Eli mun Spotify toimii oikein hyvin tietokoneella ja mulla on se ilmainen versio. No latasin Spotifyn sitten iPad 1:selle ja kyllähän se "toimii" mutta ei anna mun kuunnella musiikkia. Kun painan jotain biisiä että haluisin kuunnella sitä, siihen tulle Push ilmoitus:
"Spotify Premium is required for ondemand mobile streaming. It's free to stream on desktop."
Pitäisi siis jotenkin streamata tietokoneella, mutta ei ideakaan miten se tehdään!!
Auttakaa avutonta te tietäjät!
Spotify ei toimi iPadillä, help?
5
957
Vastaukset
- .................
"Spotify Premium is required for ondemand mobile streaming. It's free to stream on desktop."
Eli suomeksi: Mobiilikäyttöön vaaditaan Spotify Premium. Tietokoneella käyttö on maksutonta.
Jos haluat käyttää sitä puhelimella joudut hankkimaan sen maksullisen Premium tilin ja maksamaan siitä. - net-work
Kyllä se mulla vaan toimii ipad kakkosella ilmaiseksi samoilla tunnuksilla kuin tietokoneellakin :D ja ilmaisia tunnuksia nämä ovat mullakin.. mutta outoa että android puhelimella ei toimi :/ eikä iphonellakaan mutta ipadilla kyllä :D
- ................
Olisikohan syynä että jostain syystä iPad 1 tulkitaan mobiililaitteeksi ja iPad 2 tietokoneeksi ? Tulkintaero voi sitten johtua monestakin syystä, käyttöjärjestelmän ja ohjelman versiot tarkistaisin ensin......
- Rrftd
Spotify toimi ipadillä päivän, mutta sitten appsi katosi ja ei anna uudelleen ladata.?
- Aefhklöhyh
Spotify toimii 48h ipadilla ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693