Tukiperhe/apua tarjolla

Perheen äiti hki

Hei kaikille!

Olemme 5-henkinen perhe helsingistä. Lapsemme ovat 7,3 ja 2 vuotiaita. Mieheni on töissä ja minä kotona pienten kanssa. Päivät vietämme leikkipuistossa tai muuten ulkoillen, retkeillen, uimassa käyden ja milloin mitäkin puuhaa keksimme eli arkemme on ihan tavallista lapsiperheen arkea. Olen jo pidempää mielessäni miettinyt että Minulla olisi mahdollisuus tarjota apua kaipaavalle tukiperhe tai muutenkin luotettavaa lastenhoito apua ja minusta saa vanhemmatkin juttuseuraa joka ei pienistä järky tai yritä esittää nokka pystyssä parempaa kuin muut.

Eli jos avun tarpeessa olevia löytyy niin meiliä vaan tänne, kirjoittelen kyllä teille heti kun näen täällä kiinnostuneita. :) Hyvää kesää kaikille!

6

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti -Helsinki

Hei, missäpäin Helsinkiä asutte?

• amaliasijari

Miksi et ota yhteyttä Hesan sossuun ja tarjoudu heille tukiperheeksi.

Siellä on valtava tarve tukiperheistä.

• Perheen äiti hki

hei taas! asumme pohjois helsingissä,hyvien kulkuyhteyksien lähellä.(junat, bussit) Olen miettinyt asiaa ja ajattelin ensin laittaa vain ilmoituksen itse jos jollain heti tarvetta apuun ja tukeen. Äiti- helsinki, mistäpäin te olette? Minkä ikäisiä/ikäinen lapsi sinulla on? Laitatko sähköpostisi, niin kirjoittelen sinulle sinne enemmän. :)

Hyvää kesää kaikille!

• Äiti3

Hei
        Vieläkö kiinnostaa tukiperheenä oleminen? Minulla olisi 4v tyttö joka tarvitsee tukiperhettä

• tukiperheen tarve

hei perheen äiti pohjois Helsingistä.
      Olisi akuutti tukiperheen / viikonloppu hoitajan esim. kerran kuussa tarve.
      33 vuotias yksinhuoltaja isä, lapset 4v ja 8v.

Mielelläni kertoisin lisää, meilaatko

[email protected]

Tänne en viitsi laittaa oikeaa nimeä.

• aurinkoinen

Hei!
      Huomasin nyt viestisi! Oletko jo löytänyt tukiperheen lapsillesi ?!
      Olen kiinnostunut tukiperheenä olemiseen, meillä on käynyt usean vuoden ajan tukilapsia hoidossa.
      Asun perheeni kanssa Pohjois-Helsingissä. Poikamme on 11 v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4355
    2. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3476
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3418
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2355
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1993
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1619
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1310
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1258
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1218
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1141
    Aihe