Olen miettinyt, että en oikein osaa suhtautua kovin angrogyyneihin naisiin, en ollenkaan koe niitä seksuaalisiksi, ne on kuin neutreja. Siis ihan kiva katella, mutta kiinnostuminen ei onnistu.
androgyynit
12
533
Vastaukset
- Feminin.
No mut hyvä sitten, koska minä sitten taas pidän androgyynejä seksuaalisina hyvinkin, ja ihastun juuri heihin, mutta en tiedä pitävätkö he sitten taas minunlaisestani feminiinistä. Ikuinen ongelmako tämä, kuka minkäkinlaisen kanssa käy yhteen? Usein mielestäni pariskunnat ovat juuri molemmat androgyynejä.
- juhannus kipeenä
Ymmärrän sinua kyllä, koska en itsekään viehäty erityisemmin androgyyneistä naisista. Minun ongelmani vain on se, että olen itse neutri. Naiset eivät viehäty minusta, ja ymmärrän heitä siinä täysin. Eikä kysymys ole edes pukeutumisesta, se on jotain, mikä paistaa läpi.
Olen joskus yrittänyt miettiä, mikä minua naisissa viehättää ja millaisiin naisiin ihastun, mutta en oikein keksi mitään yhteistä nimittäjää. En voi millään uskoa, että se olisi joku tyyliseikkakaan. En halua väittää olevani mikään femme-fani, koska ei se ole se juttu. Kuitenkin se, että erityisen androgyynit tai maskuliiniset naiset eivät ole koskaan vetäneet minua puoleensa, tuntuu viittaavan siihen, että nimenomaan feminiinisyys viehättää minua.
Ehkä minun ei edes tarvitse miettiä tätä.- JustAsking
Juhannus kipeenä, minkäs ikäinen olet?
- juhannus kipeenä
JustAsking kirjoitti:
Juhannus kipeenä, minkäs ikäinen olet?
Mitä teet sillä tiedolla?
- ........
Minä taas kiinnostun meikittömistä ja hoikista androgyyneistä. Semmosista ajattelevista ihmisistä jotka eivät tyrkytä seksiä olemuksellaan eikä vaatetuksellaan. Sellaiseen on helppo ihastua ja kun ihastuu niin lopulta sitä seksiäkin haluaa :) Liika seksin ja sukupuolen korostaminen on mielestäni jotenkin erittäin vastenmielistä. Niin ja vielä kun ne tatuoinnit ja korut jätettäisiin pois niin siinä olisi ihanneihmiseni :)
- pilkkurivi
peesaan pisteriviä!
- mietityttää
Joo, kuten sanoin, on mukava katella androgyynejä ja pukunaiset on älyttömän tenhoavia mutta en pysty kiinnostumaan heistä seksuaalisesti. Jotenkin kai ajattelen, että kun ne on tehneet olemuksensa niin androgyyneiksi, ei niillä kiinnosta naiset eikä miehet. En ymmärrä, keiden kanssa ne seurustelee, hakeeko kaltaistaan androgyyniä seuraa vai mistä on kyse. No höhlää varmaan miettiä tätä, mutta tulipa mieleen tässä juhannuksen kynnyksellä.
En ole kyllä paras ihminen neuvomaan miten sais itsensä kiinnostavaksi tai kiinnostumaan, olisko siinä sitten kyse hajumaailmasta? Tarkotan, että jos heteronaiset (tutkimustulosta on) etsii isänsä hajuista miestä niin hakeeko lesbot sitten äitinsä hajuista ja jos sellaista ei löydy niin ei sitten? - Garamasala
Androgyyni on munkin mielestä epäseksuaalinen. En pidä tosin tissityrkyistäkään. Jotain siltä väliltä, vähän maustetta.
- mimmi.
Itsellä saa sydämmen pamppailemaan kun kohtaan androgyyni naisia, heissä on maskuliinista seksikkyyttä..
olen myös androgyyni..- huomenta!!!
Etsitkö vaan androgyyniä seuraa vai miten se menee?
- muusatar
Onko androgyyni
jokin ryyni?
Ei minun syyni!
Sielunihan on tyyni - mimmi.
korjatakseni, etten tietenkään rajaa ainoastaan naisissa androgyyneihin, toki minua kiinnostaa naiselliset naiset, mutta poikamaiset naiset ovat heikkouteni.
että näillä mennään, seuraa on riittänyt.. Luonnetta täytyy löytyä myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244