ruma lapsi

mamma11

Meillä on 4 lasta ja kaikki ovat isänsä näköisiä ja kauniita. Itse olen lähinnä harmaa hiirulainen mutten sentään ihan rumakaan. Viimeisin lapsemme on minun näköiseni ja RUMA. Hän ei muistuta pätkääkään kauniita toisia lapsiamme. Meillä on erityisesti poikageenit sellaiset että on tullut erittäin kauniit pojat, pojaksi liiankin kauniit ja sirot. Ja tytöistä toinen on siis tumma ja ei mitenkään siro, ei kaunotar mutta ihan söpö. Tämä viimeinen on siis aika punkero myös, mutta ei minkään värinen. Silmät harmaat, tukka maantienvärinen, syntyessään kalju ja muilla oli jo iso tumma tukka, kasvonpiirteet minulta ja RUMAT. RAkastan lasta tietysti. Ihmettelen vain miten geenit voivat jakautua näin epätasapainoisesti.

300

9556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddddssd

      No niin ne geenit nyt vaan jakautuu "epätasapainoisesti"...
      Jos nyt en ihan väärässä ole niin vauvalle tulee isältä ja äidiltä yhteensä 8(jotain geenijuttua) ja ne voi olla esim. 7 isältä saatua ja 1 äidiltä tai 4 isältä ja 4 äidiltä jne... Tai jotenkin nuin se meni, en muista tarkkaan :D

      • Perusasiat selväksi

        Geenit eivät määritä kuka syntyy vaan jumala. Kuka tahansa voi syntyä keistä tahansa mutta randomiuksen voima ja sitä hallitseva Kaoottinen Jumala Chaoticsu yhdeksäs päättää ketä päätyy maailmaan ja ketä ei saa syntyä elämään sielujen loputtomasta jäteläjästä.


      • OU JEES

        JOS KOLMESTA TULEE BIMBOJA NIIN YHDEN TÄYTYY OLLA ÄLYKÄS


      • Harmi!
        Perusasiat selväksi kirjoitti:

        Geenit eivät määritä kuka syntyy vaan jumala. Kuka tahansa voi syntyä keistä tahansa mutta randomiuksen voima ja sitä hallitseva Kaoottinen Jumala Chaoticsu yhdeksäs päättää ketä päätyy maailmaan ja ketä ei saa syntyä elämään sielujen loputtomasta jäteläjästä.

        Onpas ollut mielenhäiriöinen isä kun nainut ruman akan.


      • Harmi! kirjoitti:

        Onpas ollut mielenhäiriöinen isä kun nainut ruman akan.

        Näkö on lujan luoma,hän pitää luoduistaan huolen,ei kaikki tule niin kuin itsen tahtoo.
        On turhaa osoitella ruumuutesta ketään,hänelläkin on omatehtävänsä täällä.


      • löll
        Perusasiat selväksi kirjoitti:

        Geenit eivät määritä kuka syntyy vaan jumala. Kuka tahansa voi syntyä keistä tahansa mutta randomiuksen voima ja sitä hallitseva Kaoottinen Jumala Chaoticsu yhdeksäs päättää ketä päätyy maailmaan ja ketä ei saa syntyä elämään sielujen loputtomasta jäteläjästä.

        oot sekasi


      • l2l2

        tässä solubiologiaa lukeneena tiedoksi vaan että ihminen perii puolet geeneistään äidiltä ja toiset puoli isältään.


      • kauneus2012
        kuulija1 kirjoitti:

        Näkö on lujan luoma,hän pitää luoduistaan huolen,ei kaikki tule niin kuin itsen tahtoo.
        On turhaa osoitella ruumuutesta ketään,hänelläkin on omatehtävänsä täällä.

        Juuri näin! Hyvin sanottu!


      • ulkomaan akka
        Harmi! kirjoitti:

        Onpas ollut mielenhäiriöinen isä kun nainut ruman akan.

        Suomessa on vaikeaa naida kaunista, koska naisemme ovat totuuden vastaisesti omasta mielestään sisältä kauniita ja ulkoa vieläkin kauniimpia, sillä he eivät osaa tulkita peilikuvaansa oikein, vaan peilaavat itseään omasta sielunpeilistään!

        Todellisuudessa sekä ulkoa tai sisältä kauniita naisia on suomalaisissa vähän.
        Suuri osa, ei kaikki, ovat sisältä piruja ja päältä noitia, valitettavasti!


      • virolaine
        ulkomaan akka kirjoitti:

        Suomessa on vaikeaa naida kaunista, koska naisemme ovat totuuden vastaisesti omasta mielestään sisältä kauniita ja ulkoa vieläkin kauniimpia, sillä he eivät osaa tulkita peilikuvaansa oikein, vaan peilaavat itseään omasta sielunpeilistään!

        Todellisuudessa sekä ulkoa tai sisältä kauniita naisia on suomalaisissa vähän.
        Suuri osa, ei kaikki, ovat sisältä piruja ja päältä noitia, valitettavasti!

        Kui Soomes näke kaunis naine, hän on suuri totenäkoisyys veneläine!


      • Maalla ei ole väliä
        ulkomaan akka kirjoitti:

        Suomessa on vaikeaa naida kaunista, koska naisemme ovat totuuden vastaisesti omasta mielestään sisältä kauniita ja ulkoa vieläkin kauniimpia, sillä he eivät osaa tulkita peilikuvaansa oikein, vaan peilaavat itseään omasta sielunpeilistään!

        Todellisuudessa sekä ulkoa tai sisältä kauniita naisia on suomalaisissa vähän.
        Suuri osa, ei kaikki, ovat sisältä piruja ja päältä noitia, valitettavasti!

        Ja kaikki ulkomaalaisetko ovat kaunottaria? Ha ha! :D Oletko kenties sokea? Jokaisesta maasta löytyy sekä rumia että kauniita, hoikkia ja lihavia ja ennenkaikkea tavallisia ihmisiä jotka ovat enemmistö. Ei se tarkoita sitä että jos on ulkomaalainen on automaattisesti kaunis, ei todellakaan! Jotkut ulkomaalaiset ovat jopa rumempia kuin Suomalaiset, ainoastaan eksottisemmilla piirteillä.


      • dhdhdfhdhdh
        Harmi! kirjoitti:

        Onpas ollut mielenhäiriöinen isä kun nainut ruman akan.

        Minäpä oon ruma akka ja mulla on komeapiirteinen mies ja täysin on hällä järki päässä, mulla vielä ruman naaman lisäksi viiraa päästä mutta miespä rakastaa mua niin kovasti että on pysynyt rinnallani, eikös olekin ihanaa! Siinäpä monelle ihmettelemistä ja kenties kateudenkin aihetta. Tunnen itseni kyllä todella onnekkaaksi (vaikka on hänessä toki vikansakin, mutta eipä niistä tässä).


      • Karhun kaatama
        Harmi! kirjoitti:

        Onpas ollut mielenhäiriöinen isä kun nainut ruman akan.

        Hmm.Mutta hän onkin niin erinomaisen.Hmm.kohtuullinen,ahkera,lempeäluonteinen ja erityisen iloluonteinenkin.


      • :D
        virolaine kirjoitti:

        Kui Soomes näke kaunis naine, hän on suuri totenäkoisyys veneläine!

        Venäläiset on kaikki ihan toistensa näköisiä. Erottaa jo kaukaa kuka on venäläinen. Eivät mitään kaunottaria.
        Ihan vilpittömästi sanon, en kateudesta vaikka joku niin luulee. Siis luulee koska en pidä heitä kauniina niin en voi olla kateellinen.


      • kokemus
        dhdhdfhdhdh kirjoitti:

        Minäpä oon ruma akka ja mulla on komeapiirteinen mies ja täysin on hällä järki päässä, mulla vielä ruman naaman lisäksi viiraa päästä mutta miespä rakastaa mua niin kovasti että on pysynyt rinnallani, eikös olekin ihanaa! Siinäpä monelle ihmettelemistä ja kenties kateudenkin aihetta. Tunnen itseni kyllä todella onnekkaaksi (vaikka on hänessä toki vikansakin, mutta eipä niistä tässä).

        Monesti tavallinenkin mies muuttuu komeaksi kun paremmin tutustuu. Tosiasia.


      • Niinpä..
        kokemus kirjoitti:

        Monesti tavallinenkin mies muuttuu komeaksi kun paremmin tutustuu. Tosiasia.

        Totta ja se on tieteellisesti tutkittu fakta että rakastunut ihminen näkee kumppaninsa kaikkein kauneimpana/ komeimpana vaikka se ihminen olisi muiden mielestä jopa ruma, mutta muiden mielipiteillähän ei ole mitään väliä, tärkeintä on se oma ja luottaa siihen ja kumppaniinsa.


      • 3+12

        Voi jumalauta!Jo on tekstiä;viimeisestän tuli ruma ja punkero.Ja mitä sitten?!?!?!?
        Se on joka tapauksessa lapsesi joten ei tuollaisten asioiden pitäisi edes mietyttää sinua.Eiköhän muu maailma kerro sitten sen.Voin luvata sen!

        Sinun tehtäväsi on RAKASTAA LASTA SELLAISENA KUIN SE ON!


      • Hyvin sanottu.
        kauneus2012 kirjoitti:

        Juuri näin! Hyvin sanottu!

        Joo on sillä tehtävä. Pano ja synnytyskone.


      • HAHAHAHA :D :D
        Perusasiat selväksi kirjoitti:

        Geenit eivät määritä kuka syntyy vaan jumala. Kuka tahansa voi syntyä keistä tahansa mutta randomiuksen voima ja sitä hallitseva Kaoottinen Jumala Chaoticsu yhdeksäs päättää ketä päätyy maailmaan ja ketä ei saa syntyä elämään sielujen loputtomasta jäteläjästä.

        "Geenit eivät määritä kuka syntyy vaan jumala. Kuka tahansa voi syntyä keistä tahansa mutta randomiuksen voima ja sitä hallitseva Kaoottinen Jumala Chaoticsu yhdeksäs päättää ketä päätyy maailmaan ja ketä ei saa syntyä elämään sielujen loputtomasta jäteläjästä."

        Tää palsta on yksi ISO jäteläjä, mutta on täällä välillä nähty näitä helmiäkin kommentteja kuten toi tohon pasteemani. :D :D


      • tämä-totuus

        Joo-o näin on.
        Mutta hei älkää olko TEKOPYIÄ!!!
        Itse jätin poikakaverini siitä esihistoriallisesta(ja usein tabu)-syystä että en
        halunnut RUMIA lapsia tän jätkän kaa.Laastari suhde siis suoraan sanottuna.
        Sen kaa olis tullu kamalan huono ryhtisiä,huono ihoisia,paiseisia,pikkupäisiä,löysiä,säälittävän näköisiä,harmaita kakaroita.Joo ei Kiitos!
        Vaihdoin jätkään jolla hyvät geenit mukavan luonteen lisäksi!
        Tiedän että tähänkin nyt kommentoidaan et oon pinnallinen,itsekäs,idiootti tai muuta vastaavaa,mut voin ihan heti sanoa,et kiinnostaa ku kilo paskaa.
        Mun elämän-valinta ja Kauniita lapsia tiedossa,
        imekää siitä RUMILUKSET! :-D


      • dgsdgdsgdfgg
        tämä-totuus kirjoitti:

        Joo-o näin on.
        Mutta hei älkää olko TEKOPYIÄ!!!
        Itse jätin poikakaverini siitä esihistoriallisesta(ja usein tabu)-syystä että en
        halunnut RUMIA lapsia tän jätkän kaa.Laastari suhde siis suoraan sanottuna.
        Sen kaa olis tullu kamalan huono ryhtisiä,huono ihoisia,paiseisia,pikkupäisiä,löysiä,säälittävän näköisiä,harmaita kakaroita.Joo ei Kiitos!
        Vaihdoin jätkään jolla hyvät geenit mukavan luonteen lisäksi!
        Tiedän että tähänkin nyt kommentoidaan et oon pinnallinen,itsekäs,idiootti tai muuta vastaavaa,mut voin ihan heti sanoa,et kiinnostaa ku kilo paskaa.
        Mun elämän-valinta ja Kauniita lapsia tiedossa,
        imekää siitä RUMILUKSET! :-D

        No kielenkäytöstäsi päätellen olet melko yksinkertainen pissis, että tuskin se mieheskään mikään erityisen fiksu on kun sut on huolinu, tai sitten ei nää sussa juuri muuta kuin ulkonäön. Että pidäpä hyvänäs! Toivottavasti lapsenne on sitten muutakin kuin vain hyvännäköisiä....


      • hyvät geenit
        virolaine kirjoitti:

        Kui Soomes näke kaunis naine, hän on suuri totenäkoisyys veneläine!

        Venäläiset ovat maalipyttyjä mutta suomalaiset luonnollisen kauniita. Sorry. Mielipide on mun.


      • Mummon näköinen ukko
        tämä-totuus kirjoitti:

        Joo-o näin on.
        Mutta hei älkää olko TEKOPYIÄ!!!
        Itse jätin poikakaverini siitä esihistoriallisesta(ja usein tabu)-syystä että en
        halunnut RUMIA lapsia tän jätkän kaa.Laastari suhde siis suoraan sanottuna.
        Sen kaa olis tullu kamalan huono ryhtisiä,huono ihoisia,paiseisia,pikkupäisiä,löysiä,säälittävän näköisiä,harmaita kakaroita.Joo ei Kiitos!
        Vaihdoin jätkään jolla hyvät geenit mukavan luonteen lisäksi!
        Tiedän että tähänkin nyt kommentoidaan et oon pinnallinen,itsekäs,idiootti tai muuta vastaavaa,mut voin ihan heti sanoa,et kiinnostaa ku kilo paskaa.
        Mun elämän-valinta ja Kauniita lapsia tiedossa,
        imekää siitä RUMILUKSET! :-D

        Tulevat lapset ei välttämättä peri suoraan äidin tai isän ulkonäköä...Eikä lapsesta voi sanoa minkä näköinen hän vanhempana on.. Monesta "rumasta ankasta" kasvaa kauniita prinssejä / prinsessoja


      • Onkojokuvähänkade?
        OU JEES kirjoitti:

        JOS KOLMESTA TULEE BIMBOJA NIIN YHDEN TÄYTYY OLLA ÄLYKÄS

        Sä et tainnut olla teidän perheessä se "yksi".


      • :D
        tämä-totuus kirjoitti:

        Joo-o näin on.
        Mutta hei älkää olko TEKOPYIÄ!!!
        Itse jätin poikakaverini siitä esihistoriallisesta(ja usein tabu)-syystä että en
        halunnut RUMIA lapsia tän jätkän kaa.Laastari suhde siis suoraan sanottuna.
        Sen kaa olis tullu kamalan huono ryhtisiä,huono ihoisia,paiseisia,pikkupäisiä,löysiä,säälittävän näköisiä,harmaita kakaroita.Joo ei Kiitos!
        Vaihdoin jätkään jolla hyvät geenit mukavan luonteen lisäksi!
        Tiedän että tähänkin nyt kommentoidaan et oon pinnallinen,itsekäs,idiootti tai muuta vastaavaa,mut voin ihan heti sanoa,et kiinnostaa ku kilo paskaa.
        Mun elämän-valinta ja Kauniita lapsia tiedossa,
        imekää siitä RUMILUKSET! :-D

        kaunis mies voi olla tuhkamuna.


      • Amanda+
        Mummon näköinen ukko kirjoitti:

        Tulevat lapset ei välttämättä peri suoraan äidin tai isän ulkonäköä...Eikä lapsesta voi sanoa minkä näköinen hän vanhempana on.. Monesta "rumasta ankasta" kasvaa kauniita prinssejä / prinsessoja

        Väitättekö ``käsi sydämmellä`` et haluisitte ruman vauvan???????

        http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/81394933/


        Siinä tapauksessa teidän aivoissa jtn vikaa kun ihmisen perimmäinen tarkotus on tuottaa hyvä geenisiä ja terveitä lapsia!!!
        vitun naulapäät.
        Mulle on naisena ainakin tärkeetä valita hyvä mies
        -paremmat-tsänssit-kauniisiin-terveisiin-lapsiin.:-)


      • luoja.luojanen
        kuulija1 kirjoitti:

        Näkö on lujan luoma,hän pitää luoduistaan huolen,ei kaikki tule niin kuin itsen tahtoo.
        On turhaa osoitella ruumuutesta ketään,hänelläkin on omatehtävänsä täällä.

        tunge jo se luojas #######


      • Ryssät helv...
        :D kirjoitti:

        Venäläiset on kaikki ihan toistensa näköisiä. Erottaa jo kaukaa kuka on venäläinen. Eivät mitään kaunottaria.
        Ihan vilpittömästi sanon, en kateudesta vaikka joku niin luulee. Siis luulee koska en pidä heitä kauniina niin en voi olla kateellinen.

        Huoran näkösiä...


      • kiltsikultsi
        dhdhdfhdhdh kirjoitti:

        Minäpä oon ruma akka ja mulla on komeapiirteinen mies ja täysin on hällä järki päässä, mulla vielä ruman naaman lisäksi viiraa päästä mutta miespä rakastaa mua niin kovasti että on pysynyt rinnallani, eikös olekin ihanaa! Siinäpä monelle ihmettelemistä ja kenties kateudenkin aihetta. Tunnen itseni kyllä todella onnekkaaksi (vaikka on hänessä toki vikansakin, mutta eipä niistä tässä).

        Samat sanat täällä!
        ha ha ha kyllä muita ämmiä vituttaa mun onni!!!!


      • c.c.c.c.c.
        virolaine kirjoitti:

        Kui Soomes näke kaunis naine, hän on suuri totenäkoisyys veneläine!

        Venäjällä on rumat miehet ja Suomessa rumat naiset. Ehkä pitäisi vaihtaa venäläiset naiset suomalaisiin naisiin ja suomalaiset miehet venäläisiin miehiin niin, että suomalaiset rumat naiset pariutuisivat rumien venäläisten miesten kanssa ja komeat suomalaiset miehet pariutuisivat kauniiden venäläisten naisten kanssa.


      • 23
        Amanda+ kirjoitti:

        Väitättekö ``käsi sydämmellä`` et haluisitte ruman vauvan???????

        http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/81394933/


        Siinä tapauksessa teidän aivoissa jtn vikaa kun ihmisen perimmäinen tarkotus on tuottaa hyvä geenisiä ja terveitä lapsia!!!
        vitun naulapäät.
        Mulle on naisena ainakin tärkeetä valita hyvä mies
        -paremmat-tsänssit-kauniisiin-terveisiin-lapsiin.:-)

        Tietysti jokanen vanhempi haluais että oma lapsi on kaunis, mutta uskon että tää ajatus maailma muuttuu jos tosiaan haluaa lapsen ja saa sen ensi kertaa pideltäväkseen. Musta vanhemman rakkauden tulee olla ehdotonta ja ite ainakin epäilen vanhemman rakkauden laatua jos "huomaa" sellasen asian että laps on ruma - ainakin omasta mielestään. Kuten täällä jo joku sanoki ku ihminen on rakastunu niin se kumppani on maailman kaunein ja luulis että jos aikuinen tosiaan lastaan rakastaa se näkis sen myös ite maailman kauneimpana. Mä oon melko kauheen näkönen tai oikeestaan en minkään näkönen ja mun isälle mä olen silti se kaunein tyttö.

        JA MITEN IHMEESSÄ HYVÄN NÄKÖNEN MIES TAKAA SEN ETTÄ TULEE YHTEISKUNTA KELPOSIA MUKSUJA? Usein näkee tuolla noita "hyvän näkösiä" nuoria, jotka ryyppää ja rellestää kadulla ja tytöt pukeutuu helvetin lyhyisiin hameisiin ja jokasella on kilo meikkiä naamassa jo ennen yläastetta.


      • dgsdgsdgdsgds
        Amanda+ kirjoitti:

        Väitättekö ``käsi sydämmellä`` et haluisitte ruman vauvan???????

        http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/81394933/


        Siinä tapauksessa teidän aivoissa jtn vikaa kun ihmisen perimmäinen tarkotus on tuottaa hyvä geenisiä ja terveitä lapsia!!!
        vitun naulapäät.
        Mulle on naisena ainakin tärkeetä valita hyvä mies
        -paremmat-tsänssit-kauniisiin-terveisiin-lapsiin.:-)

        No sinä ainakin olet asiasta tehnyt oikein tietoista toimintaa, et ole rakastunut johonkuhun mukavaan mieheen vaan hakenut lapsillesi siittäjää. Aika ällöä. En jaksa lukea linkkiäsi, totta varmasti että hyvä ulkonäkö miellyttää enemmän jne mutta ihminen on onneksi senverta moniulotteinen olento, että muutkin asiat vaikuttavat lopulta parinvalintaan. Jostain syystä rumatkaan ihmiset ei oo kuitenkaan kuolleet sukupuuttoon....ja varmasti löytyy muitakin sunlaisia pintaliitäjiä, älä huoli :/


      • =) =)
        :D kirjoitti:

        Venäläiset on kaikki ihan toistensa näköisiä. Erottaa jo kaukaa kuka on venäläinen. Eivät mitään kaunottaria.
        Ihan vilpittömästi sanon, en kateudesta vaikka joku niin luulee. Siis luulee koska en pidä heitä kauniina niin en voi olla kateellinen.

        Venäläisen kyllä erottaa ja ihan pelkistä kasvonpiirteistä jo. Viekkaat, velmut silmät ja kaikilla kulmakarvat nousevat kuin Jeltsinillä. Nenä kuin Jeltsinillä, hieman siankärsää muistuttaa.

        Tyyli halvan näköinen, muodista useimmiten pahasti jäljessä, jopa vuosikymmeniä.


      • mikä lie 12
        Perusasiat selväksi kirjoitti:

        Geenit eivät määritä kuka syntyy vaan jumala. Kuka tahansa voi syntyä keistä tahansa mutta randomiuksen voima ja sitä hallitseva Kaoottinen Jumala Chaoticsu yhdeksäs päättää ketä päätyy maailmaan ja ketä ei saa syntyä elämään sielujen loputtomasta jäteläjästä.

        pitikö tähän jumala vetää ihmettelee


      • Ha
        c.c.c.c.c. kirjoitti:

        Venäjällä on rumat miehet ja Suomessa rumat naiset. Ehkä pitäisi vaihtaa venäläiset naiset suomalaisiin naisiin ja suomalaiset miehet venäläisiin miehiin niin, että suomalaiset rumat naiset pariutuisivat rumien venäläisten miesten kanssa ja komeat suomalaiset miehet pariutuisivat kauniiden venäläisten naisten kanssa.

        Etkö ymmärrä että ei ne kaikki Venäläisetkään mitään kaunottaria ole! :D Joka ikisestä maasta löytyy rumia ja kauniita ihmisiä, kyllä Suomessa on kauniita naisia mutta ne ei huoli sinun kaltaista idioottia ja parempi niin.


      • Ei todellakaan
        kiltsikultsi kirjoitti:

        Samat sanat täällä!
        ha ha ha kyllä muita ämmiä vituttaa mun onni!!!!

        Tuskin, miehesi on tavallinen pulliainen niin kuin me muutkin.


      • Anteeksi vaan
        tämä-totuus kirjoitti:

        Joo-o näin on.
        Mutta hei älkää olko TEKOPYIÄ!!!
        Itse jätin poikakaverini siitä esihistoriallisesta(ja usein tabu)-syystä että en
        halunnut RUMIA lapsia tän jätkän kaa.Laastari suhde siis suoraan sanottuna.
        Sen kaa olis tullu kamalan huono ryhtisiä,huono ihoisia,paiseisia,pikkupäisiä,löysiä,säälittävän näköisiä,harmaita kakaroita.Joo ei Kiitos!
        Vaihdoin jätkään jolla hyvät geenit mukavan luonteen lisäksi!
        Tiedän että tähänkin nyt kommentoidaan et oon pinnallinen,itsekäs,idiootti tai muuta vastaavaa,mut voin ihan heti sanoa,et kiinnostaa ku kilo paskaa.
        Mun elämän-valinta ja Kauniita lapsia tiedossa,
        imekää siitä RUMILUKSET! :-D

        Ja siinä 15 vuotias pissis kuvittelee että saa jotain adonis pojuja tai missi kaunotar tyttäriä, voi sua. Tiesitkö että vaikka molemmat vanhemmat olisi hyvännäköisiä lapsi voi siitäkin huolimatta olla ruma? Ne molempien vanhempien piirteet saattaa sekoittua sillä tavalla että siitä lapsesta tulee ruma tai ihan tavis tallukka. Olen nähnyt valtavasti sellaisia kauniita pariskuntia joiden lapset eivät ole perineet vanhempiensa kauniita piirteitä. Että saahan sitä toivoa olemattomia mutta sanon ihan suoraan: Suomalaisilla geeneillä ei tehdä mitään kaunottaria, Suomalaiset ovat sen verran tavallisen näköisiä. Turha kuvitellakkaan että lapsestasi tulee maailmanluokan kaunotar, siitä tulee tavis.


      • Jotkut ja jotkut ei

        Kyllä meiän pojat on jo isoja mutta ei tuollaisia eikä rumia eikä oo ollu montaa finniäkään ja pitävät enemmän tekemisestä kuin laiskottelusta ja jos olet joku "ryssä" jotka yleensäkkin haukkuvat miehiä ja tiedän siitä paljon


      • Kristinusko on iha
        HAHAHAHA :D :D kirjoitti:

        "Geenit eivät määritä kuka syntyy vaan jumala. Kuka tahansa voi syntyä keistä tahansa mutta randomiuksen voima ja sitä hallitseva Kaoottinen Jumala Chaoticsu yhdeksäs päättää ketä päätyy maailmaan ja ketä ei saa syntyä elämään sielujen loputtomasta jäteläjästä."

        Tää palsta on yksi ISO jäteläjä, mutta on täällä välillä nähty näitä helmiäkin kommentteja kuten toi tohon pasteemani. :D :D

        Kiitos vaa mun pikkuveli enkä mä eikä mun perhe olla kristityitä ja ei ole todistettu että jumalaa on olemassa nii enpähä usko tuota sinun sanaasi luotan paremminkin tieteelliseen


      • Niistä tulee RUMIA
        tämä-totuus kirjoitti:

        Joo-o näin on.
        Mutta hei älkää olko TEKOPYIÄ!!!
        Itse jätin poikakaverini siitä esihistoriallisesta(ja usein tabu)-syystä että en
        halunnut RUMIA lapsia tän jätkän kaa.Laastari suhde siis suoraan sanottuna.
        Sen kaa olis tullu kamalan huono ryhtisiä,huono ihoisia,paiseisia,pikkupäisiä,löysiä,säälittävän näköisiä,harmaita kakaroita.Joo ei Kiitos!
        Vaihdoin jätkään jolla hyvät geenit mukavan luonteen lisäksi!
        Tiedän että tähänkin nyt kommentoidaan et oon pinnallinen,itsekäs,idiootti tai muuta vastaavaa,mut voin ihan heti sanoa,et kiinnostaa ku kilo paskaa.
        Mun elämän-valinta ja Kauniita lapsia tiedossa,
        imekää siitä RUMILUKSET! :-D

        Tuo ei ole totuutta nähnytkään sinä pikku-pissis, suuret luulot vaan on :D Voit siitäkin huolimatta saada rumia lapsia tiesitkös? Nyyh! voi voi sua... .DDD


      • Todistapa
        ulkomaan akka kirjoitti:

        Suomessa on vaikeaa naida kaunista, koska naisemme ovat totuuden vastaisesti omasta mielestään sisältä kauniita ja ulkoa vieläkin kauniimpia, sillä he eivät osaa tulkita peilikuvaansa oikein, vaan peilaavat itseään omasta sielunpeilistään!

        Todellisuudessa sekä ulkoa tai sisältä kauniita naisia on suomalaisissa vähän.
        Suuri osa, ei kaikki, ovat sisältä piruja ja päältä noitia, valitettavasti!

        Laitappa kuvasi niin katotaan minkälainen kaunotar itse olet, onkp varaa sanoa ketään rumaksi? :D


      • Voi voi..

        Suomessa on ihan vitusti hyvännäköisiä miehiä mutta ne ei huoli sinua koska et heille ole kelvannut ja nyt katkerana täällä tilität.


      • 689
        kuulija1 kirjoitti:

        Näkö on lujan luoma,hän pitää luoduistaan huolen,ei kaikki tule niin kuin itsen tahtoo.
        On turhaa osoitella ruumuutesta ketään,hänelläkin on omatehtävänsä täällä.

        Mitenkäs tämän ketjun aloittajakin valittaa lapsensa rumuudesta


      • Tympääntynyt

        Mamma11, miten oikeasti kehtaat haukkua lastasi RUMAKSI? Kaikki lapset on kauniita, sisältä tai ulkoa, tai vaikka sisältä JA ulkoa. EIkä ulkonäkö kerro mitään. Mitä väliä jos lapsella on harmaat silmät, maantien väriset hiukset tai hän on vähän punkero? Kaunis hän on varmasti sisältä. (tuli muuten vielä tässä mieleen, hän on sitten vähän niin kuin Mia prinsessapäiväkirjoista, paitsi Mia on kyllä laiha...)


      • Hyvin sanottu. kirjoitti:

        Joo on sillä tehtävä. Pano ja synnytyskone.

        Joka on suonut elämän,voi myös rajoitta,ei sovi sitä unhoittaa.
        Nainen on kuin heikko asti jota tulee vaalia kuin rakkautaa.


      • totuus julki
        ulkomaan akka kirjoitti:

        Suomessa on vaikeaa naida kaunista, koska naisemme ovat totuuden vastaisesti omasta mielestään sisältä kauniita ja ulkoa vieläkin kauniimpia, sillä he eivät osaa tulkita peilikuvaansa oikein, vaan peilaavat itseään omasta sielunpeilistään!

        Todellisuudessa sekä ulkoa tai sisältä kauniita naisia on suomalaisissa vähän.
        Suuri osa, ei kaikki, ovat sisältä piruja ja päältä noitia, valitettavasti!

        Kyllä puhut ihan asiaa. Suurin osa suomalaisista naisista ovat homssuja. Työpaikkajuoruilijoita, selkäänuukottajia jne. Mitä pitempään ovat pysyneet samassa työpaikassa, tai mitä pitempään ovat ukkoansa lassonneet tussulla, sitä ilkeämmiksi ämmiksi ovat muuttuneet. Mutta eivät nuo suomalaiset miehetkään ole mitenkään edustuskelpoisia. Isomahaisia juopppoja. SUomalainen avioliittokin on vain kauppaa. Ei rakkautta. Vaan omistamista.


      • TOTUUS
        Karhun kaatama kirjoitti:

        Hmm.Mutta hän onkin niin erinomaisen.Hmm.kohtuullinen,ahkera,lempeäluonteinen ja erityisen iloluonteinenkin.

        Ja hällä on RAHHOO. Sehän suomalaiselle on tärkeintä. Ei se tullooko nyrkkii pläsiin. Kulissit ennen kaikkea. :)


      • Väärin.
        totuus julki kirjoitti:

        Kyllä puhut ihan asiaa. Suurin osa suomalaisista naisista ovat homssuja. Työpaikkajuoruilijoita, selkäänuukottajia jne. Mitä pitempään ovat pysyneet samassa työpaikassa, tai mitä pitempään ovat ukkoansa lassonneet tussulla, sitä ilkeämmiksi ämmiksi ovat muuttuneet. Mutta eivät nuo suomalaiset miehetkään ole mitenkään edustuskelpoisia. Isomahaisia juopppoja. SUomalainen avioliittokin on vain kauppaa. Ei rakkautta. Vaan omistamista.

        Voi olla että omat suhteesi ovat olleet ja olet siitä erittäin katkeroitunut. Jos omat suhteesi ovat olleet kulissia se ei tarkoita sitä että muiden ihmisten suhteet olisivat. Joillakin ihmisillä käy huono tuuri rakkauden suhteen. Mikä sinä olet sanomaan vaikkapa naapurin pariskunnasta tai muista että heidän suhteensa on rakkaudetonta kulissia? Mitä sinä ylipäätään tiedät muiden asioista, veikkaan että et mitään. Ja ihan älytäntä yleistystä että kaikki Suomalaisnaiset on homssuisia, vittumaisia juorukelloja. oletko niin tyhmä että luulet ihmisen kansallisuuden tai rodun määrittelevän luonteen? Miten väärässä oletkaan. Ei ne ulkomaalaiset sen mukavampia ole eikä kummoisempia kuin mekään. Niitä vittumaisia juorukelloja löytyy sieltä maapallon toiselta puoleltakin ja joka kolkasta. Ja oletan että olet itse Suomalainen, aika tyhmää haukkua oman maan kansalaisia kuin itsekin kuuluu niihin, sama kuin menisi peilin eteen ja sanoisi että onpas tuossa tyhmä ihminen, ainiin sehän on oma kuva mikä sieltä näkyy!


      • Bansku
        Amanda+ kirjoitti:

        Väitättekö ``käsi sydämmellä`` et haluisitte ruman vauvan???????

        http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/81394933/


        Siinä tapauksessa teidän aivoissa jtn vikaa kun ihmisen perimmäinen tarkotus on tuottaa hyvä geenisiä ja terveitä lapsia!!!
        vitun naulapäät.
        Mulle on naisena ainakin tärkeetä valita hyvä mies
        -paremmat-tsänssit-kauniisiin-terveisiin-lapsiin.:-)

        Ei toi sivuston vauva ole ruma.
        Tuo on huono kuva, ei kukaan näytä yhtään tuon kauniimmalta kun haukottelee silmät kiinni. Varsinkin kun on noin pieni ja vielä kasvot turvoksissa.

        Otapa itsestäsi kuva, vedä vaikka eka turpaan itseäsi että teillä on vauvan kanssa samanlailla turvonneet kasvot. Sitten haukottele oikein makeasti, laita kuvasta linkkiä tänne ja näytä kuinka kaunis olet.

        Ihmeen paljon kaltaisiasi pinnallisia pissiksiä.


      • Anonyymi
        Harmi! kirjoitti:

        Onpas ollut mielenhäiriöinen isä kun nainut ruman akan.

        Ei, vaan narsistinen kauneus tarvitsee ruman ihailua ja saada loistaa ensimmäisenä joka puolelle.


    • 4tsdg

      Nooo, sitä tiiä minkänäköinen kaveri on 20 vuoden päästä :D

    • Rusinaa

      Älä itke, ruma lapsi. Ota rusina.

      • lkjhgfdsa

        Tai kaksi!


    • (Ruma) Elsa

      Lapsi ei ole koskaan ruma. Mutta jos et leikkauta hiuksia siistiksi, pidät lasta retkottavissa kirpputorivaatteissa, ruokit lihavaksi, et arvosta häntä, niin pääset kyllä tavoitteeseesi: Rumaan lapseen.

      Vielä kun nitistät hänen omanarvontuntonsa ajoissa, niin onnistut hyvin.

      • boofuckinghoo

        "Lapsi ei ole koskaan ruma"

        No voi hellalettas teidän kaa!!!

        Myöntäkää jo saatana RUMA on RUMA eikä muuks muutu!!!!!!
        Oli se lapsi,aikuinen,vanhus tai vaikka humanoidi.

        Sääliks käy RUMIA...tai oikeestaan ei.

        Tietty siinä tapauksessa jos ootte oikeesti sokeita tms.
        Sepitätte sisäisestä kauneudesta suu vaahdossa
        ja kyllä se on se hienoa ja se pääasia ja läkkyllää mutta oikeesti se ei vaan ihan mee niin,koulussa,työelämässä,jokapaikassa
        ja tiedätte sen itsekkin!!!!!!!


      • 35
        boofuckinghoo kirjoitti:

        "Lapsi ei ole koskaan ruma"

        No voi hellalettas teidän kaa!!!

        Myöntäkää jo saatana RUMA on RUMA eikä muuks muutu!!!!!!
        Oli se lapsi,aikuinen,vanhus tai vaikka humanoidi.

        Sääliks käy RUMIA...tai oikeestaan ei.

        Tietty siinä tapauksessa jos ootte oikeesti sokeita tms.
        Sepitätte sisäisestä kauneudesta suu vaahdossa
        ja kyllä se on se hienoa ja se pääasia ja läkkyllää mutta oikeesti se ei vaan ihan mee niin,koulussa,työelämässä,jokapaikassa
        ja tiedätte sen itsekkin!!!!!!!

        Vanhemmalle se oma lapsi on aina kaikkein kaunein. Ainakin yleensä. Eikä ne hyvän näkösetkään kovinkaan pitkälle pötki työmaailmassa tai muuallakaan jos ne on semmosia että ne ei tee töitä kunnolla ja ne vaan laiskottelee.


      • dsdgdfgdfgdfgv
        boofuckinghoo kirjoitti:

        "Lapsi ei ole koskaan ruma"

        No voi hellalettas teidän kaa!!!

        Myöntäkää jo saatana RUMA on RUMA eikä muuks muutu!!!!!!
        Oli se lapsi,aikuinen,vanhus tai vaikka humanoidi.

        Sääliks käy RUMIA...tai oikeestaan ei.

        Tietty siinä tapauksessa jos ootte oikeesti sokeita tms.
        Sepitätte sisäisestä kauneudesta suu vaahdossa
        ja kyllä se on se hienoa ja se pääasia ja läkkyllää mutta oikeesti se ei vaan ihan mee niin,koulussa,työelämässä,jokapaikassa
        ja tiedätte sen itsekkin!!!!!!!

        No mitä sitten vaikka oiskin ruma? Ainahan jonkun lapsi on ruma sillä tavalla, jos vertaa ulkonäköä joihinkin kauneusihanteisiin. Mitä sitten? Pitäisikö sellaisen ihmisen itsetunto jotenkin kasvattaa heikommaksi, ettei pärjäisi kauniiden ja komeiden ihmisten keskellä? Kaikkihan me joudutaan ulkonäkömme puolesta aina jonkun arvioimaksi, ei sille mitään voi ja toiset on useamman silmissä rumia kuin toiset, tottahan se, mutta mitä sitten? Saa kai sen rumankin lapsen itsetunnon antaa kehittyä vahvaksi, kehumalla vaikka kauniita huulia, persoonallisia piirteitä tms? Ja sitä sisäistä kauneutta ei kehity, jos ulkoisesti vähemmän kaunis lytätään lyttyyn, jos lasta vaikka koulussa kiusataan ulkonäön vuoksi, tai pojat/miehet haukkuu tyttöä/naista rumaksi, niin eikö kukaan saisi löytää ko rumasta ihmisestä mitään hyvää, ei edes omat vanhemmat, jotta oma lapsi aikanaan jaksaisi elää hyvää elämää kaikkien paineiden alla? Sun tyylillä kaikki ulkoisesti rumat päätyisi varmaan itsemurhaan ennenpitkää, mietihän asennettasi. Taidat olla aika julma ihminen, jos ihminen ollenkaan.


      • Inhottava nyky-aika
        dsdgdfgdfgdfgv kirjoitti:

        No mitä sitten vaikka oiskin ruma? Ainahan jonkun lapsi on ruma sillä tavalla, jos vertaa ulkonäköä joihinkin kauneusihanteisiin. Mitä sitten? Pitäisikö sellaisen ihmisen itsetunto jotenkin kasvattaa heikommaksi, ettei pärjäisi kauniiden ja komeiden ihmisten keskellä? Kaikkihan me joudutaan ulkonäkömme puolesta aina jonkun arvioimaksi, ei sille mitään voi ja toiset on useamman silmissä rumia kuin toiset, tottahan se, mutta mitä sitten? Saa kai sen rumankin lapsen itsetunnon antaa kehittyä vahvaksi, kehumalla vaikka kauniita huulia, persoonallisia piirteitä tms? Ja sitä sisäistä kauneutta ei kehity, jos ulkoisesti vähemmän kaunis lytätään lyttyyn, jos lasta vaikka koulussa kiusataan ulkonäön vuoksi, tai pojat/miehet haukkuu tyttöä/naista rumaksi, niin eikö kukaan saisi löytää ko rumasta ihmisestä mitään hyvää, ei edes omat vanhemmat, jotta oma lapsi aikanaan jaksaisi elää hyvää elämää kaikkien paineiden alla? Sun tyylillä kaikki ulkoisesti rumat päätyisi varmaan itsemurhaan ennenpitkää, mietihän asennettasi. Taidat olla aika julma ihminen, jos ihminen ollenkaan.

        Useimmat ihmisistä ei täytä ulkonäöllään epärealistisia kauneusihanteita. Ne ovat ihan sairaita.


      • Sulosalo

        No en tiedä voiko lapsi olla ruma, mutta ainakaan kaikki lapset eivät mielestäni ole suloisia. Vaikka jonkun mielestä on... Jotkut ainakin "hassun" näköisiä. Harva aikuinenkaan mielestäni on ruma. Siis ruma on sellainen oikein silmiin pistävä mielestäni. Harmaahiirulaisia ja "taviksia" on enemmän. Ja makuasiota, onko esim. lapsi jolla on paljon hiuksia vai kalju söpömpi. Itse pidän ja tiedän muitakin jotka pitää kaljua vauvaa suloisempana. Musta on hassua, että pienellä vauvalla on kunnon pehko!

        Toivottavasti, et vaan tuo lapselle sitä koskaan selväksi, että on mielestäsi ruma lapsi!

        Ulkonäöllä kieltämättä on tässä elämässä paljon merkitystä. Kukapa haluaisi olla ruma? Mutta rumempia ne ovat, jotka ovat ns. sisäisesti rumia. Jos lapsestasi tulee hyvä ihminen, sillä on enemmän merkitystä, kun sillä, että hän on hyvänäköinen...


    • kauniinlapsenäiti90

      mitte joku voi sanoo omast lapsest et se on ruma???????????kauhee äiti, aika hirvee asenne.

    • rumalapsi täälläkin

      Ja minä kun aina luulin että vanhemmat pitää aina lapsiaan kauniina. Kyllä se mielikuva nyt särkyi....

      • edelleen amanda

      • itse synnyin kaljuna
        edelleen amanda kirjoitti:

        Niimpä,Tervetuloa Maailmaan!!!

        Täällä on rumia lapsiakin!!!!


        http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/81394933/

        Mitä rumaa noissa lapsissa on? Tavallisen näköisiä vauvoja. Kukaan muutaman kuukauden ikäinen lapsi oo mikään kaunotar tai adonis.


    • minä vaan

      Siis uskomatonta, että joku edes viittii kirjoittaa tällasta!!!! Lienetkö ees aikuinen???? Täytyy toivoa, että kirjoitus on puhdas provo, muussa tapauksessa lapsen edun nimissä, hänet pitäisi ottaa sulta pois!!!!

      • zkhjzkl

        Muuten asian ytimeen osuit mutta se että sanoo lapsen vanhemmalle edes leikkimielellä että lapsi otetaan pois on niin, NIIN väärin. Sen takia moni kärsivä vanhempi ei uskalla hakea apua kun pelkää että lapsi viedään pois. Lapsen ja äidin suhde on Pyhä ja sitä pitäisi yhteiskunnan tukea kaikin mahdollisin keinoin. Autetaan vanhempia auttamaan lapsiaan.


    • trollololololol

      Voiko tän selkeempää trollia enää olla...

    • Empa-tiaa

      Onko ongelma lapsi vai sinä ITSE ??

    • muistuttaja Yx

      Olethan sen polttouunin jo hommannut?

      • Annin tuhka ja arina

        Hmm.Jos se vain kauppaa ja meriliikennettä parantaa?


    • jigsaw10

      Selvää vihervasuriministeriainesta!!

    • Pettynyt pienikalu

      NO se on jo lottovoitto kun syntyy naiseksi. Munaa saa aina, pimppiä ei. Piste.

      • aaaaaaaaaaaaaaa

        kyllä saa pimppiäkin jos on valmis myös huomiomaan naisen nautinnon..


    • mango95

      no itse olen isäni näköinen vaikka olen tyttö olen tullut enemmän isääni kuin äitiini voin sanoa etttä omat geenini ovat hassusti yhdistelty koska no näytän tytöltä mutta jotenki olen minulla on pojan luonne se tuntuu hassulta mut olen ihan tyytyväinen
      kyllä sinun tyttäresi kaunistuu vielä uskon ainakin niin =)

    • Liioittelua

      Millä tavalla lapsesi on muka ruma? Voisiko tuo sittenkin olla sitä että tunnet itsesi rumaksi vaikket oikeasti olisikaan ja lapsessa on samoja piirteitä kuin sinussa joten näet lapsesi rumana? Eihän kukaan täydellinen ole, ja eikös Suomalaisilla ole muutenkin suht väritön iho? Olemme nimittäin aika vaaleaa porukkaa.

      • mamma11'

        mutta kun olen ma afrikalaine ja isi venalaine


    • pakkotrolli

      Toivottavasti tää on trolli! Teki pahaa lukea. Jos jo tuossa vaiheessa alat pitää lastas rumana, voi lapsiparkaa kun saa tietää mitä äitinsä hänestä ajattelee. Tuollaisten ulkokuoren ihannoijien takia maailmassa on niin paljon ihmisiä jotka kärsivät itsetunto-ongelmista. Mene ittees ja häpeä!

    • tiuku111

      Ankanpojasta voi tulla kaunis joutsen,, se on muuten ihan totta vaikka onkin satu

      • ankanpoikanen

        Totta!

        Itse olin lapsena oikeasti ruma. Mulla ei ollut juuri ollenkaan hiuksia, vain muutama haituva viel 4 vuotiaanakin! Mun iho oli koko ajan punanen, ja ne muutama haituvaakin oli maantien harmaita ja niin niin niin suoria. Teini-iässä kaikki viel paheni kun kasvot oli täynnä finnejä.

        Nyt kuitenkin elämäntapojen muutoksilla olen mielestäni kaunis nuori nainen! Iho on sileä ja finnitön kun jätin karkit ja sipsit jne, hiukseni olen saanut kasvatettua yli olkapäiden ja värien ansiosta niissä on kaunis vaalea väri. Kehujen ja kommenttien, ja pääasiassa sisäisen päätökseni tulla kauniiksi takia itsetuntoni on noussut. Asiaa auttoi myös, että vanhemmilleni olin aina heidän kaunis tyttönsä.

        En kirjoittanut tätä vaan kehuakseni itseäni, vaan todisteeksi siitä, että ihminen muuttuu niin sisäisesti kuin ulkoisesti, eikä kukaan ole täydellinen, ei edes "kaikkista kauneimmat"!


    • kaikkea kanssa

      Aloittajan asenne on kyllä ruma. Ensinnäkään pienestä lapsesta ei voi sanoa, miltä hän tulee vanhemmiten näyttämään. Toiseksi tuollainen asenne heijastuu vääjäämättä vuorovaikutukseen lasten kanssa ja tämä ns. ruma lapsi alkaa tajuta, että häntä pidetään rumana. Itsetunto siitä sitten alenee ja se huonontaa tilannetta paljon.

      Kaikkien lasten pitäisi kuulla hyvää myös ulkonäöstään. Niin tässäkin tapauksessa. Ja aloittaja kertoo, että hänen miehensä on komea mutta että hän itse ei ole. Aloittaja voisi ottaa oppia miehensä tavasta suhtautua kauneuteen. Hänelle on kelvannut harmaavarpunen.

    • Taas näitä

      Ovatko nämä etusivun aloitukset satunnaisia vai onko näillä jokin tarkoitus?

      • Niitä näitä

        Jos näillä aloituksilla on jokin kenties hyvinkin syvällinen tarkoitus, kuulisin sen mielelläni.

        Veikkaan kuitenkin, että ne ovat tasan yhtä satunnaisia kuin suurin osa tämän palstan vastauksista.


    • Uskomatonta touhua..

      Olet sairas!! Miten kukaan äiti voi haukkua omaa jälkikasvuaan rumaksi?

      • SSSatana''

        No miksei voisi? Kysynpä vaan... -.-


      • Ihmiset on sairaita
        SSSatana'' kirjoitti:

        No miksei voisi? Kysynpä vaan... -.-

        Jep, mutta outoa se on, mielenvikaiset tuollaista sanoo, sitä on turha puolustella. Mutta inhottava tosiasiahan on se että nykymaailmassa on paljon pahoja ja mielenterveysongelmaisia ihmisiä, sen todistaa se eilen tapahtunut tragedia jossa isoisä vei pienen lapsen junan alle.


    • Paparazzi

      Mallitoimistonko olit ajatellut synnyttää:)? Ettei taas olis joku provo.

      • Amanda+

      • 16
        Amanda+ kirjoitti:

        tälläsiikö haluut synnyttää??

        http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/81394933/



        Siitä vaan!!! Mä en.

        Sun ei pitäs ainuttakaan lasta synnyttää. Piste. Paskapäät tuottaa vaan lisää paskapäitä tähän maailmaan.


    • Trollin metästäjä.

      Trolli...

    • ie

      Jospa tämä sinun mielestäsi ruma onkin talonmiehelle, tai vaikka postinjakajalle. Et taida olla varma itekkään, mutta hourio oot, kun kehtaat toista ihmistä arvostella ja vielä omaa lasta.

    • .,danvijpcvskm

      Älkää ottako kantaa näin surkeeseen provoon! Kukaan järkevä äiti ei lapsestaan sano noin, jos sitä oikeasti rakastaa!

      • Pinnallinen maailma

        Uskokaa tai älkää: jotkut äiditkin miettivät tällaisia asioita! Kirjoittakaapa googleen: lapseni on ruma niin sieltä löydätte muitakin äitejä jotka sanovat lapsiaan rumiksi tai jos odottavat lasta pelkäävät että siitä tulee ruma. Ap ei taida olla ainoa joka kehtaa omasta lapsestaan noin sanoa.


      • IhmisetMaailmanSyöpä
        Pinnallinen maailma kirjoitti:

        Uskokaa tai älkää: jotkut äiditkin miettivät tällaisia asioita! Kirjoittakaapa googleen: lapseni on ruma niin sieltä löydätte muitakin äitejä jotka sanovat lapsiaan rumiksi tai jos odottavat lasta pelkäävät että siitä tulee ruma. Ap ei taida olla ainoa joka kehtaa omasta lapsestaan noin sanoa.

        Joku antanut kommentille miinusta, miksi? Kyllä tuollaisia provoilijoita/ ulkonäkökeskeisiä ihmisiä valitettavasti on. En käsitä miten yksikään äiti voi sanoa omaa lastaan rumaksi. Päässä pitää olla jotain vikaa.


      • 3kauniin tytön isä
        IhmisetMaailmanSyöpä kirjoitti:

        Joku antanut kommentille miinusta, miksi? Kyllä tuollaisia provoilijoita/ ulkonäkökeskeisiä ihmisiä valitettavasti on. En käsitä miten yksikään äiti voi sanoa omaa lastaan rumaksi. Päässä pitää olla jotain vikaa.

        Joo, äidin tunnustaessa lapsensa rumaksi , hän tunnustaa myös itsensä rumaksi, mikä on äärimmäisen harvinaista itsekkäissä naisten aivoissa.
        Arvostan kyseisen äidin harvinaista rehellisyyttä!


      • Kaunis vai tavis?
        3kauniin tytön isä kirjoitti:

        Joo, äidin tunnustaessa lapsensa rumaksi , hän tunnustaa myös itsensä rumaksi, mikä on äärimmäisen harvinaista itsekkäissä naisten aivoissa.
        Arvostan kyseisen äidin harvinaista rehellisyyttä!

        Niimimerkkisi perusteella omat tyttäresi ovat kauniita, ovat varmaan ihan tavallisia että paraskin puhumaan, mikä sinä olet sanoaan että ap tai hänen lapsensa olisivat rumia? Ethän edes tiedä miltä he näyttävät eikä tiedetä me muutkaan! Tottakai se oma lapsi on jokaisen vanhemman mielestä kaunis, totuus vaan on se että oikeasti harvat ihmiset ovat kauniita kasvoiltaan. Sellaisia keskivertoa paremmannäköisiä.


      • LAPSI RAKAS
        3kauniin tytön isä kirjoitti:

        Joo, äidin tunnustaessa lapsensa rumaksi , hän tunnustaa myös itsensä rumaksi, mikä on äärimmäisen harvinaista itsekkäissä naisten aivoissa.
        Arvostan kyseisen äidin harvinaista rehellisyyttä!

        KAIKKI ON KAUNISTA,OLEN KOLMELLE LAPSELLE KUMMINA JA HUOMAAN JOKA PÄIVÄ UUSIA ASIOITA JOITA LAPSET TUOVAT ELÄMÄÄN.


    • Ehdoitus.

      Tapa itsesi.

    • 17+6

      Tämähän käytiin jo peruskoulussa.

    • Ap on provoilija

      Mistä tietää ovatko ne pojatkaan sen kummempia, varmaan ovat ihan normaalin näköisiä ihmisiä ihan niin kuin tämä kuopuskin, toki jokaisen äidin mielestä ne omat on kauneimmat, outoa että Ap näkee omat poikansa täydellisinä ja tyttärensä rumana. Samaa verta ne ovat kaikki ja sehän on selvä että nämä pojatkin ovat varmasti perineet äitinsä piirteitä, yleensä ne piirteet periytyy 50-50 molemmilta vanhemmilta.

    • pässi

      Millasetkohan laput silmillä on suurin osa tähän ketjuun vastanneista kävellyt? Kyllä niitä oikeasti rumia lapsia on, oli ne sitten omia tai muiden. Hyvä vaan ettei kaikilla arvostelukyky ja näkö häviä synnytyksen mukana.

      Mutta eihän se lapsen ulkonäön silti pitäisi tärkeetä olla. Terveys tietenkin ennenkaikkea ja se että ulkonäöstään huolimatta lapsi saisi tasapainoisen lapsuuden, terveen itsetunnon ja _kauniin sielun_. Se merkitsee.

      • Lapsellisia ihmisiä

        Etkö ymmärrä hyvä ihminen että harva oikeasti on kasvoiltaan ruma? Ja sen että se mitä kuka pitää kauniina ja rumana on jokaisen itse päätettävissä, makuja on monia! Kauneus on katsojan silmissä on ainoa kliseinen sanonta joka ihan oiekasti pitää paikaansa. Ja mistä me muut voimme tietää onko Ap:n lapsi oikeasti ruma vai ei? Emme mistään, on hyvin paljon mahdollista että Ap ei ole itsekään ruma, tuntee vain itsensä sellaiseksi, oleinen ja tunteminen on kaksi eri asiaa, tiesitkö?


    • Cloetta...

      Oletkos kuullut koskaan sanontaa "kauneus on katsojan silmissä" eli tarkoittanee sinunkin tapauksessasi sitä, että se mikä sinun mielestäsi on kaunista, voi toisen mielestä olla toista ja päin vastoin.

      Luulin itse aina lapsena olevani perheen rumilus koska äitini osoitti sen sekä käyttäytymisellään että myös sanoillaan. Minusta tuli epävarma ja itsetuntoni oli huono. Onneksi tapasin ihmisiä, jotka näkivät asiat toisella lailla ja varsinkin aviomieheni, jonka avuilla ja tuella (sekä kehuilla) olen ymmärtänyt olevani viehättävä ja kaunis aikuinen nainen.

    • Tän on pakko olla provo! Kuka äiti haukkuu omaa lastaan rumaksi?! EI KUKAAN!

    • sthil

      miten kukaan voi lapsestaan tälläistä puhua.pitää lolla tyytyväinen kun lapset ovat terveitä ja elämän myöntisiä.ei rumia ihmisiä ole olemassakaan ollaan tyytyväisiä kaikki.lapset on lapsia eikä pidä mennä arvostelemaan ketään.mää lääkäriin

    • mormormoro

      Harmaat silmät on ihanat !!!!

    • jospa 3:lla

      lapsellasi on isänsä geenit ja tällä kuopuksella postimiehen geenit

      • Poliisi-setä

        Aina joku sanoo näin kun joku lapsi on vähän eri näköinen kuin sisaruksensa. Ja voihan se postimies olla komeakin. Olisikohan sittenkin niin että ne isän ja äidin piirteet jakautuu lapsille eri tavalla, joku muistuttaa enemmän isäänsä toinen taas äitiään.


    • miten voit kirjoittaa omasta lapsesta noin....

    • tuurilla ne laivatki

      Iloksesi voin kertoa,että rumasta lapsesta tulee kaunis aikuisena ja hänestä voi tulla ihmisenä ISO enkä tarkoita kokoa.
      Usein kauniista lapsista tulee itsekkäitä ja minä keskeisiä.
      Itse olin lapsena kaunis ja mitä siitä on jäljellä.....onneksi minulla on iso sydän.

      • Suoraa puhetta

        Sydän?

        Tarkoitat kai pippeli.


    • lidl

      Toiset lapset on helvetin rumia.Ei kaikki oo söpöjä ja kilttejä,pätee myös aikuisiin.

      • Katsojan silmissä

        Kaikki ihmiset on lapsena oudon näköisiä, ei lapset yleensä ole kauniita vaan söpöjä. Lapsi on vielä raakile, lapsen ulkonäön perusteella ei voi päätellä yhtään mitään siitä miltä se lapsi aikuisena näyttää. Ja mielestäni objektiivisesti arvioituna erittäin harvat ihmiset ovat kasvoiltaan rumia, fakta on vaan se että suurinosa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Ja jos joku on on mielestäsi ruma se on vain SINUN mielipiteesi ei absoluuttinen totuus, jonkun toisen mielestä se sama ihminen voi olla aivan ihana.


    • et näin

      No jos et ole halunnut itsesi näköistä lasta, miksi otit riskin ja lisäännyit ? Anna lapsesi jollekin joka rakastaa häntä ulkonäöstään huolimatta.

      • äiti + pojat

        EI lapsia anneta kuin koiran pentuja....vaan hyväksytään sellaisena kuin he on...eikö? Äitejä on monenlasia ja aloittajakin omanlainen parhaansa tekee varmaan ..emme voi äitejä valita eikä lapsiakaan siis HYVÄKSYMME eikö niin ? Kauneus katsojan silmissä niin ja lapsi on lapsi ja kasvaa hänelle kaikkea hyvää!


    • jodeytye99

      HUOM ! lukijat ! siis tämähän on valhellinen kirjoitus jossa jo alkumetreillä
      mokataan pahasti .

      eli sanotaan että on 4 lasta ja kaikki isänsä näköisiä ja kauniita ,mutta jo heti
      perään sanotaan että viimeinen on sitä ja tätä ?

      siis oliko kaikki kauniita vai mitä , häh ?


      hieman eriskummalista logiikkaa kirjoittajalla !

      tämä on täysin vedätys juttu jonka tarkoitus on aiheuttaa keskustelun tynkää
      aihheesta RUMA !

    • äityliini....

      Taidat höpöttää..

      Sitä paitsi, ikinä ei voi tietää, miten lapsi muuttuu kasvaessaan.
      Meidän toinen poikamme oli lapsena todella kaunis, hiukset hiukan kihartavat, kauniit silmät ja piirteet. Usein suorastaan ihmettelin. No ruma hän ei ole vieläkään, mutta hän on miehen näköinen, ne sirot piirteet muuttuivat miehisemmiksi ja muut piirteet korostuivat.
      Sama voi olla tyttöjen kanssa, pikkuisesta ihanasta harmaahiirestä tuleekin yhtäkkiä hyvännäköinen nuori nainen. Sillä kaikissa ihmisissä on jotain kaunista, katsojasta se on kiinni. Minusta tuntuu, että pukeutuminen, hiusten hoito ja leikkaukset tekevät paljon. Enkä tarkoita mitään ylilyöntejä.

      Äiti hoi... lopeta tuollaisten miettiminen ja korosta lapsesi hyviä puolia. Kaikki hyvä ei ole pintaa ja kaikki kaunis pinnasta ei ole hyvää.

      Eikö vanhemman tehtävä ole kannustaa lasta siinä missä hän on hyvä.
      Kaikista löytyy se jokin!

    • mummu 70v

      Herran jumala teitä KAKARAT. Jokaisessa ihmisessä on myös kauniita piirteitä.
      Itte olin nuorena tosi kaunis sukulaiset ahdisti missikisoihin ja joku hölmö myös ilmotti mut. En todellakaan mennyt. Ja geenit menee 50/50 kummankin suvusta.
      Joku vaan saa ne parhaat ulkonäköönsä molemmista suvuista ,sairaudet menee samaa tahtia. Koittakaa nyt hyvät äidit ja isät hyväksyä ne kakaranne.

    • Kasipo

      Onhan kaikki muuten terveitä? Siinä lahjaa tarpeeksi.

    • Soili,54

      Viksusti sanon olkaa kiitollisia tästä päivästä.EN OLE LÄHKO-mutta ajattelen vain.

    • Ruma Ankanpoikanen

      Ihmettelen, miksi sanot lapseasi rumaksi. Ehkä olet aina pitänyt itseäsi rumana ja näet lapsessasi samoja piirteitä kuin itsessäsi. Mehän emme voi itse päättää, millaisia lapsia meille syntyy ja millaiseksi itse synnyimme. Sen päättää joku muu. Mutta jokainen lapsi on arvokas, olipa hän minkä näköinen tahansa. Vaikka lapsi ei olisi kovin kaunis, hänestä voi kehittyä todella upea ihminen, jos hänen itsetuntoa ei esimerkiksi ulkonäön vuoksi pilata jo lapsena. Toivottavasti et sano hänelle, että hän on ruma, etkä hänen sisaruksille tai kenelllekään. Jos hän saa sen tietää, sillä voi olla huonot seuraukset ja hänen tulevaisuutensa voi mennä pilalle sen takia. Ihmettelen että tällaisia juttuja tällekin sivustolle päästetään. Oli pakko ottaa kantaa. Itsellänikin on lapsia ja lapsen lapsikin jo. Jokainen heistä ovat yhtä arvokkaita, vaikka ei niin mannekiinivartaloisia ja kasvoisia olekaan. On vanha sanonta, ulkonäkö suojelee. Se voi jossain määrin pitää paikkaansa. Se voi suojella hyvässä asiassa. Joillakin kun se menee päähän, kun tietää että on kaunis. Ei kaikkien tarvi olla kauniita ja rohkeita. Se on tärkein, mitä siellä kropan sisällä on, sisäinen kauneus. Se heijastuu ulospäinkin.

    • Aika naurattavaa sanoa omaa lastaan rumaksi, koska se on periytynyt se "rumuus" jommaltakummalta vanhemmalta, eli, katso peiliin, ja käske kumppanisi myös kanssa katsoa peiliin.

      Eivätkä kaikki ole kauniita syntyessään, kuten et varmaan ollut sinäkään.

      ~ Rumasta ankanpoikasesta kasvaa kaunis joutsen ~

      - Kyseinen lause pätee myös minuun.

    • Ruma äiti

      Olkoon trolli tai ei, mutta jotkut äidit kyllä miettivät tällaisia asioita.

      Itse olen aina pitänyt itseäni rumana, ja oikeasti pelkäsin molempien raskauksieni aikana, että synnyttäisin oman näköiseni, ruman lapsen. Mutta toisin kävi. Esikoiseni, poika, oli heti synnyttyään todella kaunis vauva. Ihmettelin siellä sairaalassa, että miten minusta saattoi tulla ulos niin kaunis lapsi. Kotiin päästyä mietin, että onkohan se sittenkään minun lapseni, vai vaihtunut sairaalassa jonkin toisen vauvaan.

      Mutta omahan se oli. Isänsä poika. Vaalea ja sinisilmäinen. Pojaksi todella kaunis (ei tyttömäinen). Toisaalta ei isänsä lapsuuskuvissaankaan ole yhtä kaunis kuin meidän poika. Sellainen hurmuri se on. Tyttöjen suosikki jo päiväkoti-ikäisestä.

      Tyttäreni puolestaan oli synnyttyään enemmän "normaalin" vastasyntyneen näköinen. Turvonnut, punainen ja ryppyinen. Mutta yhtä rakas ensi hetkestä alkaen. Kasvettuaan tytöstä on tullut hyvin saman näköinen kuin minusta. Mutta silti näen hänet kauniina. Toisaalta silmät hän on perinyt isältään, jotka ovat isot ja siniset kuten veljelläänkin. Itselläni on sellaiset harmaanvihreät tihrusilmät. Mutta punaiset ja paksut hiuksensa sekä kasvojensa piirteet hän on perinyt minulta. Ja yllättäen tuntuu vain hyvältä nähdä oma tytär kuin omana kuvanaan.

      Olen itse ollut äitini hyljeksimä lapsi, mikä teki itsetunnostani todella huonon. Mutta kun katson tytärtäni, joka on sekä ulkonäöltään että luonteeltaan lähes minun kopioni, ja kuinka paljon häntä rakastan ja ihailen, olen oivaltanut, että minäkin voin olla rakastettava ja ihana, ja se on parantanut itsetuntoani. Rakkaus tyttäreeni on opettanut minua ensimmäistä kertaa elämässäni rakastamaan myös itseäni. Se on ollut upea ja eheyttävä kokemus.

      On kuitenkin aika surullista, jos joku äiti todella pitää omaa lastaan rumana. Mutta ymmärrän kuitenkin omasta kokemuksestani sen, että äidit saattavat tällaisiakin asioita miettiä.

    • jou82

      Tää on parempi. Älä itke ruma lapsi, huomenna mennään naamarikauppaan :-D

      Alottajalle sellanen viesti että omasta mielestäsi olet ruma ja sitte sinun näköinen lapsesi on myös ruma. SInun mielestäsi. Onkohan sinulla huono itsetunto?
      Kai se sun äijäs jotenki pitää sua viehättävänä ku sun kanssa on lapsia väsänny?

      Onneksi on keksitty hiusvärit ja meikit niin värittömämmät ihmiset saa päälleen väriä jos niin tahtovat :-)

    • dhddd

      hahah

    • Näillä mennään

      Värittömyys ei ole sama kuin ruma ja mielestäni (sori nyt vaan) kaikki Suomalaiset on aika värittömiä, vaaleat kulmakarvat, silmäripset hiukset ja iho, sellainen värittömyys on yksi Suomalaisten ominaispiirteitä ulkonäössä, mutta mitä sitten, ollaan sellaisia kuin ollaan eikä muuksi muututa.

      • blahh

        Kauhea yleistys suomalaisista! Juuri keskustelin ystäväni kanssa, ja molempien mielestä suomalaiset naiset ovat keskimääräistä ilmeikkäämpiä. Jokaisesta kansasta löytyy värittömiä yksilöitä.


      • Näillä mennään
        blahh kirjoitti:

        Kauhea yleistys suomalaisista! Juuri keskustelin ystäväni kanssa, ja molempien mielestä suomalaiset naiset ovat keskimääräistä ilmeikkäämpiä. Jokaisesta kansasta löytyy värittömiä yksilöitä.

        En sanonut että KAIKKI Suomalaiset ovat värittömiä, olisi varmaan pitänyt vähän selventää tuota, tarkoitin että aika monet ovat. Yleensä Suomalaisilla ei ole niin voimakas kasvojenluusto vaan (esimerkiksi posket ovat aika paksut ja pehmeät) tai todella tummia ja selkeästi erottuvia piirteitä, no onneksi on meikit keksitty!


      • Ylpeä Suomalainen
        blahh kirjoitti:

        Kauhea yleistys suomalaisista! Juuri keskustelin ystäväni kanssa, ja molempien mielestä suomalaiset naiset ovat keskimääräistä ilmeikkäämpiä. Jokaisesta kansasta löytyy värittömiä yksilöitä.

        Osuiko arkaan paikkaan? "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"... Ollaan ylpeitä Suomalaisuudestamme olipa piirteet mitkä hyvänsä! Suomalaisia aina verrataan ulkomaalaisiin mutta mielestäni se on turhaa, heillä on omat piirteensä meillä omamme ja hyvä niin!


      • kierretty on
        blahh kirjoitti:

        Kauhea yleistys suomalaisista! Juuri keskustelin ystäväni kanssa, ja molempien mielestä suomalaiset naiset ovat keskimääräistä ilmeikkäämpiä. Jokaisesta kansasta löytyy värittömiä yksilöitä.

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Suomalaiset näyttävät zombeilta verrattuna "ilmeikkäämpiin" kansallisuuksiin.


      • Ylpeä Suomalainen
        kierretty on kirjoitti:

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Suomalaiset näyttävät zombeilta verrattuna "ilmeikkäämpiin" kansallisuuksiin.

        Täh? Ei Suomalaiset mitään zombeja ole! Ja kuten jo sanoin tuo ainainen ulkomaalaisiin vertaaminen on turhaa, heillä on ihan erilainen geeniperimä kuin meillä ja se siitä.


      • Ei voi muuttua
        kierretty on kirjoitti:

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Suomalaiset näyttävät zombeilta verrattuna "ilmeikkäämpiin" kansallisuuksiin.

        Se on kyllä totta että ollaan aika väritöntä kansaa, minkäs teet. Ja kohta tällekkin komentille joku antaa miinusta kun ei kestä kuulla totuutta. Mitenkäs niitä Suomalaisia piirteitä hävität kasvoista? Leikkauksilla? Liian kallista. Tekorusketuksella ja tummilla meikeillä? Feikkiä ja rumaa.


      • Näillä mennään kirjoitti:

        En sanonut että KAIKKI Suomalaiset ovat värittömiä, olisi varmaan pitänyt vähän selventää tuota, tarkoitin että aika monet ovat. Yleensä Suomalaisilla ei ole niin voimakas kasvojenluusto vaan (esimerkiksi posket ovat aika paksut ja pehmeät) tai todella tummia ja selkeästi erottuvia piirteitä, no onneksi on meikit keksitty!

        Itse olen mielestäni aika poikkeava suomalainen :D hiuksia vaikka muille jakaa, aika tummat kulmat, kalpeampaa kalpeampi iho, tummanruskeat hiukset, suht terävät poskipäät, ja selvät kasvonpiirteet.


      • Tumma tukka
        lukafan96 kirjoitti:

        Itse olen mielestäni aika poikkeava suomalainen :D hiuksia vaikka muille jakaa, aika tummat kulmat, kalpeampaa kalpeampi iho, tummanruskeat hiukset, suht terävät poskipäät, ja selvät kasvonpiirteet.

        Olen nähnyt joillakin Suomalaisilla tuollaisia piirteitä mutta niistä huolimatta heidät tunnistaa Suomalaisiksi. Ulkomaillakin paikalliset pystyvät heti sanomaan ketkä turisteista ovat Suomalaisia, kai meissä on joitakin selvästi sellaisia piirteitä että meidät tunnistetaan, yksi sellainen piirre on kuulema korkeat poskipäät, se on totta, monilla Suomalasilla on sellaiset ja niistä me saammekin paljon kehuja. Kyllä itselläni on myös kuvailemasi piirteet paitsi että ihoni on keksivertoa tummempi ja olen 100% Suomalainen.


    • Ankan poikanen

      se on vaan nyt sun mielipitees
      moni mitään sanomattoman näköinen kasvaa kauniiksi

    • joo-o

      itsehän olin mielestäni ruma pienenä ja vielä aika pitkäänkin. en vieläkään ole mikään klassinen kaunotar, mutta en sanois että rumakaan. minulla on persoonalliset kasvonpiirteet ja lisäksi se itse persoona, joka jyrää niin että enpä ole kuullut että ketään ois haitannu/kukaan olis pistäny pahakseen mun ulkonäköä, päinvastoin. sisäinen kauneus ja sen loisto se houkuttelee ihmisiä, ainakin älykkäitä. naisihmisillä on lisäksi aika ovelia kikkoja siihen että saa itsensä näyttämään perus-pulliais-kauniimmalta, jos nyt on pakollista olla niin ulkonäkökeskeinen ja opettaa sitä vielä omalle lapselleen..
      jos on hyvä äiti/hyvä ihminen alkuunsakaan, niin näkee kyllä jokaisessa ihmisessä sen oman persoonallisen kauneuden, omassa lapsessa ainakin pitäis nähdä, eikä latistaa ja aiheuttaa toiselle itsetunto-ongelmia ennen kun se osaa edes puhua. Niin ja neljän lapsen äiti?? Eikö aikuisella ihmisellä pitäs olla vähän muutakin ku sitä höttöä siellä korvien välissä, eihän sun lapsiraukat voi mitenkään oppia sulta mitään hyvää ku noin näytit mihin ajatusmaailmasi on keskittynyt. toivottavasti turhaa provoa.. en yleensä jaksa vaivautua tällasiin keskusteluihin, mutta päätin tehdä poikkeuksen ja kiihkoilla oman mielipiteeni kun aihe on niin ilmiselvän aivoton

      • Minja90

        Katoppa ymärillesi, moniko on klassisen kaunis? Niin, ei kovin moni ja parempi niin. Minä ainakin arvostan persoonallisia kasvonpiirteitä, sellaiset ovat erittäin kiehtovat! Ei tarvitse näyttää samalta kuin kaikki muut. Jos kaikki olisivat klassisen kauniita ei niitä erottaisi toisistaan, kaikki näyttäisivät samalta.


    • ahahahaha

      hahaha feissi- on läski !

    • KOorlie.

      PUHDAS SUOMI24:SEN NOSTATTAMA TROLLI. Kukaan vastuullinen ja järkevä aikuinen ei sano omaa lastaan rumaksi. Haisee pahasti tää kirjoitus!
      Jos tämä on kuitenkin totta, toivottavasti lapsi otetaan sulta pois ja joku kasvattaa siitä vielä kauniin ja pärjäävän naisen!

    • jarsusa

      kaunis lapsi ei välttämättä ole kaunis aikuisena, kannattaisko nyt kuitenkin vähän. toiset piirteet saattaa tulla esiin. Kuitenkin ainakin minä ymmärrän että kyseessä on vasta pieni lapsi.

    • sisäinenkauneus

      Kuullostaa siltä, että näet omat vikasi lapsessasi. Sinun tulisi nähdä lapsesi luonne ja lahjakkuus hänen kasvojensa sijaan. Ihmisen olemus - hyvä ryhti, hymy - kertovat paljon enemmän kuin pitkät ripset ja kauniit kurvit. Toivottavasti kehut lastasi ja opetat häntä välittämään enemmän sisäisestä kuin ulkoisesta puolestaan. Tytöstäsi voi kasvaa kuule hurmaava nainen.
      Geenit ovat sattumankauppaa. Ja mietipä, miltä lapsestasi tuntuisi kuulla oman äidin kutsuvan itseään rumaksi. Ihmisen, jonka tulisi rakastaa häntä vaikka olisi kädet jalkojen paikalla!

    • Trolli mikä trolli

      Aloitus on trolli.

    • anti-crapbook

      Viime tutkimuksen mukaan Facebook:in käyttö aiheuttaa just eri geenijakautumia

      • En usko

        Laitapa linkki kyseiseen tutkimukseen, muuten on aika vaikea uskoa tuota.


      • Anti liar

        Googletin ei sellaista tutkimusta ole ikinä tehty!! jauhat vaan paskaa.


      • Genebook

        kyllä näin se on, tutkimus osoittaa että vanhemmista se joka kuluttaa enemmän aikaa Facebookissa, on aliedustettuna lapsensa ulkonäköön liittyvässä geeriperimässä.


      • Genebook
        Genebook kirjoitti:

        kyllä näin se on, tutkimus osoittaa että vanhemmista se joka kuluttaa enemmän aikaa Facebookissa, on aliedustettuna lapsensa ulkonäköön liittyvässä geeriperimässä.

        korj. viimeinen sana geeniperimässä.


      • Eipä ole
        Genebook kirjoitti:

        kyllä näin se on, tutkimus osoittaa että vanhemmista se joka kuluttaa enemmän aikaa Facebookissa, on aliedustettuna lapsensa ulkonäköön liittyvässä geeriperimässä.

        Ei todellakaan, ei ole missään ollut juttua tuollaisesta ja etsin netistä eikä löytynyt eli ihan omianne höpötätte.


    • äippä <3

      mamma11...vaikka lapsesi olisi mielestäsi nyt ruma, voi hän varttuessaan olla oikea kaunotar. Tiedän lapsia jotka on ollut lapsina tosi nättejä, mutta nuorina/aikuisina sitten se kauneus on johonkin kadonnut. Vastaavasti tiedän lapsia jotka on ollut ns. rumia pienenä, mutta heistä on tullutkin tosi kauniita kasvaessaan. Rumasta ankanpojasta voi siis kehkeytyä vielä joutsen. Joten älä ole huolissasi :)

    • Harmaat, armaat

      Oot kyllä ilkeä ihminen!
      Lapsi hän on ja sun, kuinkas ilkeet julkisesti mollata häntä?
      Onhan harmaita kissojakin ja ne on tosi kivoja, harmaan kissan itse jopa halusin.
      Mulla nyt alkaa harmaita hiuksia 50 senä olla, mutta sehän on luonnon juttu, jolle emme maha mittään.
      Muista että sun lapset on kauniita, ihania ja luonnollisia sellaisenaan, väristä holimatta.

    • noniinpäniin

      Mikä äiti se tuollainen on, joka lastaan (tai ketään muutakaan) rumaksi sanoo?? Häpeäisit vähän.

    • Häpeä

      Miten kyl voit näin kirjoittaa omasta lapsesta...häpeä! Omat lapset on aina ja ikuisesti äitille kaunis ja rakas,vai oletko sä niitä äitejä...???

    • maarukka

      No, sumalaiset, kun ovat sekasiittoistakansaa, niin pakostakinhan ne rumatkin geenit kasautuvat. Suosittelen maahanmuuttajan sukuun ottamista, samalla veri muutenkin puhdistuisi kuin suomalaisella puukko selkään ja kossua kurkkuun metodilla.

      • Jumalauta...

        Eli ymmärsinkö oikein, sinun mielestäsi kaikki Suomalaiset ovat sisäsiittoisia ja rumia? Kiitos tästä, tämähän piristi paljon.


      • kaelervo

        sekasiittoista? En ole tuttu termin kanssa, selvennätkö hieman? sisäsiittoinen-termin sen sijaan tunnen.


    • Niinpäniin

      Ja taas näitä juttuja sinä olet ruma minä olen tyhmä minä olen kaunis minä olen tyhmä minä olen viisas .... ikävä kyllä meitä ei ole liukuhihnalla tehty geenit tekevät oman osuutensa

    • oookooo

      kauneus on katsojan silmissä, typerä äidin kuvatus.

    • aito rakkauslapsi

      Ei uskoisi että kukaan äiti voisi noin ajatella lapsestaan..Häpeä!

    • otan osaa

      Anna se pois äläkä välitä muiden mielipiteistä.

      • Säälittää lapsen...

        .... Puolesta. Sinä taidat olla samanlainen pinnallinen ääliö kuin ap:kin! Miten voit sanoa että anna se pois!? Onko täällä noin hulluja ihmisiä, ei kukaan tervejärkinen ihminen hylkää omaa lastaan sen lapsen ulkonäön takia. Pitää olla umpihullu jos sellaista tekee.


      • Suomi on pilalla

        Kyllä niitä hulluja riittää tässäkin maassa.


    • Omat lapset on kauniita,toivottavasti tytärpuoli tulee isäänsä kun äitinsä on ruma ja mielenvikainen!

      • Ei voi olla totta

        Katos, täältähän löytyi toinen samanlainen tyhjäpää kuin Ap! Onnitteluni, tyttäresi elämä tulee menemään pilalle sinun takiasi, oletteko te pinnalliset ihmiset tyytyväisiä saavutuksestanne? Hyi helvetti.


    • irsku

      Ehkä sä oot ite lapsi yksi niistä neljasta? Ja kirjoitat tänne?Ja ajattelet että sä oot rumitus? Muroisikäisillä usein tapahtuu näin. Oma lapsi äidille on kaikkein kaunein maailmassa .En usko että sä oot äiti.

    • Voiko äiti sanoa lastaan rumaksi ja vielä huutaen kirjoittaa. En tiedä edes mitä kirjoittaisin koska sun juttusi menee jo niin yli hilseen, ettei vaan voi ymmärtää..Lapsukaisen puolesta tosi paha mieli, ettei voinut valita äitiään =((

      • Pahaa tekee

        Niinpä! Pistää niin vihaksi tuollaiset ihmiset! Mitenkä pilalle tuon lapsen elämä tulee menemään ja itsetunto romuttuu kun tajuaa että oma äiti, elämän tärkein ihminen ja tukipilari, pitää tytärtään rumana ja alempiarvoisena ihmisenä kuin muita. SAIRASTA. Ei riitä ymmärrys tällaisille ihmisille.


      • poppy

        Ehkä lapsi tajuaa sitten isona mennä johonki naama-leikkaukseen.hope so..


      • Ei ole noin helppoa
        poppy kirjoitti:

        Ehkä lapsi tajuaa sitten isona mennä johonki naama-leikkaukseen.hope so..

        Mutta millä rahalla sellaiset maksat? Vaikka olisikin töissä niin ei sellaiseen ole kenelläkään duunarilla varaa, jos leikkauttaisi koko naaman niin siihen uppoaisi ainakin 20-30 000. Kallista se on.


    • ankanpoikanen

      Se henkilö, joka lapsesi on, on todella kaunis. Kannusta lastasi korostamaan elämän muita arvoja ja viisautta. Kuitenkin hän joutuu sen ulkonäön kanssa elämään ihan itse, hyväksyy itsensä sellaisena, kuin on.

      • rumuuden perikuva

        Älä itke ruma lapsi,et voi muuttuu kaunniimmaksi.


      • ´´´+++
        rumuuden perikuva kirjoitti:

        Älä itke ruma lapsi,et voi muuttuu kaunniimmaksi.

        Niimpä!

        Hei Rumat olkaa rauhassa vaan rumia,ei oo kukaan teidän rumille varpaille astumassa.
        Relatkaa ja muistakaa ette oo ikinä kauniita.sori.


      • Mietippä sitä
        rumuuden perikuva kirjoitti:

        Älä itke ruma lapsi,et voi muuttuu kaunniimmaksi.

        Kyllä voi muuttua ja mutta ihminenpä voi tyhmentyä (entisestään) ja se on huono juttu.


    • Sysiruma

      Toiset lapset on rumia, toiset nättejä -sillä taas ei ole miyään tekemistä sen kanssa, minkä näköisiä heistä tulee aikuisina. Kaverini 5 lasta olivat kaikki pikkuisina pullonaamaisia porsaita, tihrusilmät ja räkänokat, ja kuinka ollakaan, ovat pitkiä, hoikkia, kasvoiltaan miellyttävän näköisiä, voisinpa siis sanoa kauniiksi. omat lapseni olivat pieninä todella nättejä kuin nuket, ja kuinka ollakkaan, heitä kasvoi tavallisen näköisiä siniharmaasilmäisiä, maantienväristen hiusten kantajia. En voi silti sanoa, että rumia, sillä kauneus on niin moninainen asia. Vähemmän klassisen kauniit piirteet omistavakin voi olla persoonallisesti ja tyylikkäästi pukeutunut, iloinen ja huumorintajuinen yms. joten hänen piirteitään ei muista edes tarkkaan tarkastella. Se minkä lapsillesi voit opettaa, on että kunnioittavat ja arvostavat jokaista ihmistä ulkonäköön katsomatta! Ja että itsetunto ei ole ulkonäöstä kiinni! itse pidän persoonallisen näköisitä ihmisistä, en pidä heitä kauniina tai rumina, vaan yksilöllisinä. on hienoa, että joku osaa esim. pukeutua persoonallisesti ja ilmiselvästi viihtyy omissa nahkoissaan.

      • Ei olla missejä

        Ei Suomalaiset eikä kyllä muutkaan ole mitään klassisia kaunottaria , yksilöllisiä ollaan kaikki!


      • Lapsien pitää elää

        Sillä ei ole mitään väliä miltä lapsena näyttää, ei lapsen kuulu olla mikään koriste vaan pitää antaa olla lapsi ja leikkiä niin kuin muutkin ikäisensä, kyllä sitä ehtii aikuisena koristautua. Teini-iässä ne ulkonäkökriisit sitten tuleekin. Eikä lapsen ulkonäöstä pysty sanomaan miltä se näyttää aikuisena, ei ole piirteet muotoutuneet eikä kehittyneet vielä.


    • !

      Miksi ihmeessä kutsut lastasi rumaksi?! Mitäpä jos hän lukee täm'n

      • thkj

        Lukekoon. Ei se rumuus siitä muuksi muutu.


    • tguhgyh

      Vaihdetaan?

      Meillä se on tyhmäkin...

      • Idiootit!

        Olet yhtä tyhmä kuin Ap! Mitä ihmettä siinä vingut, keneltäkohän se lapsi on piirteensä perinyt? Aivan oikein sinulta! Miten kukaan voi kutsua omaa lastaan rumaksi!?


      • So long Sucker

        Ja niin on vanhemmatkin...


      • 00911111

        HEHEHEHEH!!!
        SENTÄÄN JOKU TÄÄL USKALTAA OLLA ERI MIELTÄ.
        (SITÄ MIELTÄ ET OMA LAPSI RUMA VAIKKEI NIIN ÄÄNEEN SANOKKAAN)

        REHELLISYYS MAAN PERII JA JOTKUT LAPSET ON VITUN RUMIA NIINKU PORSAS VANHEMMATKIN.
        ÄLKÄÄKÄ NY ITKEMÄÄ ALKAKO HAHAHAHAH


      • Näin se on
        00911111 kirjoitti:

        HEHEHEHEH!!!
        SENTÄÄN JOKU TÄÄL USKALTAA OLLA ERI MIELTÄ.
        (SITÄ MIELTÄ ET OMA LAPSI RUMA VAIKKEI NIIN ÄÄNEEN SANOKKAAN)

        REHELLISYYS MAAN PERII JA JOTKUT LAPSET ON VITUN RUMIA NIINKU PORSAS VANHEMMATKIN.
        ÄLKÄÄKÄ NY ITKEMÄÄ ALKAKO HAHAHAHAH

        Kaikki Suomalaiset on rumia, kattokaapa esim. Ruotsalaisia niin ymmärrätte mitä tarkoitan.


      • Tyhmä olet itsekin

        Keneenköhän se lapsiparka on tullut.... sitä sopii miettiä.


    • miljoonakalanen

      Ehkä tuo ruma kakara oli kosto sinulle siitä, että teet liikaa lapsia, etkä tajua lopettaa ajoissa. Todella itsekästä nykyaikana hankkia tuollainen kakaralauma. 2 nyt vielä menettelee, mutta 4... Onneksi viimeinen on ruma, ettei todennäköisesti pääse lisääntymään holtittomasti.

    • miljoonakalanen

      Ehkä tuo ruma kakara oli kosto sinulle siitä, että teet liikaa lapsia, etkä tajua lopettaa ajoissa. Todella itsekästä nykyaikana hankkia tuollainen kakaralauma. 2 nyt vielä menettelee, mutta 4... Onneksi viimeinen on ruma, ettei todennäköisesti pääse lisääntymään holtittomasti.

      • Tyhmyys huipussaan

        Sinä taas olet pahimman luokan vajakki. Mitä helvettiä se kenellekkään kuuluu minkä verran joku lapsia hankkii? Ei ole olemassa mitään rajaa montako lasta saa hankkia, onhan niitä surperheitäkin ja hyvin pärjäävät.


      • mietippä vähän

        Öööö.... mistäs lähtien Suomessa on ollu joku lapsien hankkimisraja? Sitäpaitsi on olemassa ihmisii jotka pitää omien lasten hoitamisesta jne. että ootkohan miettiny sitä? Itte tunnen täyssuomalaisen perheen jossa on 8 lasta, ihan hyvin pärjää eikä niille ainakaan mitään "kostoa" oo tullu lasten hankkimisesta. Ja sitäpaitsi niit lapsii oli 5 jos tarkemmi sanoo mut se ei oo tän asian ydin. Voi että näitä ihmisiä


      • verotettava
        Tyhmyys huipussaan kirjoitti:

        Sinä taas olet pahimman luokan vajakki. Mitä helvettiä se kenellekkään kuuluu minkä verran joku lapsia hankkii? Ei ole olemassa mitään rajaa montako lasta saa hankkia, onhan niitä surperheitäkin ja hyvin pärjäävät.

        Ei se kuulukaan. Kunhan maksatte kulut itse.


      • Verota vaan keskenäs
        verotettava kirjoitti:

        Ei se kuulukaan. Kunhan maksatte kulut itse.

        Niinhän ne perheet maksaakin olipa niitä lapsia yksi tai vaikka kymmenen! Kukaanhan ei ole väittänyt etteikö lapsiperheet maksaisi kuluja itse, kukas muukaan?


    • AGJGJKSJKLSD

      Säälittää sen sun nuorin lapsi kun äiti ajattelee tuolla tavalla. Se oppii itsekin ajattelemaan samalla tavalla jos ei äiskä muuta ajattelutapojaan. Ihan sama sanotko sitä sille päin naamaa vai et. Menee vaan lapsiparka sekasin kun äitin suu sanoo että "rakastan" ja eleet ja käytös sanoo että "olen pettynyt sinuun syntymästäsi lähtien".

      MIKSI VITUSSA AIKUISET IHMISET PAKERTAA LAPSIA ULKONÖÖN TAKIA!?

    • 1+4

      Minkälainen vanhempi kirjoittaa lapsestaan noin? Korjaa lapsen ruokavaliota, jos hän on oikeasti liian"punkero", kotoa ne ruokailutottumukset lähtevät. Mutta vika taitaa olla vain päässäsi. Eipä sillä, on niitä rumia ankanpoikasia ennenkin nähty. Parikymppisinä lyövät muut laudalta.

      • Heh hee

        Monet missit ja mallitkin ja muut kauniit julkkiksetkin ovat olleet lapsena rumia tai tavallisen näköisiä mutta kuinkas kävikään...


      • Tuli mieleen
        Heh hee kirjoitti:

        Monet missit ja mallitkin ja muut kauniit julkkiksetkin ovat olleet lapsena rumia tai tavallisen näköisiä mutta kuinkas kävikään...

        entinen Saimi Nousiainen vai mikä se nyt oli. Jostakin syystä näyttää rumalta mutta ehkä se on vain kuvitteluani. Eikä siinä ole Saimia vastaan mitään henkilökohtaista.


      • &&&
        Tuli mieleen kirjoitti:

        entinen Saimi Nousiainen vai mikä se nyt oli. Jostakin syystä näyttää rumalta mutta ehkä se on vain kuvitteluani. Eikä siinä ole Saimia vastaan mitään henkilökohtaista.

        Joo mut yleensä mallit on kauniita ja missit etenkin.


    • tosisssanne? D:

      Ihmettelen sitä et miten te ihmiset uskotte et toi tyyppi on tosissaan. Tän on pakko olla joku trolli ko jollai oli tylsää ja aatteli vähä huvitella? Herrane aika ihmiseeet herätkää ! :d

      • Synkkä Todellisuus

        Kyllä tällaisia ihmisiä oikeasti on! Ei ole ensimmäinen kerta kun luen tuollaisen viestin. Toiset on todella ulkonäkökeskeisiä, Ap ja muutkin tuollaiset äidit pitää itseään rumina ja on voinut joutua kiusatuiksi ulkonäkönsä takia, siitä on jäänyt traumat ja sitten kun saavat lapsia pelkäävät että lapsesta tulee ruma ja sekin joutuu kiusatuksi. Tämä maailma on todella pinnallinen paikka ja pahemmaksi menee koko ajan, nykyään jo 7-8 vuotiaat tai jopa nuoremmatkin stressaavat ulkonäöstään ja suunnittelevat laihdutuskuuria.


      • 1+2
        Synkkä Todellisuus kirjoitti:

        Kyllä tällaisia ihmisiä oikeasti on! Ei ole ensimmäinen kerta kun luen tuollaisen viestin. Toiset on todella ulkonäkökeskeisiä, Ap ja muutkin tuollaiset äidit pitää itseään rumina ja on voinut joutua kiusatuiksi ulkonäkönsä takia, siitä on jäänyt traumat ja sitten kun saavat lapsia pelkäävät että lapsesta tulee ruma ja sekin joutuu kiusatuksi. Tämä maailma on todella pinnallinen paikka ja pahemmaksi menee koko ajan, nykyään jo 7-8 vuotiaat tai jopa nuoremmatkin stressaavat ulkonäöstään ja suunnittelevat laihdutuskuuria.

        True... Ja onhan niitäkin äitejä ja isiä jotka pahoinpitelee lapsiaan päivittäin... Et ihan totta toi voi olla toi viesti


    • common sence

      Tottakai saman perheen jäsenistä voi tulla myös erinäköisiä. Ei geenit osaa miettiä mikä on kaunista ja mikä ei, ne vaan jakautuu miten jakautuu. Siis puolet äidiltä puolet isältä. Yleensä lapsissa on myös isovanhempien piirteitä, omien vanhempien piirteiden lisäksi. Joten kai ihminen on jonkunlainen palapeli menneistä suvunjäsenistä :D Jotkut piirteet kai voi hypätä mys sukupolvien yli. Ja voin sanoa että en ollut itse maailman nätein lapsi. Nätiksi on silti aikuisena sanottu enkä kyllä mielestäni ruma ole. Vaikka en omaakaan niitä paksuja huulia ja isoja simmuja. Niitä nykymaailmassa tunnutaan hirveästi ihannoitavan. Ja vastaavasti nätitkin lapset on vanhemmiten nättejä tai sitten ei. Kauneus on aina katsojan silmässä. Kyllä sen nyt pitäis järkikin sanoa ettei kauneus ole vain ulkoista. Myös luonne vaikuttaa siihen miten ihmiseen suhtaudutaan ja miten hänestä ajatellaan, ja luonteeseen taas vaikuttaa se miten ihmiseen on lapsena suhtauduttu. Rakastat kaikkia lapsiasi, mutta kai se on vaikeaa joskus nähdä kaikki yksilöinä. En tiedä. Kyllä sen nyt varmaan näkee kun lapsi kasvaa, että millainen luonne on. Ei pelkkä ulkonäkö ole tärkeintä.

      • Järkeä kehiin

        Eikö ne isot silmätkään tai turbohuulet tee kenestäkään kaunista, mikään yksittäinen piirre ei tee ihmisestä rumaa tai kaunista. Kauniit ihmiset ovat kokonaisuudessaan viehättäviä, ja ihmisiä on monella eri tavalla kauniita, myöskin luonne ja päänsisältö ratkaisee.


    • älä sano lapselle

      Älä sano koskaan lapselle, että hän on mielestäsi ruma. Älä myöskään ajattele, että sillä on merkitystä hänen elämässä pärjäämiseensä. Lapsi voi kuvitella, että rumuus on ongelma vanhemmille ja se vaikuttaa hänen itsetuntoonsa. Tiedämme kaikki, että ulkonäkö ei ole este, vaikka pyrkisi presidentiksi.

    • Perheesä mustalammas

      mulla rupes kiehumaan sappi samantien kun tämän luin. Omistan äidin joka on aina vähätellyt ja vihannut ja varmasti pitätänyt rumana niikuin muu perhekin.
      Minut on omat vanhemat antaneet kasvaa porsaaaks välittämättä aikanaan. Minulla on edeleenkin itsetunnon ja kunnon kasvattamisessa tekemistä, että olisin joskus edes siedettävällä tasolla. niin että voisin rakastaa itseäni oikeasti. päähäni on jäänyt ihannekuva jota en vielä ole, mutta joskus vielä olen.

      lapsena en tukea saanut . ja minun olis pitänyt ottaa ohjat käteen ja olla aikuinen itselleni kun vanhemat oli mitä oli. perheeni piti huolen etten omistanut oman arvon tuntoa.
      Enkä vieläkään tiedä syytä kaikeen. vahempien kanssa ei avoimeti puhua.
      Ja paska olo tulee jos olen tekemisissä tai käyn kotona.
      Joten saatte sen mitä ansaisette. pistän välit poikki.

      yllä olevan tekstin kirjotin omien kokemusten pohjalta esimerkisi ja herättämään aloittajaa.
      Toivon että ailoittajan lapsi ei ole syntynyt herkäksi älyämään vahempiensa salatut ajatelu malit itsestään (minä osasin kyllä). ja hänen äitinsä olisi fiksumpi kun omani ja hyväksyisi omat huonot puoelsa ja korjaisi itesentuntonsa muuten kun heijastamalla/kostamalla omaan lapseena huonon itsetuntonsa joka on hänen ogelmansa ei lapsen.

      Ja geeneistä puhuttaessa minun kohdallani on käyny niin ettein näytä oikeastaan kumaltakaan vanhemista mutta olen toisen isöäitini kaksoisolento (kun hänen ja minun 19 vuotis kuvat vie vierekkäin voisi kysyä että hei onko sinulla kaksoissisko), tosin pidempi olen mutta kuitenkin. Eli voi geenit tehdä aikamoisia temppuja samonkun olen ainoana sisaruksitani ja serkuistani periny hänen ruskeat silmäsnsä, muilla on ne tavalliset siniharmaa viherharmaat mitkä on suomessa tyypiliset.

      Sitten on minulla toinenkin esimerkki. eräs kaverini on kuin äitisä. hyvin tavallisen harmahtavan perusihmis nörttimäisen oloinen ja hän on tytär. mutta hänen veljenjensä ovat mallitason komeita/kauniita joka ainut. joten geenit ja sattuma ovat joskus hassuja.

      • 1122

        V*ttu ku kiinnostaa sun säälittävä elämäs!

        Mee psykiatrille avautuu,ihan winkkinä vaa.


      • X
        1122 kirjoitti:

        V*ttu ku kiinnostaa sun säälittävä elämäs!

        Mee psykiatrille avautuu,ihan winkkinä vaa.

        Ja painu sinä teinipentu muualle kun aikuiset keskustelee, täällä Suomi24:ssa on se Nuoret osio mihin voi mennä mussuttamaan teini juttuja.


    • mummu70v

      Minkä ikäsiä te ootte? Arvioisin että 15-20 niin älyttömiä mielipiteutä teillä hyvät nuoret on. Katos kun se oma lapsi on hyvä lapsi,lapsenlapsi on kultalapsi.

      • 100 vuotias

        Minkäs ikäinen itse olet? Mistä sitä tietää vaikka olet joku 20-30 vuotias kommentoimassa täällä mummuna? Niinpä niin... Olen kuule ihan aikuinen.


    • aaaaaaaaaaaay

      Kun sais edes yhden , vaikka rumankin...

      • Tyhmyys on synti

        Mieluummin ruma kuin tyhmä.


      • Älykäs ja kaunis
        Tyhmyys on synti kirjoitti:

        Mieluummin ruma kuin tyhmä.

        Katkeraa tilitystä, toki monet rumat haluavat kuvitella olevansa älykkäämpiä tai sisäisesti kauniimpia, kompensoidakseen sitä tyhjää arpaa jonka nyt vain sattuvat saamaan.


      • Todellako?
        Älykäs ja kaunis kirjoitti:

        Katkeraa tilitystä, toki monet rumat haluavat kuvitella olevansa älykkäämpiä tai sisäisesti kauniimpia, kompensoidakseen sitä tyhjää arpaa jonka nyt vain sattuvat saamaan.

        Ja sinäkö olet kaunis? Niin omasta mielestäsi, luultavasti olet tavallisen näköinen joka kuvittelee itsestään pikkusen liikoja. Tällaisiin törmää jatkuvasti, harvat ovat kasvoiltaan kauniita. Ja vaikka olisitkin niin se ulkonäkö on mennyttä 40 jälkeen, mitäs sitten jää käteen sinunkaltaisille tyhjäpäille? Varmaan harmittaa kun se rapistuu. Sinä olet saanut todellakin tyhjän arvan. Harva edes on kasvoiltaan huomiotaherättävän ruma. Minusta ruma ihminen on seuraavanlainen: keskinkertainen ulkonäkö yhdistettynä vittumaiseen luonteeseen. Kuulostaako tutulta?


      • red.apple
        Tyhmyys on synti kirjoitti:

        Mieluummin ruma kuin tyhmä.

        Mielummin kaunis kun sinä^^


      • realismia teille
        Todellako? kirjoitti:

        Ja sinäkö olet kaunis? Niin omasta mielestäsi, luultavasti olet tavallisen näköinen joka kuvittelee itsestään pikkusen liikoja. Tällaisiin törmää jatkuvasti, harvat ovat kasvoiltaan kauniita. Ja vaikka olisitkin niin se ulkonäkö on mennyttä 40 jälkeen, mitäs sitten jää käteen sinunkaltaisille tyhjäpäille? Varmaan harmittaa kun se rapistuu. Sinä olet saanut todellakin tyhjän arvan. Harva edes on kasvoiltaan huomiotaherättävän ruma. Minusta ruma ihminen on seuraavanlainen: keskinkertainen ulkonäkö yhdistettynä vittumaiseen luonteeseen. Kuulostaako tutulta?

        Todella. Rumat eivät osaa edes laulaa. Kumma kyllä, näin se vaan on.


      • Realismia sinulle
        realismia teille kirjoitti:

        Todella. Rumat eivät osaa edes laulaa. Kumma kyllä, näin se vaan on.

        Ha ha ;D tyhmin kommentti minkä olen lukenut, kauniilla ihmisillä ei ole muuta kuin se ulkonäkö ja niitä kaunottaria ei täällä Suomenmaassa ole ;D lahjakkuus jossakin asiassa ei katso ulkonäköä, hyvänä esimerkkinä Susan Boyle, lahjakas mutta ruma ku mikä :DD


      • In your fuckin dream
        red.apple kirjoitti:

        Mielummin kaunis kun sinä^^

        No laitappa kuva niin katotaan minkälainen kanotar siellä huutelee :D Kumminkin joku 14 v pissis jolla on tavanomaiset kasvonpiirteet ja paljon meikkiä naamassa ja yliblondatut huikset ja sitten kuvittelee olevansa kaunis ja leikkii seksipommia, ihan niin kuin iki ihana Johanna Tukiainen :D


      • uytredfgh
        Realismia sinulle kirjoitti:

        Ha ha ;D tyhmin kommentti minkä olen lukenut, kauniilla ihmisillä ei ole muuta kuin se ulkonäkö ja niitä kaunottaria ei täällä Suomenmaassa ole ;D lahjakkuus jossakin asiassa ei katso ulkonäköä, hyvänä esimerkkinä Susan Boyle, lahjakas mutta ruma ku mikä :DD

        Kiva, kun löysit oikein esimerkin. Ehkä se lohduttaa sinua :D :D :D :D


      • Realismia sinulle
        uytredfgh kirjoitti:

        Kiva, kun löysit oikein esimerkin. Ehkä se lohduttaa sinua :D :D :D :D

        En sanonut että olisin itse ruma mitä en olekaan vaan ihan tavis niin kuin muutkin :D Opettele lukemaan, siinä sulla on parantamisen varaa :D Tuo yhden kirjoittajan kommentti että "rumat ei osaa laulaa" oli niin älytön että ihan repesin sille :DD Ja itse tuskin olet mikään seuraava Miss Suomi että pata kattilaa soimaa :D


      • Ugly Hoes
        red.apple kirjoitti:

        Mielummin kaunis kun sinä^^

        Sinä tuskin olet kaunista nähnytkään pikku meikkipossu pissis että menepä muualle piipittämään.


    • Tyttö tullu isäänsä

      Luultu isä ei hänen oikea isänsä. Senhän sinä kai jo tiesitkin, vaikka haluat toki kuvitella asian olevan toisin.

      • Eiköhän se ole

        Miksi ei olisi, eihän Ap muuten ihmettelisi täällä että miksi kuopus on niin eri näköinen kuin sisaruksensa.


    • hullujakaikki

      toivottavasti lapsesi ei ole niin ruma että heität sen kerrostalon 15. kerroksesta, kuten tämä venäläisnainen teki kyllästyttyään lapsiinsa.

      • Hullu akka

        Se venäläinen ämmä ei heittänyt niitä lapsia alas parvekkeelta niiden ulkonäön takia vaan siksi koska ei jaksanut niitä kuunnella ja se nainen on muutenkin varmasti todella turhautunut ja mielenterveysongelmainen. Ei kykene olemaan äiti lapsilleen.


    • JK

      VAI NIIN

    • lololololol69

      Luoja kun oot PINNALLINEN!!!

      varmaan joku teiniäiti?

    • oksettavaaaa

      Jos minä olisin lapsi jonka äitin tietäisin ajattelevan minusta kuten aloittaja ajattelee omasta lapsestaan niin en IKINÄ puhuisi hänelle sanaakaan ja karttaisin kaukaa. olet erittäin pinnallinen ja rasistinen ihminen. ulkonäkö on sitäpaitsi katsojasta kiinni.

      inhoan maailmaa koska on liikaa aloittajan kaltaisia inhoittavia ihmisiä. toivottavasti lapsesi saa joskus tietää miten rumasti hänestä ajattelet, ja osaa kiertää äitinsä kaukaa.

    • voi kauhuhia

      Kaikkea sitä saa lukia täällä suomi sivulla!!!

    • Too much

      Niinpä! Huh huh mitä juttuja.

    • 8+12

      Lapsesta ei vielä oikeasti voi sanoa, minkä näköinen siitä aikuisena tulee. Minulla oli kaksi hyvin tavallisen näköistä lasta, joista toisesta kasvoi todella komea poika ja toisesta suuren luokan kaunotar. Nuorimmainen lapseni oli lapsena todella poikkeuksellisen kaunis. Niin kaunis, että kaikki ventovieraatkin tulivat ihailemaan. Kuinka ollakaan, niin aikuisena hänestä on tullut hyvin tavallisennäköinen. Rakastan kaikkia lapsiani tasapuolisesti heidän ulkonäöstään huolimatta.

      Ymmärrän kyllä ap nuo kompleksisi. Et taida pitää omasta ulkonäöstäsi. Lapsuuden jälkeen kasvot joutuvat kovalle koetukselle murrosiässä. Se lapsuuden sirous ja kaunispiirteisyys ehtii vaihtua kolkkoudeksi ja mittasuhteet muuttua totaalisesti. Olin itse todella ruma teini, mutta nykyisin keskimääräistä paremman näköinen aikuinen nainen.

    • ??

      kuka täysijärkinen aikuinen haukkuu lastaan rumaksi? valoja.

    • 10

      Toivottavasti on kuitenkin älykkäämpi kuin äitinsä

      • realismia teille

        Rumuus ja älykkyys eivät valitettavasti korreloi.


      • Tyhmä olet
        realismia teille kirjoitti:

        Rumuus ja älykkyys eivät valitettavasti korreloi.

        Ja realismia sinulle: vielä harvemmin älykkyys ja kauneus korreloi.


      • oiuytfghj
        Tyhmä olet kirjoitti:

        Ja realismia sinulle: vielä harvemmin älykkyys ja kauneus korreloi.

        Totuus on kova paikka. Ymmärrän sen.


      • Tyhmä olet
        oiuytfghj kirjoitti:

        Totuus on kova paikka. Ymmärrän sen.

        Mikä ihmeen totuus? En ole itse ruma vaan tavis tallukka ihan niin kuin muutkin täällä. Vai mitäs mallitoimistonlistoilta eksyneitä täällä muka on? Sitähän minäkin... Typerys, tarkoitin vain että ei kaikki rumat ihmiset ole älykkäitä mutta vielä harvemmin kauniit ovat, kauniit ihmiset kun tuppaa keskittymään niin paljon kaikkeen ulkonäköön liittyvään etteivät he halua sivistää itseään mitenkään tai kehittää tietojaan tai taitojaan koska saavat paljon anteeksi ulkonäöllään. Enkä ole niitä ihmisiä jotka väittää että ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kyllä on mutta ulkonäköasiat ei ole numero 1 prioriteetti elämässäni. Harvalla täysijärkisellä aikuisella ihmisellä on. Harva on niin hyvännäköinen että pääsee pätemään ulkonäöllään millän tavalla, esim tekemällä mallin töitä. Samalla viivalla on suurionosa ihmisistä, jos haukkuu toista rumaksi niin sehän kertoo käytöstapojen, empatian ja yleisisvistyksen puutteesta. Olet varmaankin itse tuollainen ihminen.


    • rakasta niitä

      Rumasta lapsesta voi kasvaa kaunis aikuinen ja ÄÖ voi olla parempi kuin niillä kauniilla ja jos vielä on seurallinen ja iloinen ja onnellisempi kuin monet kauniit niin avot. Hänellä on hieno elämä edessään.

      Kauniista lapsista voi kasvaa ihan tavallisennäköisiä ihmisiä jos eivät pidä ruokavaliotaan kurissa ja vetelevät tupakkaa ym joka ei kaunista.

    • se 'rumin' lapsesi

      KIITTI VAAN ÄITI!

      olen siis ruma, joten tapan itseni...

      • a-amanda-a

        EI EI.KU HYVÄKSY ET OOT RUMA.KAIKKI LÄHTEE HYVÄKSYMISESTÄ DARLING


      • nimimerkille *se rum

        se "rumin" lapsesi -nimimerkille.

        Tuollainen äiti on niin typerä että joutaisi mennä perunakuoppaan häpeämään! Tyhmien ihmisten laukomisista ei kannata välittää, kas kun heille on vain lusikalla annettu....

        ...tyhmät ja ilkeät meillä on aina keskuudessamme, mutta pitää vaan iloisesti porskuttaa omaa tietään ja jättää heidät omaan arvoonsa.

        Minunkaan äitini ei hyväksynyt minua, joskaan rumuus ei ollut syynä. Jos äidin rakkautta jää paitsi sille ei voi mitään, pitää vaan tulla toimeen ja etsiä ihmisiä, jotka oikeasti pitävät itsestä. Kyllä niitäkin on!


    • Innersta inne

      Tiedätkö, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Tärkeintä on se, mitä ihminen on sisimmältään.

      ;-)

      • uareugly!

        sanoo hän jolla epämuodostunut peruna nenänä,
        hampaat sikinsokin ja keltaset ku aamupissa.
        Mädälle kalalle haiseva hengitys,karsastus joka oikeen pelottaa,ällöluomia kroppa täys,sössötys,ärrävika,paiseita ja meheviä finnejä lärvi täys,
        unohtamatta ylipainoa,kaljamahaa,linkutusta,lautasen kokosia korvia,karvasia käsiä ja mutenkin naama ku sontaläjä....

        hahahahahahaha

        Noin just ne rumat hokee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        (Oli hauskaa tätä kirjottaessa)Onneks oon hyvännäkönen.


      • Sainpa naurut
        uareugly! kirjoitti:

        sanoo hän jolla epämuodostunut peruna nenänä,
        hampaat sikinsokin ja keltaset ku aamupissa.
        Mädälle kalalle haiseva hengitys,karsastus joka oikeen pelottaa,ällöluomia kroppa täys,sössötys,ärrävika,paiseita ja meheviä finnejä lärvi täys,
        unohtamatta ylipainoa,kaljamahaa,linkutusta,lautasen kokosia korvia,karvasia käsiä ja mutenkin naama ku sontaläjä....

        hahahahahahaha

        Noin just ne rumat hokee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        (Oli hauskaa tätä kirjottaessa)Onneks oon hyvännäkönen.

        No laita kuva niin katotaa, siinä taas yksi tavis tallukka huutelee :D Tuskin siellä mikään kaunotar tai adonis on, vahvasti epäilen. Ja erittäin harva on kuvailemasi kaltainen, ne ovat ääripäitä joita en ole ainakaan Suomessa nähnyt koko elämäni aikana, että pennulla vähän mielikuvitus laukkaa :D


    • asdasdasdasdsd

      Kerrohan millainen ihminen on "ruma"?

      • 080808

        mikset itse kertoisi kun kuitenkin tiedät??????
        Kaikki tietää millanen ruma on!!!!
        Ollaan sitä niin vitun pyhimyksiä et oikeen naurattaa^^


      • 6565amanda

      • äiti-vm59
        6565amanda kirjoitti:

        tässä yks ruma vauva
        http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/81394933/

        hyi.

        voi sanoa että noistakin suurin osasta tullee kauniita lapsia, oli niin kauniit silmät ,huulet, ja piirteet kasvoissa, suurin osa vauvoista ei hallitse vielä silmiään voi olla miten vain;) yski vauva oli selvästi keskosena syntynyt ,hän on voinut siinä sairastua jopa uloisesti,


      • Only in America
        6565amanda kirjoitti:

        tässä yks ruma vauva
        http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/81394933/

        hyi.

        Niin nuo on luultavasti Amerikkalaisia lapsia, ulkomailla ulkonäkö kirjo on paljon laajempi kuin täällä Suomessa. Suomessa ei synny noin erkoisen/ ruman/ epämuodostuneen näköisiä lapsia, en ole koskaan nähnyt Suomessa tuollaista lasta ja tuskin tulen näkemäänkään. Ulkomailla saataa tulla lihava ruma ihminen ja missin näköinen samalla kadulla vastaan. Suomalaiset on paljon neutraalimman näköisiä, täällä on vähän erittäin kauniita ja rumia ihmisiä, kaikkea siltä väliltä löytyy sitäkin enemmän.


      • Totaalisen makuasia
        080808 kirjoitti:

        mikset itse kertoisi kun kuitenkin tiedät??????
        Kaikki tietää millanen ruma on!!!!
        Ollaan sitä niin vitun pyhimyksiä et oikeen naurattaa^^

        Mutta kun harva on niin ruma kasvoiltaan että ihan kaikki ihmiset sanoisi sellaista henkilöä rumaksi ja joka herättäisi negatiivista huomiota ulkonäölllään. Siksi ei suotta sanota että tämäkin on katsojan silmissä, eihän kaikki palvo esimerkiksi niinkään kaunista ihmistä kuin Eva Longoriaa ja muita julkkiksia, moni pitää esim Julia Robertsia rumana että se siitä.


    • äiti minäkin

      sulla ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa mukana.....KAIKKI lapset ovat kauniita,häpeäisin sinua jos olisit äitini!!

    • elä ollenkaan ajattele negatiivisesti. tästä esteettisesti eriävästä lapsesta tulee elämän myllerryksessä suurien tekijä. hänessä tulee huokumaan se irtirevitty sisu; suomalainen perkelementtaliteetti jotta ei täällä silmäripsillä juhlita. näin se männöö :-)
      harrison - my sweet lord
      http://www.youtube.com/watch?v=a48gIt84AZc&feature=related

    • Dr Obvious

      Olisi kannattanut lopettaa vielä kun oli voitolla...

    • Hugo servantes

      Onpas aika matalatasoisia kommentteja suurin osa täällä.

      Sellainen lohdutuksen sana, että moni kakku päältä kaunis ja kauneus on katoavaista. Olisit nyt vaan iloinen, että kakara on terve henkisesti ja fyysisesti. Kaikille ei sitä onnea ole suotu. Sitäpaitsi moni lahjakas fiksu ihminen ei ole päältä välttämättä mitenkään erityisen komea tai kaunis katsoa, mutta he loistavatkin älyllään, viisaudellaan, taidokkuudellaan, neuvokkuudellaan tms.

      Tottakai ensi-vaikutelma tehdään ulkonäön kautta, mutta paljon merkitsee sekin miten itsensä "kantaa". Sitäpaitsi kun ihmiseen tutustuu, niin siinä ratkaisee kyllä ihan oikeasti mitä pääkopan sisällä liikkuu tai liikkuuko ollenkaan. Tietenkin on ihmisiä, jotka ovat 100% ulkonäkökeskeisiä, mutta vähemmistössä hekin ovat. Kauneus on vain yksi piirre ihmisessä ja jos sen varaan elämänsä rakentaa, niin itku siinä joskus tulee.

      Silti on sanottava, että ulkonäköönsä voi paljon vaikuttaa jokainen. Hiukset voi leikata oman maun mukaan ja voipa niitä nykyään parantaakin kaikenlaisilla hoitoaineilla jne. Huonoa ihoakin voi hoitaa ja rikkinäisiä hampaita voi korjata. Vartalon muotoihin ja ryhtiin voi paljon vaikuttaa liikunnalla ja urheilulla. Vaikka kasvot olisivatkin "karut", on urheilullinen ja jäntevä kroppa aina kiinnostava ja seksikäs.

      Kasvoissa näkyvät sitäpaitsi aina elämisen merkit ja se on luonnollista :) Jos on aivan tyytymätön itsensensä voi turvautua kirurgiaankin. Nenää voi korjata leikkauksella, samoin kuin vaikkapa hörökorvia.

      Ja elämäntavat vaikuttavat kokonaisuudessaan siihen miltä näyttää ulospäin.

      • realismia teille

        Rehellisyydessä ei ole mitään matalatasoista. Tuollainen jeesustelu se on matalatasoista.


      • Paskaa täynnä
        realismia teille kirjoitti:

        Rehellisyydessä ei ole mitään matalatasoista. Tuollainen jeesustelu se on matalatasoista.

        Ja tuo sinun "realismisi" tullee jo korvista ulos, ei ole mitään realismia nähnytkään. Et ole mitään muuta kuin paskanjauhaja ja provosoija. Ihan niinkuin tämän surkean viestiketjun aloittaja.


      • kijuhyfdfghj
        Paskaa täynnä kirjoitti:

        Ja tuo sinun "realismisi" tullee jo korvista ulos, ei ole mitään realismia nähnytkään. Et ole mitään muuta kuin paskanjauhaja ja provosoija. Ihan niinkuin tämän surkean viestiketjun aloittaja.

        Varmasti tulee. Kuten jo aiemmin totesin: Totuus on kova paikka. Ymmärrän nimimerkkisi.


      • I see trolls
        kijuhyfdfghj kirjoitti:

        Varmasti tulee. Kuten jo aiemmin totesin: Totuus on kova paikka. Ymmärrän nimimerkkisi.

        Niin onkin sinulle kova paikka, rumilus. Otappa lahoaivo huomioon että Ap on hyvin korkealla todennäköisyydellä trolli. Tai sitten on ihan päästään sekaisin että näkee oman lapsensa rumana vaikka todellisuudessa on ihan tavallinen. Mene ja tiedä kun emme tiedä miltä se lapsi tai äiti näyttää.


      • JOO_o
        kijuhyfdfghj kirjoitti:

        Varmasti tulee. Kuten jo aiemmin totesin: Totuus on kova paikka. Ymmärrän nimimerkkisi.

        Mikäs rumilus se siellä huutelee, joku möhömahainen retale.


      • JOO_o
        JOO_o kirjoitti:

        Mikäs rumilus se siellä huutelee, joku möhömahainen retale.

        Siis tuo kijuhydfdfghj.


    • PAH12345

      Lapset eivät ole koskaan rumia.
      Itse olin oikein ruma ankanpoikanen. Kun vanhenin, vielä on toki matkaa siihen joutseneen, mutta matkalla ollaan.
      Kaikki ei ole sitä miltä aluuksi näyttää!
      Mutta älä mihinään nimessä rupia lapses vanhetessa arvostelemaan tämän ulkonäköä, saa vielä samanlaisen itsetunnon kuin minulla. Uskon kuitenkin että komia aikuunen tulossa.

    • Omat rakkaani

      Näin luulin omallakin tyttärellä, ei-kauniin näköinen isonenäinen punkero.
      Nyt murrosiässä hän on muuttunut täysin viimeisen vuoden aikana. Söpö oman tyylinsä löytänyt ihastuttava naisenalku jolla on persoonalliset mieleenjäävät kasvot ja luonnetta.

      Eikö se mitä sisältäpäin heijastuu ulos ole tärkein asia. Se saa harmaan hiirulaisenkin näyttämään kauniilta vaikka ulkonaisesti ei sitä olisikaan.

      • Eipä uskoisi

        Isonenä tai muu yksittäinen piirre ei tee kenestäkään rumaa eikö kaunista, milloin se oikein mene jakeluun? Oletteko oikeasti aikuisia ihmisiä? Näiden viestien perusteella sitä on vaikea uskoa.


    • Kolme kaunista

      Toivotaan ettei peri tyhmyyttäsi!!! Sillä naamansa voi korjata mutta jos perii tuon tyhmyytesi on hukassa!!! Jos osaat lukea ni lue vielä pari tyhmille tarkoitettua naistenlehteä ulkonäköjuttuineen! Miten muuten on niiden muiden lasten kanssa jotka ovat mielestäsi kauniita perivätkö tyhmyytesi????

    • amazed

      Voi ei, taitaa lapselle tulla sitten rankka elämä kun ulkonäköä verrataan jo pienenä omiin sisaruksiin ja vertaajana oma äiti (julkisesti).
      Eiköhän maailmassa ole tärkeämpiäkin asioita kuin oman lapsen rumuus, joista kirjoittaa yleiseen keskustelupalstaan tai vaivata päätään/olla huolissaan.

      • on kiva jeesustella

        No, voi voi sentään. Mitä luulet, että kuuleeko hän asiasta koulussa leikkikoulusta alkaen?


    • Möi vaan

      Kauneus on katsojan silmissä.

      • vakka kantensa

        Aatteleppa vähän. Pitää olla tyytyväinen siihen mitä jo on.
        Voisihan nimittäin olla niin että sulla olisi 3 rumaa lasta ja viimeinen vasta se prinsessa. Tai että lapsosella olisi jokin vamma, lievä tai vakava.
        Yleensäkään ei kannata ajatella joutavia vaan keskittyä olennaiseen eli siihen elämänlaadun parantamiseen.


    • 3suloistalasta.

      Olet kyllä aika PINNALLINEN.

      kuka vanhempi voi sanoa että oma lapsi on ruma?
      jos oma naama ei miellytä ei kannata lisääntyä ku voi kato käyä näin ;)

      HÄPEÄ.

    • ------

      No jo on saatana ongelma sulla...

    • vanhana syntynyt

      Lapsi on aina rakas oma lapsi, onko se ruma, vammainen tai mikä tahansa. Minä olin ujo, ruma lapsi. Nyt mieheni sanoo keski-iässä minua tähtisilmäksi. Kauneus on katsojan silmissä.

    • BELLAdonna

      Voi herran jestas että on äiti!Ei lapsesi oo ruma se on sun ajatus joka on ruma! sinun lapsesi tulee olemaan tosi kaunis aikuisena ja sinun pitää luoda hänelle hyvä itsetunto mutta et voi kun sinulla itselläsi on huono itse tunto,minulla itselläni on kyllä kokemusta olin kotona rumin ja sain tehdä myös kaikki toistenkin työt ja sain sen myötä heikon itse tunnon joka on vasta aikuis iällä parantunut,muutin kauas pois kotoa ja toimin liikealalla aluksi joka päivä kuulin "mistä tänne noin kaunis tyttö on tullut"ihailu on ollut aitoa,omistan isot ruskeat silmät kauniin tumman tukan ja erittäin vaalean ihon olen erikoinen mutta suomalainen en maahan muuttaja,olen tämän ottanut itselleni voimavaraksi olen onnellinen olen kaunis,nais porukassa jos menemme ulos,olen illan tähti,niin että muista äiti tämä minäkin olin kotona RUMA!

    • pojan näkönen

      mä oon nätti,mutta tyhmä! ja lapsena olin ihan pojan näkönen!

      • olin myös mutta

        Mä taas olin tyttömäinen


    • 765764747

      Ajattele jos lapsesi olisikin ollut tummaihoinen. Se tarkottaisi sitä että miehesi olisi käynyt vieraissa mustan naisen/miehen kanssa.

      • Jahas jahas

        Eli tarkottaako tuo että se oli käynyt jonkun toisen kaa sängyssä? Ja ei olis kivaa että molemmat olisi suomalais värisii ja skidi Tumma ihmettelisin ite paljon.


      • Suomipaskageenit

        Kyllä ne puoliksi ulkomaalaiset ovat kauniimpia kuin kokonaan Suomalaiset, olen huomannut että monet mulattilapset ovat todella kauniita. Silloin syntyy kauniita lapsia jos Suomigeeneihin sekoittuu jotakin muuta rotua.


    • Hieno juttu! älkääs sit enää niitä muksuja tehkö, ettei vahingossakaan tuu uutta näinkin vaarallista probleemaa.

      • on kiva jeesustella

        Vahingolle ei mitään voi.


    • äiti vm,59

      äiti hyvä, tiede on jo aikaa sanonut, että ns rumista lapsista kasvaa jopa kaunottaria tytöistä, ja jos lapsena ja teininä on kovinkin kaunis tai komea, niin aikuisiällä ei oo oikeen minkään näköinen,, paas nyt kuule merkille tämä ja katso mitä aika tuo tullessaan.ja voi sanoa tämän pitävän paikkansa.

    • Ei näin!

      Kuinka sä voit sanoa noin omasta lapsestasi???

      Kauneus on katsojan silmissä, joten jokainen on kaunis jonkun silmissä...

    • vierailija 75

      Siis neljä kaunista lasta ja viides on ruma?
      Minulla syntyi myös ensin neljä kaunista ja viimeinen oli vähän erinäköinen, kuitenkin tämä nuorin on parhaiten menestynyt elämässä. Ei ulkonäöllään vaan älyllään. Lisäksi isona hänestä tuli varsin viehättävä eikä sulhasehdokkaita ole puuttunut. Hän on niin räiskyvä ja hauska ihminen. Pienenä monet sanoivat häntä peikkotytöksi. Nyt sillä ei ole enää mitään väliä.

      • Näin se menee

        Lapset kaunistuvat tullessaan murroikään.


    • häpeä ap!

      Tiesitkö aloittaja, että poikkeuksellisen kauniit lapset näyttävät todennäköisesti aikuisena hyvin tavalliselta? Lapsen kasvot elävät vuosien saatossa ja ne ehtivät vielä muuttua täysin arvaamattomaan suuntaan.

      Nuorin tyttäreni näytti lapsena persoonalliselta, ja sai kuulla siitä haukkuja koulussa. Jopa oma mumminsa (edesmennyt dementikko) haukkui hänet rumaksi lapseksi. Kävi monta vuotta terapiassa ulkonäköpaineiden vuoksi.

      Kunnes jossain vaiheessa huomattiin, että rumasta ankanpoikasesta oli kuoriutunut ylväs joutsen. Tällä hetkellä tyttäreni on nuori aikuinen nainen. Hänellä on suuret tähtisilmät, täyteläiset huulet, kaunis siro olemus, tummat hiukset. Todella eksoottisen kaunis ja oikeasti häkellyttävän kaunis ilmestys. Maailmantasoa kauneudessaan.

      Kuten täälläkin mainittu, niin rumasta ankanpoikasesta voi oikeasti kuoriutua ison mittaluokan kaunotar. Lapsena tosi kaunis ei välttämättä ole sitä enää aikuisena.

      • ....

        No tottakai jokainen lapsi on vanhempiensa mielestä kaunis, ja miten ne tietyt piirteet muka takaisi sen että joku on kaunis?


    • 7+15
      • dfg

        Isänsä näköinen tytär, jolla siis miehekkäät piirteet. Ei kyllä rumakaan.


    • jussinnäköinen

      Voi voi, minun äitini sanoi ihan suoraan, että olin syntyessäni niin ruma lapsi, että minua ei haluttu näyttää kenellekään. Näytin ihan pappani "jälkeenjääneeltä" veljeltä sinisävyisine ihoineni.
      Nelivuotisneuvolatarkastuksessa neuvolatäti sanoi, että ei tästä tytöstä ainakaan missiä tule. :)

      • on kiva jeesustella

        Outoa rehellisyyttä. Nyt saat kyllä miinuksia ja nuhteita.


    • khhj

      Nyt on äidillä jotain pahasti vinksahtanut kun haukkuu lastaan rumaksi.

    • teet hallaa lapselle

      Omalla asenteellasi muokkaat lapsen elämää. Jos katselet pitkin hampain lastasi, juurrutat häneen jo pienestä pitäen alemmuuden tunteen ja kokemuksen siitä, että hän ei kelpaa omana itsenään!

      Kyllä täytyy olla tyhjänpäiväinen mieli, kun haukkuu omaa lastaan! Häpeä!

      Mutta tällaisia jenkkilän kauneusmallien aivopesemiä idiootteja on nykyaikana pilvin pimein!

      • Ärsyttää..

        On ihan liikaa jo, maailma on pinnallisten tyhjäpäitten kansoittama tätä menoa.


      • on kiva jeesustella

        Ehkä hän kestää sitten paremmin muiden lasten pilkan? Voi olla tuhoisan ristiriitaista, jos äiti kehuu kauniiksi ja muut haukkuvat. Voi tulla viha valehtelevaa äitiä kohtaan.


    • bööö4

      Ois pelottavaa olla sun lapsi....

    • Totuus on...

      Muistatkos sadun rumasta ankanpojasta? Sadussa on aina totuuttakin mukana. Ja kauneus on katsojan silmässä pitää myös paikkansa.
      Et voi vielä tietää minkänäköinen lapsesi on aikuisempana.

      Rumat kuolee sukupuuttooon, jos vain kauniit ja komeat sais periytyä.

    • onpas mukavaa

      Voiko kukaan teistä väittää, ettei ulkonäöllä ole väliä? Tietenkin sillä on. Vaikka olisi sisältäpäin kuinka puhas ja ihana, kaikki arvostelee ulkonäköä, se antaa sen ensivaikutelman. Ja ei kukaan varmasti menisi naimisiin jonkun kanssa, joka näyttää hänen itsensä mielestä rumalta ja kato sitä pärstää vuosikymmenet. Mutta sekin, että jonkun toisen mielestä joku on kaunis ja jonkun toisen mielestä hän voi olla ruma. Makuasia, josta ei ovi kiistellä.
      Mutta huolettavaa on, jos äiti sanoo lastaan rumaksi. Tulee lapsella olemaan kiva elämä, ko oma äiti sanoo nuin. Kuinka hän itse voi kohentaa omatuntoaan, jos muut haukkuu rumaksi??

      ps. teilä on kivasti ajautunu keskustelu :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Kyllä sillä on väliä

        Kerrankin joku sanoo asiat rehellisesti ilman vittuilua tai "häh hää ruma" tyyliin. Näin se on, kyllä se ulkonäkö vaikuttaa, tyoelämässä työnantaja katsoo ulkonäköä ja esimerkiksi kauniit ja hoikat naiset saa parempaa palkaa kuin rumat ja lihavat. Ulkonäkö vaikuttaa myös siihen miten helposti löytää kavereita tai seurustelukumppanin. Ja sekin vielä että ulkonäkö määrittelee ainakin tutustumisvaiheessa sen miten muut ihmiset suhtautuvat.


    • äö isompi

      eikö ihmisil oo oikeita murheita ku että lapsi on ruma, voi jeesuksen munat, järki on jättänyt

    • dfgfg

      Miten on mahdollista, että itse et ole ruma, mutta lapsi peri sinun kasvonpiirteesi ja on siksi ruma? Joku ei nyt tässä provossa täsmää ;)

      • sdfgfdg

        Puhumattakaan siitä että aluksi on 4 lasta jotka KAIKKI ovat isänsä näköisiä ja kauniita mutta silti viimeisin on ruma. Provon tunnistaa aina noista älyttömistä ristiriitaisuuksista.


      • Trololololollolololl
        sdfgfdg kirjoitti:

        Puhumattakaan siitä että aluksi on 4 lasta jotka KAIKKI ovat isänsä näköisiä ja kauniita mutta silti viimeisin on ruma. Provon tunnistaa aina noista älyttömistä ristiriitaisuuksista.

        Sitähän täällä on yritetty jankuttaa jo loputtomasti, Ap on ilmiselvä trolli!! Älkää antako se kusettaa, tai sitten se on vaan hullu! Ei ole muita vaihtoehtoja.


    • kylläpäs sitä nyt on

      Kauneus on katsojan silmissä ja lapset pieninä voivat näyttää esim. "pullapojilta", mutta myöhemmin heistä kasvaa tuiki tavallisia kansalaisia. Silti en lähtisi tuolle kannalle, että lapsia sanotaan rumaksi, sillä se saattaa vaikuttaa myöhemmin lapsen itsetuntoon. Muutenkin ei ihmisiä pitäisi haukkua tuolla lailla lapset eivät voi vaikuttaa minkälaisina he syntyvät ja miltä näyttävät. On ollut olemassa hyvinkin omituisia tapauksia, että on syntynyt kaksipäisiä lapsia. Joten sinä äitinä en olisi noin ennakkoluuloinen. Myöhemmin lapsesi voi näyttää vaikka kuinka komealta. Vaikka joku onkin jonkin mielestä "ruma", niin ei sitä pitäisi hänelle kertoa, parempi olisi että yrittää löytää hyviä puolia hänestä. Hän voi olla ns "ruma", mutta onkin todella sosiaalinen ja taitava jossain. Sen verran vielä, että kun olette päättänyt hankkia lapsia, niin kyllä silloin pitäisi sitoutua siihen. Kehukaa ja kasvattakaa! =)

    • tyhmä_äiti_tai_vitsi

      mamma11: sallitko lapses tulla haukkuu sinua äiti sit 10 päästä sua rumaksi tänne suomi24? kaikkien nähtäville. oletko itse ollu NIIN kaunis vauva pienenä kun voit arvostella ja halveksua hänen ulkonäköään? haukut häntä vielä punkeroksi.

      toivon vain hartaasti että tämä on ollu vain huonopilaviesti minkä ei oo koskaa pitäny päätyä tänne. menisit mamma11 hieman itseesi. vois ilmoittaa asiattomaksi viestiksi. ehkä typerin viesti mitä olen vähään aikaa lukenut täällä.

    • Anonyymi

      Jostain kai ne polliisitkin pittää..

    • Anonyymi

      Herrajumala mitä kirjoitusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      843
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe