Hei kertokees pojat että vietättekö kotona iltanne saunan/suihkun jälkee ilman paitaa pokserit jalassa? Jottii tytöt kuulemma kai pitää outona (en oo iha satavarma) että on ilman paitaa kotona jossai siinä yhdeksän jälkee tai ehkä aijemminkii :O Ja voi tytötkii antaa mielipidettään jos sille tuntuu. :)
Kuinka moni pokserisillaa?
20
953
Vastaukset
- tyttööööhhhh
se on ihan sama ainaki mun mielestä :D mut toki vois joku paita olla :D
- tyttööööhhhh
mut ihan sama kotona et millee :D
- samaakansaa
Joka ilta suihkun jälkeen en enää pue muita vaatteita kun ne boxerit ellen ole lähdössä jonnekki ja aamulla pistän lisää vaatteita vasta kun jonnekkin lähden ja näin kesälomalla tulee välillä oltua koko pv boxereilla :D
- 14v
perus boxereillaa et sixpäkki näkyy ;)
- 6+9
Yleensä oon saunatakissa pari tuntia, sitten pokserit
- 14v
pokserit :D on siinäki nimi XD
- Poju 52v
Itehän vittu oleilen tollai pelkissä stringeissä.
- heh hee.
mä taa oleilen ihan munasillaan kotona.Mitä niitä kalsareita turhaan likastaa.
- 19+11
Boxuilla tai ne saunatakki. Välillä menee koko päivä jos ei tartte mihkään lähteä. Vuodenajasta viis, turhaan liikoja pukemaan. :)
- (;;
se on just kuuman näköstä,jos joku vaikka poikaystävä kävelee va boxereil,ja saa sit ihastella sen kroppaa ;)
- hulluthabat
nii siis mun kaljamahaa?
- Sixpäääckmieees69
- tyttö97
oon ite tyttö ja mun mielestä ihan normaalii jos poika on iltasin pelkil boksereillaan. ite tyttönä istuskelen muutaman minsan koneella pelkästään pyyhe päällä ja vasta sit laitan alusvaatteet ja jonku paidan.
- poika 13
Joo boxereilla yleensä saunan jälkeen ja aamulla boxerit ja ehkä kauluspaita siina päällä auki jos on vähän viilee
- En tarkene
Suomen kesä on niin kylmä, että on pakko pistää saunan jälkeenkin kunnolla päälle. Tulisipa jo hellesäät.
- 4ever never
siis bokserit ja t-paita saunan jälkeen. En esiinny ilman paitaa NEVEREVER!
- 15veeetypy
Ite ainaki tykkäisin jos jätkä olis pelkis boxereis, enkä nyt usko et on kauheen monii tyttöi ketkä ei siit tykkäis.. ;)
- Poika.....
En koskaan saunan tai suihkun jälkeen pue mitään päälle. Kuljen ns. kylpytakissa tai pyyhkeeseen kääriytyneenä lopun illan.
- 16v kundi!
Ei oo mitää outoo jos on poksereil illat, ite saatan olla lomapäivinä kokopäivän esim tyttöystävän kans kesällä pihalla sillee et mul on pokserit ja sil on suunillee toppi ja pikkarit tai vastaavaa. Eikä ees ohikulkijat kato.
Ite oon aika monesti ihan alasti suihkunjälkee, onneks asun vaa kämppiksen kaa. En välttämättä kulkis jos olisin alasti. Onneks munassani ei oo mitään hävettävää. - 14 v tytsykkä
Uuuh olkaa poitsut rauhassa vaan boxuilla ja menkää ikkunan eteen heiluttaa lannetta tuun kattoo teitä!!
- Anonyymi
Mun 10 vee poika on aina kotona alasti pyyhe ympärillä tai istuu nakuns sohvalla saunan tai suihkun tai kylvyn jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1589894Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi29501Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1307990Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2617528Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236167Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875967Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j565787Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944851Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143927Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541454