Olen ostamassa itselleni taulutelevisiota ja mietin tässä että pitäisikö minun ostaa myös ps3 hdmi. Mitä se edes auttaa ja mihin se kiinitettän pleikkariin.
HDMI?
9
105
Vastaukset
- Kalakkuna
Hdmi kaapeli kannattaa ostaa, taakse kytketään ja ohjeetkin sen kertoo sitten.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tottakai myös hdmi piuha saat sillä teräväpiirto tarkkuuden peleihin ni ei tartte katsoa mitään pikselimössöä ;)
- Peluri1977
Mulla on Xbox 360 ja vanhempi kuvaputki tv. Scartin kautta telkussa kiinni ja kaikki pelit näyttävät tosi upeilta. Ei mitään pikselimössöä. Tosin HDMI ja taulu tv vielä parantavat kuvaa huomattavasti, joten tulen vielä hommaamaan nekin. HDMI -kaapeli itseasiassa on jo, mutta taulu tv puuttuu. Mutta ehkä se tässä piakkoin tulee. Sit on kiva pelailla uudestaan Mass Effect:it ja muut hyvät pelit!
- tr4fewgbtrber
joo kiitoksia vain
- tgregregrgregrgregre
sen verran vielä kysyisin että pitääkö ostaa kallis ps3 oma hdmi piuha vai ihan tavallinen kaapeli.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sama se minkä piuhan ostat itsellä ihan perus ni ei tartte merkistä maksaa extraa! Eli kaupasta haet vaan piuhan ja soon sit siinä ei siinä paketissa tarvi lukea sony!
- rftgbbrg5h
ok näin vähän ajattelinkin
- Kalakkuna
Ei ole sama onko hdmi kaapeli halvin mahdollinen vai kalliimpi, kalliimmissa joita tosin saa suhteellisen edullisesti nykyään vaikka 1.5 metrin mitassa.
Itse ostaisin suoraan hdmi1.3 sijasta hdmi 1.4kaapelin, tulee taatusti tarpeeseen jos ei heti niin joskus, ei tartte juosta kauppaan uutta ostamaan.
- ujhbk
HDCP onkin se ainoa ja vittumaisin pulma jos sellainen esiintyy, kokemusta on. Joko kuva toimii, pätkii tai ei tule ollenkaan kuvaa. Tuon ominaisuuden kun jättäisi pois niin kuvassa ei ole mitään ongelmia, kehittäkööt sitä pikkusen enemmän ennen kuin laittaa julkaisuun. Itsellä tulee päivässä 1-2 kertaa päivässä 5 sekunnin katkoja eikä voi sanoa hyväksi. Pettynyt tekniikkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328