Olen iskenyt silmäni jo pitkän aikaa sitten lähikioskin tyttöön :) Hänessä on jotain käsittämättömän viehättävää ja tutka hälyttää... mutta niin usein se on väärässäkin. Asiakaspalvelussa omimmillaan kyllä ihan kaikille, mutta aina kun kävelen ohi, niin hän kyllä rekisteröi minut kauempaa ja se hymy saa jalat alta... Se on jotenkin iloisen yllättynyt, mutta silti niin ujo. Aah, vaikea selittää.
Juttutuokiot kassalla ovat venyneet pidemmiksi viime aikoina, mutten tiedä miten rohkaistuisin tekemään jonkinlaisen aloitteen... Olen aivan onneton tämän asian tiimoilta. En ole ikinä oikeastaan elämässäni ollut siinä tilanteessa, että olisin deittaillut/joutunut tekemään itse aloitetta. Hän on kyllä vaan niin äärettömän söpö.
En todellakaan tiedä varmaksi onko hän lesbo/bi... Hänen FB:nsä ei juurikaan paljasta mitään. Tykkää siellä kylläkin "Sukupuolineutraalin avioliittolain psta" sivusta, mutta se onkin ainoa vähemmistösivu..., josta tykkää kyllä niin moni heterokin. Mikään muu ei anna minkäänlaista osviittaa hänen suuntautumisestaan.
Vinkkejä.... En kerta kaikkiaan tiedä, mitä tehdä. Ja en haluaisi kuitenkaan vaihtaa lähikioskiakaan toiseen, jos tyttö paljastuisi heteroksi :))
Miten tehdä aloite? En ole varma hänen suuntautumisestaan.
58
967
Vastaukset
- f4ck
meinaaksä panna sitä sitten suoraan ekoilla treffeillä että siksi et uskalla pyytää ulos vaiks kahville. En ymmärrä miks tosta tehdää nii vaikeeta. Sanot että kuule, voisitkos ajatella lähteväsi joskus minun kanssa kahville tai mille vain? Noin, kukaan ei kuole eikä saa hyi reaktiota. Hyvällä säkällä se lähtee ja saatte tutustua lisää, kyllä se siitä selviää sitten mistä se tykkää.
- 999+999
Ootko f4ck niin fakkiutunut parisuhteessas ettet ees muista millaista on kun on ihastunut ja pitäis uskaltaa lähestyä toista, uskaltaa tehdä aloite jolloin pakkien pelko saa ihan suhteettomat mittakaavat jne. ei siinä todellakaan mitään panemista ajatella siinä vaiheessa.
- VIRGO___
999+999 kirjoitti:
Ootko f4ck niin fakkiutunut parisuhteessas ettet ees muista millaista on kun on ihastunut ja pitäis uskaltaa lähestyä toista, uskaltaa tehdä aloite jolloin pakkien pelko saa ihan suhteettomat mittakaavat jne. ei siinä todellakaan mitään panemista ajatella siinä vaiheessa.
Pointti varmaan oli että jossain vaiheessahan se aloite on tehtävä! Jomman kumman.
Muutenhan tilanne jatkuu ja jatkuu.... eikä mitään ratkaisua tule. Voihan ap toki miettiä vielä vuodenkin päästä, että hitto tuo myyjä vilkuilee edelleen ja jutellaan small talkia päivästä toiseen, kunnes sit tilaisuus menikin jo ohi!
Et varmaan tiennyt, että maailmassa voi olla rohkeitakin ihmisiä, ketkä sit uskaltaa tehdä sen aloitteen. Joten turha alkaa yleistämään.
AP:n tapauksesta kyllä vähän vaikuttais että kyllä sillä myyjällä jotain kiinnostusta on. So go for it! Ja jos pakit tulee, niin sit tulee. Jos se vaikka on epävarma suuntautumuksestaan. Kun kerran teet sille selväks että olet kiinnostunut, vaikka antaiskin pakit, ties vaikka se sit myöhemmin sua lähestyy kun on miettinyt asiaa enemmän. - kekman
Kukaan fixu omasta taloudestaan huolehtiva ei lähde baariin kahville pelkästään sen takia että saisi sillä verukkeella tutustua uuteen ihmiseen. Tuollainen strategia karsii jo ison osan fixuista ihmisistä. Laskiskelin kerran itse valmistetun kahvin kuppihintoja (taulukkolaskentaohjelmasta copy/pastattu, joten sekavalta näyttää):
Suodatinkahvi paketin hinta 500 g pikakahvin hinta (200 g) 2 g teelusikallisen paino
75 g kahvia suodatinpussiin 2 teelusikkaa kuppiin
4 kupillista pannusta
26,6666666667 kuppia kahvia 50 kuppia pikakahvia
Kupin hinta Kupin hinta
Rainbow kahvi tarjouksessa 2,99 € 0,11213 € 3,34 € 0,0668 €
Costa Rica kahvi 3,25 € 0,12188 €
Siis suodatinkahvin ison kupin hinnaksi tuli itsekeitettynä 12 centtiä ja pikakahvista vain noin 7 centtiä (halvempaa, mutta parempaa mielestäni ja kätevämpää valmistaa kun on nopea vedenkeitin). Jos ette usko, niin laskekaa ja mittailkaa itse. Miettikää onko millään muulla tuotteella niin suurta katetta kuin kahvikupposella baarissa?
Tai niin minä ainakin käsitin nuo sanasi "ulos kahville" - kuten "ulos syömään". Jos tarkoitit, että kahvit termariin ja ulos luontoon kahville, niin sitten joku fixukin voisi tuollaista strategiaa käyttää
- 6+16
Kuin monta kertaa sä f4ck pyydät kassatyttöjä ulos kahville noin vain....? ;))
Onneks mä oon sitoutunut. Olen myös ihan liian ujo pyytään ketään ulos.- f4ck
mä pyydän ihmisiä ulos tottakai jos ne on mielenkiintoisia. En mä ole mitää sutinaa etsimässäkään, mutta oma parisuhteeni on alkanut kyllä sillein että olen pyytänyt ulos. Kekman jos sä et omaa varallisuutta nii vie vaikka kotiisi sitten vedelle, ihan sama.
Ja sille joka sanoi että ku on ihastunu ni ei kehtaa eikä uskalla. Mä olen aina sanonukki että rakkaus on rohkeita varten. f4ck kirjoitti:
mä pyydän ihmisiä ulos tottakai jos ne on mielenkiintoisia. En mä ole mitää sutinaa etsimässäkään, mutta oma parisuhteeni on alkanut kyllä sillein että olen pyytänyt ulos. Kekman jos sä et omaa varallisuutta nii vie vaikka kotiisi sitten vedelle, ihan sama.
Ja sille joka sanoi että ku on ihastunu ni ei kehtaa eikä uskalla. Mä olen aina sanonukki että rakkaus on rohkeita varten.off topic: cashiä oli vuosi sitten kyllä yli 10 tuhatta euroa säästössä, mutta sitten sijoitin ne hyödylliseen nmateriaaliseen varallisuuteen. Ja nyt olen taas keräämässä rahavarallisuutta, jotta voisin sijoittaa sen joskus johonkin järkevään, mistä minulle on iloa pitkäksi aikaa.
- VIRGO___
pkeckman kirjoitti:
off topic: cashiä oli vuosi sitten kyllä yli 10 tuhatta euroa säästössä, mutta sitten sijoitin ne hyödylliseen nmateriaaliseen varallisuuteen. Ja nyt olen taas keräämässä rahavarallisuutta, jotta voisin sijoittaa sen joskus johonkin järkevään, mistä minulle on iloa pitkäksi aikaa.
Ketään ei kiinnosta sinun rahat, taloutesi, saatikka yrityksesi mainostaa itseäsi luonnon ihmisenä tai ylipäätään tuomaan esille omaa arvomaailmaasi, koska se ei liittynyt tähän keskusteluun millään vertaa.
- kekman fani
VIRGO___ kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sinun rahat, taloutesi, saatikka yrityksesi mainostaa itseäsi luonnon ihmisenä tai ylipäätään tuomaan esille omaa arvomaailmaasi, koska se ei liittynyt tähän keskusteluun millään vertaa.
ei saa kiusaa kekmania, se on herkkä poika. esittää kovaa, mut sisällä itkee
- isllslkknenenne
kekman fani kirjoitti:
ei saa kiusaa kekmania, se on herkkä poika. esittää kovaa, mut sisällä itkee
kekman on hymyilly elämälle nii paljon että etuhampaat kului pois
- kekman fani
isllslkknenenne kirjoitti:
life is GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD *jim carrey äänell*
VIRGO___ kirjoitti:
No toi kahvin hinta nyt vähän liittyi kun oli puhetta kahville kutsumisesta. Mutta ketä luulet kiinnostavan nuo ainaiset kommentit, joissa kerrotaan, että viestini eivät kiinnosta ketään ja joissa minua ollaan ajamassa täältä pois?
En oikeastaan ole luonnon ihminen. Tietotekniikka ja ihmisen kyky käyttää tekniikkaa elämäänsä helpottamaan menee arvoissani kovasti joidenkin viherpiipertäjien luontoarvojen ohi ja yläpuolelle. Viihdyn kyllä kesäisin ehkä paremmin kauniissa luonnossa kuin sisällä baarissa. Off topic taas, mutta itsepähän otit puheeksi.- kekman fani
pkeckman kirjoitti:
No toi kahvin hinta nyt vähän liittyi kun oli puhetta kahville kutsumisesta. Mutta ketä luulet kiinnostavan nuo ainaiset kommentit, joissa kerrotaan, että viestini eivät kiinnosta ketään ja joissa minua ollaan ajamassa täältä pois?
En oikeastaan ole luonnon ihminen. Tietotekniikka ja ihmisen kyky käyttää tekniikkaa elämäänsä helpottamaan menee arvoissani kovasti joidenkin viherpiipertäjien luontoarvojen ohi ja yläpuolelle. Viihdyn kyllä kesäisin ehkä paremmin kauniissa luonnossa kuin sisällä baarissa. Off topic taas, mutta itsepähän otit puheeksi.Kekman itkee aina ku sitä ollaa häätämässä :(
Sillä on tunteet, se ei oo mikää kylmä lesbialainen - Nahkapupunen
kekman fani kirjoitti:
Kekman itkee aina ku sitä ollaa häätämässä :(
Sillä on tunteet, se ei oo mikää kylmä lesbialainenOn se kova tuo kikkoman !
- kekman fani
Nahkapupunen kirjoitti:
On se kova tuo kikkoman !
Jos kaikki miehet ois niinku kekman
ni ei ois hetero naisia enää ollenkaan!
niin kova se on - Mitämitähähhäh?!
f4ck kirjoitti:
Ja sille joka sanoi että ku on ihastunu ni ei kehtaa eikä uskalla. Mä olen aina sanonukki että rakkaus on rohkeita varten.Hei f4ck, kerro mulle sitten mitä kelaat siitä, että kun on rohkeesti ylittänyt itsensä nolauskynnyksen ja pyytänyt vaikkapa viattomasti kahville jotain kiinnostavaa naista, jonka kanssa on ollut flirttiä, ja vastaus on ollut ympäri pyöreä, joo ja ei, en osaa sanoa milloin ja mitä. Niin mitä helvettiä sitten tehdä? Positiiviset merkit jatkuu, selkeitä pakkeja ei tule. Ja sitten, ihan puskista, alkaa valjeta kiertoteitse että se elää suhteessa miehen kanssa josta ei ole sanallakaan mainittu vaikka tilaisuus olisi ollut mikäli olis halunnut siten tehdä selväksi diplomaattisesti ettei ole kiinnostunut. Antaako olla vai mitä?
- f4ck
Mitämitähähhäh?! kirjoitti:
Hei f4ck, kerro mulle sitten mitä kelaat siitä, että kun on rohkeesti ylittänyt itsensä nolauskynnyksen ja pyytänyt vaikkapa viattomasti kahville jotain kiinnostavaa naista, jonka kanssa on ollut flirttiä, ja vastaus on ollut ympäri pyöreä, joo ja ei, en osaa sanoa milloin ja mitä. Niin mitä helvettiä sitten tehdä? Positiiviset merkit jatkuu, selkeitä pakkeja ei tule. Ja sitten, ihan puskista, alkaa valjeta kiertoteitse että se elää suhteessa miehen kanssa josta ei ole sanallakaan mainittu vaikka tilaisuus olisi ollut mikäli olis halunnut siten tehdä selväksi diplomaattisesti ettei ole kiinnostunut. Antaako olla vai mitä?
jos siitä ei halua muuta kuin mahdollisen seikkailun, mut jos kerta olet ihastunut ni jättäisin siihen. Sä satutat vaa ittees siihen ja jumitat. Tai sitten kiusaat sitä ihan kunnolla, flirttiä lisää ja vielä rohkeemmin vaa ehdotuksia. Miten vain. Mutta hyvä asia on se että uskalsit kysyä ja tehdä aloitteen. Jos ei ikinä koita ni ei mitää saakkaa. Joskus tulee pakkejakin mutta ehkä seki on hyväksi ett huomaa ettei siihen kuole.
Joskus jonkun flirtin kuuluukin jäädä vain mausteeksi eikä tulla miksikään todeksi. - Hymyy......
isllslkknenenne kirjoitti:
No huh huh, tulipa katottua kekmanin kuva suurempana.
Kylläpä on kaunis hampaaton hymy....
Olis ollu ees suu kiinni kuvassa.
Jos en jo olis lesbo niin varmaan muuttuisin jos kaikki miehet olis tuolla hymyllä varustettuja. - petem6n9oo
Hymyy...... kirjoitti:
No huh huh, tulipa katottua kekmanin kuva suurempana.
Kylläpä on kaunis hampaaton hymy....
Olis ollu ees suu kiinni kuvassa.
Jos en jo olis lesbo niin varmaan muuttuisin jos kaikki miehet olis tuolla hymyllä varustettuja.joo niin, mutta kun mä en olekaan vielä mies, vastahan mulla on maitohampaat irtoamassa. Eipähän kohta tarvii enää ämmien tissiä imee kunhan tästä vielä vähä kasvan ja musta tulee jo pikku poika. Terveisin täältä lapsuuden kodista vihreältä Ruohotieltä
- Mitämitähähhäh?!
f4ck kirjoitti:
jos siitä ei halua muuta kuin mahdollisen seikkailun, mut jos kerta olet ihastunut ni jättäisin siihen. Sä satutat vaa ittees siihen ja jumitat. Tai sitten kiusaat sitä ihan kunnolla, flirttiä lisää ja vielä rohkeemmin vaa ehdotuksia. Miten vain. Mutta hyvä asia on se että uskalsit kysyä ja tehdä aloitteen. Jos ei ikinä koita ni ei mitää saakkaa. Joskus tulee pakkejakin mutta ehkä seki on hyväksi ett huomaa ettei siihen kuole.
Joskus jonkun flirtin kuuluukin jäädä vain mausteeksi eikä tulla miksikään todeksi.Niin, mä häilyn näiden kahden vaihtiksen välillä, antaako olla vai jatkaa "pommitusta". Se on fakta että mitään ei saa jos ei yritä. Tässä tilanteessa mä kuitenkin alan kallistua siihen, et annan olla, osoittaakseni samalla sen että ikään kuin kunnioitan sitä vastausta tai vastauksettomuutta minkä häneltä oon saanut. Ja samalla vapautan itteni enkä jumita. Vaikka ihana tyyppi onkin ;) Ja niin kuin sanoit; ainahan sitä voi nauttia kevyestä flirtistä, se piristää ;)
- raisksi
f4ck kirjoitti:
Ja sille joka sanoi että ku on ihastunu ni ei kehtaa eikä uskalla. Mä olen aina sanonukki että rakkaus on rohkeita varten.Kukkan järkevä ei lähde vieraan tai puolitutun kotiin. Sehän voi olla vaikka mikä raiskaaja.
- 19+18
pkeckman kirjoitti:
thnx boys.
huh, onneks mä oon lesbo! :D
19+18 kirjoitti:
huh, onneks mä oon lesbo! :D
Miten niin? Miksi tuollainen kommentti on viestini alla, jossa vaivauduin kiittämään fanejani? Viisas ihminen on sellainen että hän ei käännä selkäänsä seuraavalle sukupolvelle vaan koittaa tarjota heille jotain ts. istuttaa omena puuta, joten minulle on tärkeää että skidit kuuntelee ja arvostavat minua. Eli miksi siis tähän nähden olet kiitollinen siitä, että olet lesbo?
- yötyömyöhyö
"Plaplahplaah.. mukava ilma..juttutuokiota taas.. plahplah..kylläpä jäätelöä menee kaupaksi, no niinpä, hahahhah.. plahplah. Small talk....small talk. Heippa... moikka. No mikä unohtu? No maito perkule. Nonnin, hahhah...small talkia, lehmä, aasinsilta, kyllästynyt maalaiselämään vaihteeksi (jos te olette semmosessa paikkaa) aasinsiltaa, kesä, tapahtumia,Helsinki.... Tiedätkö tosta pridesta, ootko menossa? No totta helkatissa. Hahaa loistavaa, ei ole ketään kenen kanssa mennä, mennäänkö yhdessä? No mennään vaan"
- AP
Johan on tullut vastauksia.
Poikkesin kauppamatkalla hakemassa taas ostosreissun "unohdukset" ja Loton. En kyllä lottoa juuri koskaan, mutta onpahan syy käydä taas tarkistamassa kupongit. ;-))
Hän moikkasi jo kaukaa, ja hämmentyi ihanasti yhdestä kommentistani. Jos sitten lottoa tarkistaessa saisi itsestään jotain irti. On tämä niin naurettavan vaikeaa :)- atrainkeepscoming
mulla on sulle kevyt iskuvinkki. Sano: Haluan panna sinua, teille vai meille? Toimii kuin häkä ja junan vessat.
- Idea?
Pyydä se FB-kaveriks
- pulmaongelma
Iske rasvasesti silmää ja kysy suoraan. TArkotan, että mitäs menetettävää sulla on? Joko tai, onnaa tai ei onnaa.
Olispa mullakin noin helppoja ongelmia.- fack
onko ne ongelmat vaikeita vai niihin ratkaisut? Mä en usko että kovinkaan monella on oikeasti mitää sellaista ongelmaa joka vaatis niinkää paljon murehtimista kuin ne saa. Ihmiset vaa pelkää tehdä ratkaisuja joita pitää tehdä selvitäkseen asioista. Suurimpaan osaan ongelmia on yksinkertaiset ratkaisut.
- ongelmatKullakin
No on esim. työllistymisongelma ja rahattomuusongelma, asuntolainaongelma, vakava sairastuminen jne. Tällaisia konkreettisia ongelmia, joiden ratkaisu vie vuosia tai joihin ei ole ratkaisua. Kioskin tytöltä kysyminen ei vie vuosia ja kun kysyy, on asia selvä.
- 38 12
Myös minä olen käynyt nuo läpi ja se vaati todellakin muutaman vuoden selvittää kaikki ja selvitä pahimmasta, mutta nyt tiedän elämästä ja tärkeydestä enemmän. Se kun entiseen ei ole paluuta, se vain tarkoittaa että elämässä pitää ottaa uusi suunta ja uudet kohteet. Se ei ole maailmanloppu. Pitää uskaltaa päästää irti siitä mitä nyt on ja tarttua elämän asettamaan haasteeseen.
Sen jälkeen kioskityttöön ihastumisen ongelmat ei ole kuin yksi ihana kevyt tuulahdus tässä elämässä jossa joskus täytyy tehdä uusia asioita. Nähdä asiat uudella tavalla. Joo, ja muo on askarruttanut toi äärettömyyden käsite jo vuosiakausia. Tosin nyt kun olen selvittänyt sen käsitteen analysoimalla sitä, niin näen koko homman selkeästi, ja tähän ongelmaani yksinkertaisen ratkaisun. Nyt ongelmani on se että pitäis muutkin saada se näkemään. Tai eihän se mikään ongelma ole, sillä pitkässä juokussa totuus voittaa aina. Pitää vaan odottaa, että muut matemaatikot ehtivät tänne perille saakka.
- hdthdtynnt
pkeckman kirjoitti:
Joo, ja muo on askarruttanut toi äärettömyyden käsite jo vuosiakausia. Tosin nyt kun olen selvittänyt sen käsitteen analysoimalla sitä, niin näen koko homman selkeästi, ja tähän ongelmaani yksinkertaisen ratkaisun. Nyt ongelmani on se että pitäis muutkin saada se näkemään. Tai eihän se mikään ongelma ole, sillä pitkässä juokussa totuus voittaa aina. Pitää vaan odottaa, että muut matemaatikot ehtivät tänne perille saakka.
Ja mä ku luulin et mä oon "no life" :P Mut onneks on olemassa kekkomaaan, joka uhrautuu olemaan paskista paskin "no life". WUHUUUU aploodeja everybody!
hdthdtynnt kirjoitti:
Ja mä ku luulin et mä oon "no life" :P Mut onneks on olemassa kekkomaaan, joka uhrautuu olemaan paskista paskin "no life". WUHUUUU aploodeja everybody!
Nyt en ymmärrä sanojesi merkitystä. Voisitko suomentaa? Vai saitko tuosta edellisestä viestistä sellaisen kuvan, että olisin vuosikusia istunut vain potalla ja pohtinut äärettömyyttä? Nyt ole ymmärtänyt jotakin väärin. Alitajuntani on askarrellut aiheen parissa ja nostanut käsityksiä tajuntaan. Toki olen joutunut tutustumaan melko paljon nykyisiin ja aikaisempiin käsityksiin äärettömyydestä lukemalla siitä, ja silloin funtsiminen on ollut aktiivisempaa, mutta lopulliset näkemykseni olen kuullut suoraan totuudelta eli jumalalta. Naisilla kun ei ehkä ole niin kehittynyttä sielua kuin miehillä voisi parhaimmillaan olla, niin ymmärrän hyvin, että pidät äärettömyyden käsitettä hyvin tylsänä. Siihenkin ja sen historiaan pitäisi kyllä tutustua ennenkuin siitä voi sanoa mitään. Ja sitä paitsi kiva se on saada nimensä tulevaisuuden matematiikan historian kirjoihin. En koe uhranneeni mitään vaan päinvastoin saavuttaneeni paljon.
- oodi turhapurolle
pkeckman kirjoitti:
Nyt en ymmärrä sanojesi merkitystä. Voisitko suomentaa? Vai saitko tuosta edellisestä viestistä sellaisen kuvan, että olisin vuosikusia istunut vain potalla ja pohtinut äärettömyyttä? Nyt ole ymmärtänyt jotakin väärin. Alitajuntani on askarrellut aiheen parissa ja nostanut käsityksiä tajuntaan. Toki olen joutunut tutustumaan melko paljon nykyisiin ja aikaisempiin käsityksiin äärettömyydestä lukemalla siitä, ja silloin funtsiminen on ollut aktiivisempaa, mutta lopulliset näkemykseni olen kuullut suoraan totuudelta eli jumalalta. Naisilla kun ei ehkä ole niin kehittynyttä sielua kuin miehillä voisi parhaimmillaan olla, niin ymmärrän hyvin, että pidät äärettömyyden käsitettä hyvin tylsänä. Siihenkin ja sen historiaan pitäisi kyllä tutustua ennenkuin siitä voi sanoa mitään. Ja sitä paitsi kiva se on saada nimensä tulevaisuuden matematiikan historian kirjoihin. En koe uhranneeni mitään vaan päinvastoin saavuttaneeni paljon.
kekman potalla istuu, miettii jumalaa pyöreenä suu. kekman kaikkia vihaa ja säälii, äärettömän ääressä häärii. nimensä kirjaan haluu, ei se tärkeistä asioista tajuu. evoluutiossa on se asteella kaikkivoipa, telepatiaa takioneita ja glugoosia roisia.
"kekman kaikkia vihaa ja säälii"
Joitain täytyy yrittää hieman jonkinlaisella herran vihalla ja nuhteella saada tajuamaan joitain asioita, jotta heistäkin tulisi kunnioituksen arvoisia. Kaikki eivät kai oikein voi olla huippuja, joita arvostan yli kaiken, ainakaan tämän hetken maailmassa, kaukaisessa paratiisissa kyllä.- tur his
keke hammasharjaa tajunnut ei, nyt on mielipuolinen. ihmiset onnellisia ovat, keken mielessä turhantiedon omenat. käärmeenä keke paratiisissa luikertelee kun kaksi eevaa kuhertelee. eeva paria keke vihaa, syö sokeria ja juo simaa.
- --------------------
Keksi jokin tekaistu juttu jostain pariskunnasta ja kysy ohimennen oletko sinä naimississa tms..voisitko kuvitella olevasi se joka aina siivoaa tms..noin saat selville onko se parisuhteesa ja ehkä kummansukupuolen kanssa.
jos tätä jotain apua oli niin hyvä homma..väsyttää niin paljon etten tämän paremmin osaa ilmaista..:DJos niin onnettomasti käy, että parisuhde etenee ihan yhteiseen kotiin (miksi? Eikö olisi kivempi vain seurustella ja vuoroin viettää päiväkausia toisen vieraana ja viikon pari toisen ja käy välillä niinäkin aikoina toisenkin kotona piipahtamassa kylässä) niin noinkin onnettomasti voi käydä, vaikka yleensä yhteisessä kodissa siivouksesta pitäisi huolehtia enimmäkseen se jota sotku neuroottisesti haittaa. Jos ei käy noin onnettomasti, vaan kumpikin jatkaa elämäänsä omassa kodissaan vieraillen toisen kodissa, niin kodista huolehtii tietysti tällöin sen omistaja tai sen vuokran maksaja, eikä sen kunnosta tai ajottaisesta epäkunnosta pitäisi toisella olla nokan koputtamista. Huolehtikoot omasta kodistaan vaan.
- 3
pkeckman kirjoitti:
Jos niin onnettomasti käy, että parisuhde etenee ihan yhteiseen kotiin (miksi? Eikö olisi kivempi vain seurustella ja vuoroin viettää päiväkausia toisen vieraana ja viikon pari toisen ja käy välillä niinäkin aikoina toisenkin kotona piipahtamassa kylässä) niin noinkin onnettomasti voi käydä, vaikka yleensä yhteisessä kodissa siivouksesta pitäisi huolehtia enimmäkseen se jota sotku neuroottisesti haittaa. Jos ei käy noin onnettomasti, vaan kumpikin jatkaa elämäänsä omassa kodissaan vieraillen toisen kodissa, niin kodista huolehtii tietysti tällöin sen omistaja tai sen vuokran maksaja, eikä sen kunnosta tai ajottaisesta epäkunnosta pitäisi toisella olla nokan koputtamista. Huolehtikoot omasta kodistaan vaan.
kekellä vissii unohtu hammasharja entisen avovaikun kotiin
3 kirjoitti:
kekellä vissii unohtu hammasharja entisen avovaikun kotiin
Ikävä kyllä asuimme samassa kämpässä. Se oli pelkkä hätävara kun ensimmäisen tyttöystävän kanssa olin päässyt pillun makun, niin otin hätävaran, mikä oli elämäni yksi suurimmista virheistä. Opin ainakin sen, että pelkkä pillu ku pillu ei riitä yhtään mihinkään, mieluummin tumputan. Samasta kämpästä irtautuminen on tietysti hankalampaa kun pitää etsiä itselleen uusi asunto. Onnistuin handlaamaan tilanteen muuttamalla muutaman neliön "vintti" alivuokra huoneeseen, sinänsä ihan mukavalle seudulle puu Käpylään.
- 3
pkeckman kirjoitti:
Ikävä kyllä asuimme samassa kämpässä. Se oli pelkkä hätävara kun ensimmäisen tyttöystävän kanssa olin päässyt pillun makun, niin otin hätävaran, mikä oli elämäni yksi suurimmista virheistä. Opin ainakin sen, että pelkkä pillu ku pillu ei riitä yhtään mihinkään, mieluummin tumputan. Samasta kämpästä irtautuminen on tietysti hankalampaa kun pitää etsiä itselleen uusi asunto. Onnistuin handlaamaan tilanteen muuttamalla muutaman neliön "vintti" alivuokra huoneeseen, sinänsä ihan mukavalle seudulle puu Käpylään.
hammasharjalla pestään hampaat, ei pimppiä
- Nahkapupunen
3 kirjoitti:
Ja päivälliseksi uusavuttomuutta ja päälle vähän kikkomania . . . voi hyvät hyssykät !
3 kirjoitti:
Olen netistä kyllä lukenut että jotkut pillut saavat sähköisellä hyviä kiksejä. Voihan sillä sen jälkeen hampaatkin pestä.
Nahkapupunen kirjoitti:
Ja päivälliseksi uusavuttomuutta ja päälle vähän kikkomania . . . voi hyvät hyssykät !
Mitä tarkoitat?
- 20+10
pkeckman kirjoitti:
Olen netistä kyllä lukenut että jotkut pillut saavat sähköisellä hyviä kiksejä. Voihan sillä sen jälkeen hampaatkin pestä.
Mitä jos vaan menisit ja oikeessa maailmassa pyytäisit jotain naista ulos, etkä täällä pervoja fantasioi ja lesboja kiusaa?
20+10 kirjoitti:
Mitä jos vaan menisit ja oikeessa maailmassa pyytäisit jotain naista ulos, etkä täällä pervoja fantasioi ja lesboja kiusaa?
tämä on ihan sitä samaa ja yhtä ja ainoaa olemassa olevaa todellista maailmaa. ja sitä paitsi aika hyvä keino alustaa jotain mahdollista juttua, koska jollain on mahdollisuus saada minusta aika tarkkaa kuvaa. ulkomaailmasta en tällä hetkellä tunne ketään, joten ei ole mitään haluja pyytää ketään ulos ja alkaa täysin tuntemattoman ihmisen kanssa mittailemaan taitojaan kykyjään, olemaan kritiikin alaisena, pätemään jne...Niin mikähän se on pervoa? se että haluaa "löytää/tehdä/työstää" itselleen naisen jota arvostaa ja rakastaa ja jonka kokee niin tarkeäksi itselleen että voisi syödä hänet melkein kokonaan? sekö?
Jos nyt suoraan sanon, niin eiköhän lesbot ja homot ja transut sun muut itse kiusaa itseään pervoiluillaan ainakin jos suunnittelevat siihen tilanteeseensa loppuelämäksi jäävänsä.- alvinandthechipmunks
pkeckman kirjoitti:
mahdatkohan asua vieläkin puu-Käpylässä?
- 20+10
pkeckman kirjoitti:
tämä on ihan sitä samaa ja yhtä ja ainoaa olemassa olevaa todellista maailmaa. ja sitä paitsi aika hyvä keino alustaa jotain mahdollista juttua, koska jollain on mahdollisuus saada minusta aika tarkkaa kuvaa. ulkomaailmasta en tällä hetkellä tunne ketään, joten ei ole mitään haluja pyytää ketään ulos ja alkaa täysin tuntemattoman ihmisen kanssa mittailemaan taitojaan kykyjään, olemaan kritiikin alaisena, pätemään jne...Niin mikähän se on pervoa? se että haluaa "löytää/tehdä/työstää" itselleen naisen jota arvostaa ja rakastaa ja jonka kokee niin tarkeäksi itselleen että voisi syödä hänet melkein kokonaan? sekö?
Jos nyt suoraan sanon, niin eiköhän lesbot ja homot ja transut sun muut itse kiusaa itseään pervoiluillaan ainakin jos suunnittelevat siihen tilanteeseensa loppuelämäksi jäävänsä.älä oo niin tuomitseva, ei sitä ihmisiä kahville pyydetä sen takia että niitä heti halutaan nussia. ja noi sun peräaukko dildot ja hammasharjat perseessä ja mokkasiini fantasiat kannattaa jättää kertomati ku kahvittelet.
alvinandthechipmunks kirjoitti:
mahdatkohan asua vieläkin puu-Käpylässä?
e. asun nykyaikaisen luonnontieteen tuomassa viimeisessä todellisuuskuvassa: kvanttimekaanisessa multiavaruudessa. käpykylän jälkeen pääni päällä ollut katto on sijainnut kumpulassa ja nyt meri-rastilassa.
- fak iiri
pkeckman kirjoitti:
e. asun nykyaikaisen luonnontieteen tuomassa viimeisessä todellisuuskuvassa: kvanttimekaanisessa multiavaruudessa. käpykylän jälkeen pääni päällä ollut katto on sijainnut kumpulassa ja nyt meri-rastilassa.
Ehkä sielä on myös rouva turhapuro jolta puuttuu 4 hammasta =)
Mee paikallisiin räkälöihin kattomaan ja sulje internet väillä =)
Ja kato vähempi pornoa =) 20+10 kirjoitti:
älä oo niin tuomitseva, ei sitä ihmisiä kahville pyydetä sen takia että niitä heti halutaan nussia. ja noi sun peräaukko dildot ja hammasharjat perseessä ja mokkasiini fantasiat kannattaa jättää kertomati ku kahvittelet.
eiku kertoisin ne heti ni siinähän selviäisi että kyseessä on suomalainen neuroottinen nokan nyrpistäjä ni ei tarvitsisi sen enempää aikaa kummankaan tuhlata kun kävisi heti selväksi että ei natsaa. siis ei mulla mitään vitun tarvetta ole kenekä tahansa kanssa alkaa mitän vitun mokkasiini fantasioita toteuttamaan. kyseessähän oli 90-luvun alussa juuri hän ja hänen ainutlaatuiset jalkineensa jotka kohtalo oli johdattanut luokseni. ei minulla olisi esimerkiksi sinun jalkineillesi hevon tivun käyttöä. ei mitään ainakaan niin kauan kun en ole ja en varmasti voi koskaan tullakaan edes alustavasti ihastumaan johonkin 20 10 nimimerkkiin eli ei-kehenkään.
- fak iiri
pkeckman kirjoitti:
eiku kertoisin ne heti ni siinähän selviäisi että kyseessä on suomalainen neuroottinen nokan nyrpistäjä ni ei tarvitsisi sen enempää aikaa kummankaan tuhlata kun kävisi heti selväksi että ei natsaa. siis ei mulla mitään vitun tarvetta ole kenekä tahansa kanssa alkaa mitän vitun mokkasiini fantasioita toteuttamaan. kyseessähän oli 90-luvun alussa juuri hän ja hänen ainutlaatuiset jalkineensa jotka kohtalo oli johdattanut luokseni. ei minulla olisi esimerkiksi sinun jalkineillesi hevon tivun käyttöä. ei mitään ainakaan niin kauan kun en ole ja en varmasti voi koskaan tullakaan edes alustavasti ihastumaan johonkin 20 10 nimimerkkiin eli ei-kehenkään.
keke istuu kotona mokkasiini perseessä, tumputtamassa teinilesbo pornolle.
ja ime suklaata :D fak iiri kirjoitti:
Ehkä sielä on myös rouva turhapuro jolta puuttuu 4 hammasta =)
Mee paikallisiin räkälöihin kattomaan ja sulje internet väillä =)
Ja kato vähempi pornoa =)en koske kehenkään rouvas henkilöön. en viihdy räkälöissä. koneet ovat enimmäkseen jatkuvasti päällä. niiden sammuttaminen ja uudelleen käynistäminen kuluttaa kovalevyä enemmän kuin se että se surraa kokoajan. sähkö on halpaa. mulla kun noita näyttöjä piisaa niin kyllä siellä jossain näytössä tahtoo kokoajan vähintään yhdessä ikkunassa jokin diakuvaesitys kauniista naisista pyöriä tai niiden tekemistä elokuvista vaikka en niitä kun puoihuolimattomasti välillä vilkaise ihan muita ajatellessa. aika huonoja neuvoja ja käskyjä. ei sulla olisi lisää? tai mulla olisi sulle yksi neuvo: älä kerro minulle mitä minä teen, sillä minä en tee sitä.
fak iiri kirjoitti:
keke istuu kotona mokkasiini perseessä, tumputtamassa teinilesbo pornolle.
ja ime suklaata :DDiscovery HD:stä tulee kohta Nasa s greates adventures
- fak iiri
pkeckman kirjoitti:
en koske kehenkään rouvas henkilöön. en viihdy räkälöissä. koneet ovat enimmäkseen jatkuvasti päällä. niiden sammuttaminen ja uudelleen käynistäminen kuluttaa kovalevyä enemmän kuin se että se surraa kokoajan. sähkö on halpaa. mulla kun noita näyttöjä piisaa niin kyllä siellä jossain näytössä tahtoo kokoajan vähintään yhdessä ikkunassa jokin diakuvaesitys kauniista naisista pyöriä tai niiden tekemistä elokuvista vaikka en niitä kun puoihuolimattomasti välillä vilkaise ihan muita ajatellessa. aika huonoja neuvoja ja käskyjä. ei sulla olisi lisää? tai mulla olisi sulle yksi neuvo: älä kerro minulle mitä minä teen, sillä minä en tee sitä.
Porno-hiiri, mokkasiini. se keke älähtää jonka pepussa suklaa ja dildo värähtää.
- 10+2
pkeckman kirjoitti:
Discovery HD:stä tulee kohta Nasa s greates adventures
keke sisällä itkee, koittaa olla sitkee.
väittää ettei tarvii ketää, sen huomionhaku itkuks vetää.
keken tekstistä näkee, et se vaa vetää kätee.
keke haluu ihmisen seuraa enempi ku kukaa, vaan ei lähde daamit harvahampaan mukaan.
keken elämä on ääretön, tyhjyydessä määrätön.
bittiavaruutta elämäks luulee, jumalten ääniä kuulee.
vaginaa haluu suuhun tunkea, ittensä ihmiseks tuntea
keke on idiootti, ei sitä huoli nörtti eikä gootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1215757- 292100
- 1771932
Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.661094Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101093Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä24987- 73967
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,24892Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty42887Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla
Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I12755