Hei kertokees pojat että vietättekö kotona iltanne saunan/suihkun jälkee ilman paitaa pokserit jalassa? Jottii tytöt kuulemma kai pitää outona (en oo iha satavarma) että on ilman paitaa kotona jossai siinä yhdeksän jälkee tai ehkä aijemminkii :O Ja voi tytötkii antaa mielipidettään jos sille tuntuu. :)
Kuinka moni pokserisillaa?
31
1332
Vastaukset
- tyttööööhhhh
se on ihan sama ainaki mun mielestä :D mut toki vois joku paita olla :D
- tyttööööhhhh
mut ihan sama kotona et millee :D
- samaakansaa
Joka ilta suihkun jälkeen en enää pue muita vaatteita kun ne boxerit ellen ole lähdössä jonnekki ja aamulla pistän lisää vaatteita vasta kun jonnekkin lähden ja näin kesälomalla tulee välillä oltua koko pv boxereilla :D
- 14v
perus boxereillaa et sixpäkki näkyy ;)
- 6+9
Yleensä oon saunatakissa pari tuntia, sitten pokserit
- 14v
pokserit :D on siinäki nimi XD
- Poju 52v
Itehän vittu oleilen tollai pelkissä stringeissä.
- heh hee.
mä taa oleilen ihan munasillaan kotona.Mitä niitä kalsareita turhaan likastaa.
- 19+11
Boxuilla tai ne saunatakki. Välillä menee koko päivä jos ei tartte mihkään lähteä. Vuodenajasta viis, turhaan liikoja pukemaan. :)
- (;;
se on just kuuman näköstä,jos joku vaikka poikaystävä kävelee va boxereil,ja saa sit ihastella sen kroppaa ;)
- hulluthabat
nii siis mun kaljamahaa?
- Sixpäääckmieees69
- tyttö97
oon ite tyttö ja mun mielestä ihan normaalii jos poika on iltasin pelkil boksereillaan. ite tyttönä istuskelen muutaman minsan koneella pelkästään pyyhe päällä ja vasta sit laitan alusvaatteet ja jonku paidan.
- poika 13
Joo boxereilla yleensä saunan jälkeen ja aamulla boxerit ja ehkä kauluspaita siina päällä auki jos on vähän viilee
- En tarkene
Suomen kesä on niin kylmä, että on pakko pistää saunan jälkeenkin kunnolla päälle. Tulisipa jo hellesäät.
- 4ever never
siis bokserit ja t-paita saunan jälkeen. En esiinny ilman paitaa NEVEREVER!
- 15veeetypy
Ite ainaki tykkäisin jos jätkä olis pelkis boxereis, enkä nyt usko et on kauheen monii tyttöi ketkä ei siit tykkäis.. ;)
- Poika.....
En koskaan saunan tai suihkun jälkeen pue mitään päälle. Kuljen ns. kylpytakissa tai pyyhkeeseen kääriytyneenä lopun illan.
- 16v kundi!
Ei oo mitää outoo jos on poksereil illat, ite saatan olla lomapäivinä kokopäivän esim tyttöystävän kans kesällä pihalla sillee et mul on pokserit ja sil on suunillee toppi ja pikkarit tai vastaavaa. Eikä ees ohikulkijat kato.
Ite oon aika monesti ihan alasti suihkunjälkee, onneks asun vaa kämppiksen kaa. En välttämättä kulkis jos olisin alasti. Onneks munassani ei oo mitään hävettävää. - 14 v tytsykkä
Uuuh olkaa poitsut rauhassa vaan boxuilla ja menkää ikkunan eteen heiluttaa lannetta tuun kattoo teitä!!
- Anonyymi
Mun 10 vee poika on aina kotona alasti pyyhe ympärillä tai istuu nakuns sohvalla saunan tai suihkun tai kylvyn jälkeen
- Anonyymi
melkein aina kun tuun kotiin ni otan heti paidan pois, suihkun jälkeen oon pelkissä boksereissa. tyttöystävä tykkää ja ainaku oon sillä nii pitää ottaa "ulkovaatteet" pois jos oon sen sängyllä.
- Anonyymi
Saunan/suihkun jälkeen olen omassa huoneessa alasti ja kouluun kommandona.
Siis kotona alasti tai iso t-paita, ulos lähtiessä housut ilman boksereita.
Pikkuveli kohta 11v ja on aina suihkun tai saunan jälkeen alasti, siis kaikkialla ja kalu stondaa usein, ei edes ujostele jos minulla on kavereita käymässä oli ne nyt tyttöjä tai poikia ja yleensä nukkuu alasti. Se on ollut jo koulussa kommandona ja sanoi että pippeli stondasi koko päivän, sanoin sille että niin minullakin on usein stondis koulussa. - Anonyymi
tällöin tyttönä voin sanoo et olkaa vaan boksereilla niin paljon kun haluatte, näyttää hyvältä🤪
- Anonyymi
jos mulla on ollu farkut koulussa nii aina kun tuun kotiin nii otan suoraan ne pois ja oon boksreilla koko loppu illan tai siihen asti ku pitää mennä jonnekin (treenit, kavereitten kaa ulos yms). Illalla suihkun jälkeen oon usein pelkissä boksereissa ja sit jos meen vaikka syömään iltapalaa yms ni laitan shortsit niitten päälle. oon 13v poika ja käytän valkoisia calvin Klein boksereita pelkästään.
- Anonyymi
Joo suihun jälkeen oon ollu pelkissä boksereissa. Björn Borgit, maastokuvio.
- Anonyymi
Siistiä
- Anonyymi
Onks sulla monet Björn Borgit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla monet Björn Borgit?
viidet on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viidet on
Kivaa. Meinaatko jossain vaiheessa hommata uusia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa. Meinaatko jossain vaiheessa hommata uusia?
Kyllä
- Anonyymi
parhaat bokserit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä10511004Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14810271- 258011
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1806468Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.455466- 735031
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1434317Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai224198Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas533977Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313574