Testi negatiivinen, menkat myöhässä ?

haidysss

Mulla on nyt 28/30kp ja tein tänään puhtaan negan. Kuitenkin jo aika pian oviksen jälkeen tuli tunne, että nyt tärppäsi. Alavatsaa on juilinut nyt usean päivän ja kipu vetää nivusiin asti. Myös yöllä asentoa tai kylkeä kääntäessä alavatsassa saattaa repäistä. Aivastaminen ja yskiminenkin aiheuttaa näitä repimiskipuja.
Mitä mieltä olette, onko raskaus mahdoton, vai odottelenko vielä muutaman päivän menkkoja ja testailen sitten uudemman kerran jos menkat eivät ala ?

Kiitos jo etukäteen :) Kertokaa myös jos olette samanlaisessa tilanteessa :)

6

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hippulat vinkumaan

Mulla oli esikosta just noin, aivastaessakin sattui nimenomaan alavatsaan. Rinnat olivat todella kipeät jne. oletko jo testannut?
      Itellä nyt 30/24 ja negaa näyttää. Alavatsassa samoja kipuja jo monta päivää ja tunne, että menkat alkavat JUST NYT, on ollut reilu viikon.

• mulla sama tilanne, 31/28kp testejä olen tehnyt nyt kaks ja kummatki on puhdas nega :/ rinnat on todella arat, etova olo koko ajan, selkää juilii ja alavatsassa turvotusta, vessa ravaan koko ajan.
      mulla on kaksi lasta 04 ja 07 ja yks keskenmeno 2010
      olo on ku kuukautiset olis alkamassa mut ei oo niin ei :D

• Saltsa

Itsellä nyt kp34/32-33 ja negaa vaan testattu, viimeksi eilen. Tämä on kolmas perättäinen clomikierto, viimekuussa sain plussan clearbluella ja parin päivän päästä nega ja samana päivänä alkoi vuoto. Kakkonen olisi enemmän kuin toivottu. Miten aiemmilla kirjoittajilla on asiat menneet?

• Myöhis

Itse sain plussan tosi myöhään! Jopa verikoe oli negatiivinen! Kerkesin jo menettää toivoni kunnes verikoen tekemisestä parin päivän kuluttua testi olikin plussa! Nyt painelen rv 21 ja en vieläkään oikeen usko tätä :D On tämä niin ihanaa :)

• Saltsa

Mikähän tämä "tosi myöhään" oli? Monesko kp?

• tahtoo vauvan

mulla on kans noita alavatsan vihlasuja ja menkat myöhässä 7-8 päivää,muita oireita ei olekkaan.oisko mitään mahdollisuutta et ois raskaana?testiä en viiti vielä lähteä ostamaan kun näyttäis kumminkiin negatiivistä ja mun tuurilla heti alkais menkat.tää on niin tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe