useinmiten pöytiin tarjoilu kohtuu hinnalla.
      Esim. puolikkaan oluen saa pöytään tarjoituna alle 100ruplaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe