Minä ja Emma

:))

"moi!!!" huusin Emmalle, kun hänen isänsä toi hänet meille yökylään. Kiipesimme portaita ylös huoneeseeni. Omistin parisängyn ja Emma heitti tavaransa siihen. Katsoin Emman shortseista pilkottavaa pyllyä ja mieleeni heti tuli halu koskea siihen. Emma oli kaunis, hoikka ja seksikäs tyttö. Olimme 14-vuotiaita. Hänellä oli muodot! Minullakin oli kyllä jo häpykarvaa ja tissit mutta Emmalla suuremmat. Kuulin vanhempieni auton starttaavan ja peruuttavan pois pihasta. Olisimme kahdestaan koko viikon. Menin laittamaan saunan päälle ja teimme voileivät. Otin myös hankkimani siiderit jääkaapista. Pyyhkeet kainalossa menimme pesuhuoneeseen riisuutumaan. Sauna ei ollut ihan vielä lämmennyt ja halusimme rentoutusta joten päätimme hierovamme toisiemme selkää. Riisuimme ja valmiiksi ja näin Emman jumalattoman seksikkään perseen. Tunsin alapääni kostuvan ja seuraavaksi Emma riisui rintaliivinsä. Hän kääntyi ottaakseen pyyhkeen ja näin hänen pillunsa joka oli siistitty lyhyeksi sängeksi. Hänen rintansa olivat jo kuin aikuisen naisen! Sanoin, että hieroisin hänet ensin. Otin hierontaöljyn, jota pumppasin kädelleni. Emma asettui makaamaan mahalleen pyyhkeen päälle. Aloitin varovasti keskeltä selkää ja jatkoin alemmas. Olin alaselän kohdalla enkä tietenkään uskaltanut mennä alemmas. Katselin hänen täydellistä persettään joka oli silmieni ulottuvilla. Pian Emma sanoikin, että oli hänen vuoronsa hieroa minua. Vastasin myöntävästi ja hän alkoi hieromaan selkääni. Pian hän kysyi saisiko hieroa mahanikin. Vastasin joo ja käännyin selälleni. Hän katseli karvoitustani ja kädet alkoivat työskennellä mahallani. Emma käski laittaa silmät kiinni ja minä laitoin. Pian tunsin varovaiset kädet rinnoillani. Voihkaisin kiihottuvasti ja hän jatkoi. Hän otti nännin suuhunsa ja alkoi imeä sitä. Voihkaisin ja tunsin käden laskeutuvan alaspäin. "Mennään saunaan ja jatketaan siel" kuulin hänen sanovan. Siirryimme laueille ja hän ohjasi minu selälleni jalat haralleen. " Oletko ikinä ollu naisen kaa?" Emma kysyi. Vastasin kieltävästi. Nyt Emma tarttui reisiini, ohjasi päänsä pillulleni ja alkoi nuolla. Aloin voihkimaan kiimaisesti. Jatkuu

16

17518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

      Hän lopetti ja siirtyi rintojeni puoleen. Hän otti nännin peukalonsa alle ja alkoi pyörittää. Mumisin ja tunsin kiimaliimojeni valuvan peppuani kohti. Myös Emma huomasi sen ja jatkoi nuolemistani. Pian tunsin Emman sormet sisälläni ja tunsin kuinka orgasmi vyöryi eteenpäin. Yhtäkkiä kiimani tulivatkin Emman rinnoille. Voihkin vielä orkun viimeiseen pisaraan asti ja makasin lauteilla. "Mun vuoro!" Emma sanoi. Kiihdytin häntä sormillani huipulle ja hän sanoi haluavansa jotain sisäänsä. Mietin mitä ottaisin, kun Emma käski odottaa. Näin hänen kädessään kurkun ja otin sen häneltä. Emma asettui jälleen haarat kiimasta kosteina makuulle ja kiusasin häntä vähän asettamalla kurkun hänen häpyhuulilleen ja kutittamalla klitorista. Hän alkoi olla orgasmin partaalla ja työnsin kurkun hänen sisäänsä. Aloin rytmikkäästi vetämään sitä edestakaisin ja tunsin kuinka orkku oli hänessä lähellä. Pian hän voihkailikin orgasmin pyörteessä. Pesimme toisemme ja nukuimme alasti vierekäin. Loppuviikonloppu oli samoissa merkeissä;)

      Anteeks kirjotusvirheet:)

      • mmm

        Toi oli loistava tarina! Muutamat kirjotusvirheet oli mutta ei se haitannu;)


      • JooTota

        Repesin kun yhtäkkiä sen Emman käteen ilmesty KURKKU. Kuinka monella on saunassa KURKKU?


      • Ennakoi tuleva tilan
        JooTota kirjoitti:

        Repesin kun yhtäkkiä sen Emman käteen ilmesty KURKKU. Kuinka monella on saunassa KURKKU?

        Jos tarvii saunassa kurkkua se on kätevä ottaa mukaan jo sinne mennessä


      • Pidin kovasti tarinasta kuten te toisistanne.


      • jeeelis
        Ennakoi tuleva tilan kirjoitti:

        Jos tarvii saunassa kurkkua se on kätevä ottaa mukaan jo sinne mennessä

        ihanaa panettaaaaaa


    • kuyt57

      Ajj jaha?

    • narrikkooo

      te ootte siis lespoja?

    • oujeejee

      Mitä välii hieno tarina.

    • ayraryay

      Surkea tarina.

    • I don't give fuck

      mistäs vitusta se sen kurkun repi XDD
      Bitch please...

    • erygf

      Hyvä tarina, mutta kurkun kohdalla repesin kyllä totaalisesti :DDD

    • sano vaa juu

      ja mistäs helvetistä se kurkku ilmesty?

    • cockhero38

      Tarina kuulosti jopa runolliselta tai sitten olen vain humalassa. Sieltä löytyi muutama kiva yksityiskohta mutta lisää tarvittaisiin jotta tarina todella kiihottaisi. Asiat etenevät sen verran nopeasti että tarina jää paikoitellen epäluontevaksi. Ehkä vähän tiukkaa kritiikkiä mutta kuten Jorma Uotinen sanoisi: Ei huono!

    • saunamakkara

      Fantasiat on vaikea kirjoittaa sellaiseksi, ettei tule tuollaisia ilmiselviä mahdottomia tilanteita. Kirjoittajan pitäisi aina kuvitella tilanna todellisessa paikassa, eikä sekoittaa eri fantasioita keskenään. Onhan selvä, että tässäkin on kurkku ollut fantasian huipentuma, mutta väärässä paikassa.

    • tykkäsin

      Wau :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe