Depp eroaa!

Tuleva Mrs. Depp

Mä näin sen ensin!! Se on mun! Lurts.

8

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deppiskä

Sori vaan, mutta mä olen syy niitten eroon. Eiks toi Loirin Vesku ole sinkku? Ota se!

• MUN!!!!!!

johnny depp on mun!

• Johnny <33

no oho !! Itse ainakin toivoisin , että se ei olisi totta ,mutta pelkään sen olevan . olen aina uskonut , että he olivat ihana pari yhdessä ja täydellisiä toisilleen .En edes tajua miten voitte tai jotkut voivat sanoa jtn esim jeah johnny on eronnut nyt se on vapaa olee mun ja jotain just yhtä tyhmää ... en edes tajua miten voi olla johnny fani jos ei edes kunnioita häntä yms. toivon ainakin että hän olisi ok ja että huhut ei olisi totta esim : että johnny olisi muka pettänyt vanessaa , en kyllä usko niihin , mutta kummiski . ja toivottavasti he pysyvät erosta huolimatta väleissä lastensa takia....

• Hyvä vai huono?

Oon samaa mieltä ku sä. Tietty olin ihan eka sille ou jee se eros nyt se on mun mut tarkemmin ajateltuani ymmärsin et sääli et ne eros nehän oli unelma pari ja olihan niillä kaks lastaki. Toivottavasti ne palaa yhteen, siis ihan niitten lasten takia!

• kuug

Depp vaihtaa nuorempaan. Ihan normaalia ja tervettä tuossa iässä. Yli kolmikymppiset älkää vaivautuko.

• JOTKUT ON IDIOOTTEI

LOL VARMANN TOSISSAAN USKOT NIIT HUHUJA !! !!!!!!!!!!!! :D

• 50 kybän villitys

Siis nii deppistä: jäbä on kokeillut kaikkea maa ja taivaan välillä täyttääkseen vajavaisuuden tyhjiön itsessään, mutta lesbo tyttöystävä puuttui ja aina vaikein suhde on suhde omaan itseensä.
      Toivottavasti kypsyy, kehittyy ja palaa perheensä pariin, muuten jää ikuiseksi friikiksi.
      Jotkut leffat silti ihan OK

• Johnny! <3

Tämä on totta. Vanessa ja Johnny ei oo ees nähny toisiaan kolmeen vuoteen ja äskettäin päätti erota. Johnny on tapaillu 23 vuotta nuoremman kanssa ja kaikki huhut on totta. Elän yhä siinä uskossa, että kaikkien aikojen unelmapari tulisi vielä yhteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3528
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1558
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1279
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe