Eli titlen mukaisesti ehin 13-16 vuotiasta BF3 AMATÖÖRI pelikaveria en halua mitään ammattilaista kun en itse ole niin hyvä :DD Mutta ite olen siis 13 vuotta (lievä helari mutta siihen tottuu) iha semi läppäshittii ja olen siis AIVAN PASKA bäfässä ja etsin oma ikäistäni tai vanhempaa kaveria siihen, enimmäkseen haluaisin läpäistä uran cooppina ja sen jälkee multiplayerii ellet oo saanu tarpeeks musta :3 Ja täytyy olla siis mikki ja hamachi en kyl oo varma tarviiko se ura hamachii mutta kertokaa se mulle oon iha liian noviisi
Eli täytelkää tää kaavake:
Milloin saitte bf3men: Pari kuukautta sitten
Miten pitkään olet pelannut sitä: yhden matsin en ollenkaan uraa
Oletko omasta mielestäsi hyvä: paska
Ikä:13
Nimi jolla haluaisit että sinua kutsutaan: kerron vasta sitten :3
Battlefield 3 amatööri pelikaveria (Campaign ja multiplayer)
BF3noviisi
3
84
Vastaukset
- BF3noviisi
Siis pclle
- BF3W00T
En täytä kaavaketta koska laiskuus, mutta skype on Pupu Kukkanen (älä kysy miksi) ja ikää 15. On iha semi pleijeri. Taitaa olla jo vanhentunu topic jo kyllä...
- hhensi
Oon ittekki yli paska tossa pelis ja no skype on hhenis ja origin on kans hhenis ja tosiaan oon tyttö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195563
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772237- 921803
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1541133Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901117- 1141108