Saanko vielä miehen? Olen..

Miehille kysymys

48-vuotias pienen lapsen äiti (leski). En ole akateeminen, mutta kovapalkkaisella varmalla alalla töissä. Onko minulla mitään arvoa miesmarkkinoilla? Mainittakoon vielä että olen normipainoinen, suhteellisen kaunis ja hyvätapainen sekä -luonteinen.

22

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et saisi,se vaan vaatii
      että teet jotain asian hyväksi.

      Ei kannata jäädä ajattelemaan
      tuollaisia juttuja vaan hopi hopi
      kyllä kaverin saat.

    • Miehille kysymys

      Viisivuotta olen jo kulkenut silmät auki, mutta eipä ole vielä onnistanut. Suuri osa saman ikäluokan miehistä on kiinnostunut nuoremmista naisista ja sitä loppuosaa tuntuu haittaavan pieni lapseni. Vaikeaa tuntuu olevan. Pitäisikö katsella itseään vanhempia miehiä siis 50 ? Vai etsiikö hekin nuorempia naisia? Lisäksi vapaiden miesten löytäminen ylipäänsään on tosi haasteellista. Mistä heitä löytää? Ja mistä tietää kuka on vapaa ja kuka varattu?

      • (miehen logiikka)

        Muotisana puuma laittaa hakemaan itseään nuorempaa, ota itseäsi vanhempi tai mikä motiivisi ko. asiassa on? Mikäli rakastaja, niin silloin siihen voi kelpuuttaa semmoisen joka voisi olla ajateltavissa. Tasapäistä kohtelua saat itsesi ikäisiltä tai vanhemmilta, nuoremmilta ehkä enemmän vauhdikkaampaa menoa. Mieti mitä haluat vai olisiko eri osoitteessa asuva (mies) ystävä vastaus pulmaasi.

        Voi periaatteessa löytää lenkkipolulta tai harrastuksista, miksei vaikka netistä. Treffaamaan vaan. Kysymyksesi vapaasta onkin hieman hankala koska moni esittää vapaata mutta on varattu. Pelurin saattaa erottaa kun muutaman kerran tapaa mutta eikös suhdetta aina edellä etsikkoaika jolloin veri punnitaan. Parempi olla vaikka ystävyyssuhteessa kuin ei suhdetta ollenkaan.


      • Jaa-a.Vaikeen kysymyksen äärellä taidat olla.Mutta : minä olen sitä mieltä, että kyllä se hengenheimolainen jostain aina löytyy- jokaiselle tarpeen mukaan ja yleensä sellaisesta paikasta mistä ei ikinä olisi sen uskonut löytyvän.Kasvata itseluottamustasi ja kulje edelleen avoimin silmin!!Onnea matkaan! Älä rajaa ihmisiä iän perusteella!!Ikä on vain pelkkä numero!!


    • kaalimies.

      Otapa yhteyttä kaalimatoon.
      Sieltä löytyy sellasia sulhoja
      että oikein naurattaa.

    • Mies pohjoisen

      Mikset saisi miestä itsellesi? Mietin vain että miksi ajattelet että arvosi punnitaan painoasi, työpaikallasi tai ansioillasi?
      Minusta tärkeintä on se kuka ja mikä olet. Mitä tunnet ja ajattelet, mitä haluat ja mistä unelmoit. Olet arvokas omana itsenäsi, ajatuksinesi ja tunteinesi. Sinun pitää löytää ihminen joka arvostaa sinua, ei sitä mitä tienaat.
      Ehkä on niin että on pinnallisia ihmisiä jotka noin ajattelee. Tärkeintä on kuitenkin se että se tuleva miehesi saa sinunkin olosi hyväksi.
      Löydät hänet, se on varmaa. Älä ole epätoivoinen, anna vaan hymysi ja hyvyytesi näkyä...

      • näin

        No, jos pinnallinen ottaa/saa pinnallisen ihmisen, niin sittehän se menee ihan hyvin.


    • Ja niitä on.

      Nämä nelikymppiset vapat miehet
      ovat sellaisia juntteja, että unohda
      ne. Värinä päällä liikkuvia puutarha-
      tonttuja.

      • telkustas.

        Missä voi tavata varmimmin
        nelikymppisen vapaan miehen?
        Aamulla puoli viisi taksitolpalla.


      • 44vnainen - yksin
        telkustas. kirjoitti:

        Missä voi tavata varmimmin
        nelikymppisen vapaan miehen?
        Aamulla puoli viisi taksitolpalla.

        HYI! Tod näk sellaiset miehet ovat just niitä, jotka laitettu ulkoruokintaan. Joko ressukoita alkon suurkuluttajia tai ikuisia "mennään poikien kaa.." - tyyppejä.

        Kunnolliset Aikuiset vapaat naiset ja miehet ei taida kohdata, koska vietämme normaalia, tervettä elämää johon ei (enää) kuulu yövalvominen, saati baareissa juokseminen. Jos ei jossain liikuntaharrastuksessa kohtaa, niin aika vaikeaa on löytää kumppania. Naiset taitaa mönkiä sienimetsässä tai kulttuuriharrastuksissa, miehet ajelevat mönkijällä ja käyvät lenkillä. Harvoin reitit risteävät?


      • kunnon nainen koko s
        44vnainen - yksin kirjoitti:

        HYI! Tod näk sellaiset miehet ovat just niitä, jotka laitettu ulkoruokintaan. Joko ressukoita alkon suurkuluttajia tai ikuisia "mennään poikien kaa.." - tyyppejä.

        Kunnolliset Aikuiset vapaat naiset ja miehet ei taida kohdata, koska vietämme normaalia, tervettä elämää johon ei (enää) kuulu yövalvominen, saati baareissa juokseminen. Jos ei jossain liikuntaharrastuksessa kohtaa, niin aika vaikeaa on löytää kumppania. Naiset taitaa mönkiä sienimetsässä tai kulttuuriharrastuksissa, miehet ajelevat mönkijällä ja käyvät lenkillä. Harvoin reitit risteävät?

        Ei kohtaa ei,joskus kun näkee jonkun kiinnostavan näköisen/oloisen vaikka kadulla ja katseet kohtaa...ei siinä voi alkaa jutella ja kysellä ootko vapaa??
        Tuota voi kyllä baareissa tehdä, mutta ei siellä ne kunnolliset "ihmiset" käy kuin esim.pikkujouluissa, niitä odotellen.
        Ja voi voi kuinka monta suhdetta taas kärsii kun ne kunnon miehet pääsee kotoa vaimon vierestä niitä nuoria ja nättejä naisia katselee..ja sama toisinpäin...:)
        missä viipyy se ruotsin malli..SINKKU SORMUS tahdon sen..tahdo säkin niin sit löydän sut ja sä mut:)


      • 4plus6
        44vnainen - yksin kirjoitti:

        HYI! Tod näk sellaiset miehet ovat just niitä, jotka laitettu ulkoruokintaan. Joko ressukoita alkon suurkuluttajia tai ikuisia "mennään poikien kaa.." - tyyppejä.

        Kunnolliset Aikuiset vapaat naiset ja miehet ei taida kohdata, koska vietämme normaalia, tervettä elämää johon ei (enää) kuulu yövalvominen, saati baareissa juokseminen. Jos ei jossain liikuntaharrastuksessa kohtaa, niin aika vaikeaa on löytää kumppania. Naiset taitaa mönkiä sienimetsässä tai kulttuuriharrastuksissa, miehet ajelevat mönkijällä ja käyvät lenkillä. Harvoin reitit risteävät?

        Aivan; teemmekö asialle mitään vai pidetäänkö polut samoina. Eix sieltä jotain risteyksiä löydy?

        Mikä on "kunnollinen". Oletko itse kunnollinen?


    • sinkku myös

      missä sormessa pidetään sinkkusormusta?

      • sabotage0101

        oisko etuvarpaassa siis isovarvasta lähinnä oleva akkavaltaa osoittava varvas siis jos tämä kyseinen varvas on pidempi kuin isovarvas?

        joo, ei sitä näe kun joskus ja suvella ;-)


    • suoville3

      olen sairaslomalla vielä pari viikkoa ku käsi leikattiin
      mut sen jälkeen kunnossa ja olen kunnollinen mies myös leski

    • Ohitsesi mennyt mies

      Minä olin etsimäsi mies parikymmentä vuotta sitten.
      En tavannut kaltaistasi koskaan missään.
      Treffipalstaltakin pelkkää tyhjää sain. Et vastannut yhteydenottooni koskaan, vaikka vuosikausia siellä roikuit. Nähtävästi sitä kaikkein parasta seuloit?

      Nyt vanhana kun valinnanvara on hiipunut, olen muutaman satunnaisen keskustelukaverin löytänyt. Joskus harvoin nähdään ja siihen se jää. Ei meistä kukaan halua toisen kanssa asumaan enää. Ei kukaan kaipaa toista samaan helvettiin kanssaan kärsimään ja toiselle tuskaa tuottamaan.

      Näin se ns. elämä meni.
      Onneksi tätä ei kestä enää kauaa.

    • 230

      oh niin totta

    • 4plus6

      Varmaan saat, mutta minkälaisen naisen hän saisi eli kertomasi mukaan "täytät markkinakriteerit", mutta mutta: meidän ikäiset (olen itse 46v.) miehet alkavat arvostaa 'omaa rauhaa' eli eivät niin tykkää emännästä, joka kertoo mitä he ajattelevat ja tarvitsevat...

      Styylaan itse 50 -vuotiaan gimman kanssa (yli 12 vee, voisin hakea presidentiltä armahdusta, mutta elän ekaa kertaa maassani presidentittömässä tilassa - työväen pressaa en voi enkä halua) tunnustaa.) ja olen miettinyt, että jos tämä loppuu, en enää lähde samaan pelleilyyn vaan olen mielummin yksin.

      Luulisin 40-55 -markkinoilla olevan paljon vapaita ja halukkaita seuratarjokkaita, mutta mutta: esim. minun tuntemani vanhat pojat ovat äärimmäisen itsekkäitä ja ovat tottuneet omaan rytmiin (ja käteen?) eli ei se ihan helppoa ole, muttei mahdotontakaan...

      Ja vielä: kantsuu kattoa, mistä hakee ja mitä hakee ja vielä käyttötarkoitus selväksi, molemmille.

      ps. Jos vain seksiä, niin no hätä 1: täällä on puutteessa eläviä miehiä ihan sairaasti ja 2 : nainen on muuten parhaimmillaan( osaa nauttia seksistä) eroottisesti 56 -vuotiaana seksuaalisesti. Tämän kertoi eräs yökkö (tosi itserakas ja pelle konservatiivi, muuten) empiirisesti testattuna juttuna.

      pss. Zemiä! Löydät vielä lämpöä ja rakkautta, mutta se on sitten puluparin yhteistä onnea - ei toisen "käyttämistä".

    • On. Vaatimattomuus tosin kaunistaisi enemmän. En ole vielä tavannutkaan hyvätapaista saati -luonteista beibeä. Oma kersa on plussaa, kunhan ei ole maailman napa. Se, että on leski, pistää kyllä miettimään. Eronneella on yleisemmin eloon jäänyt kumppani. Kyllä nainen saa olla normiroteva. Ja suhteellisen kauniskin jostakin kulmasta. Tai jostain.

    • yllätyksiä täynnä

      Naisena sinulle vastaan ettei hätää. Itse olen myös 48 ja työtön ja kolme lasta joista yksi enään kotona. En ulkoapäin kaunis ole mutta sytäntä riittää. Iloitsen elämästäni, nautin päivistäni, lapsistani, ystävistäni. En edes etsinyt miestä. Niin vain kävi että tutustuin yhteen aviossa olevaan mieheen. En suostunut suhteeseen mutta hänpä otti eron, myi talonsa ja muutti paikkakunnalleni asumaan ja ryhtyi tekemään vuokratyötä, haaveissa toki vakkari. Oli valmis muuttamaan koko elämänsä vuokseni. Nyt seurustelemme ja katsomme tuleeko yhteinen tulevaisuus eteemme. Olin jo ajatuksissani aina oleva yksin.
      Riittää että olet arvokas yhdelle.

    • Myös varakas!

      Pitäs kyllä tietää nuo
      tulot vähän tarkemmin.

    • Puumatar auttaa

      Varmasti löydät vielä miehen, ainakin jos olet valmis laajentamaan ympyröitä mistä näitä miehiä etsit.

      Oletko koskaan harkinnut että eräs vaihtoehto (ja hyvä sellainen) voisi olla nuorempi mies?

      Katso täältä vinkejä miten sinäkin voisit saada itsellesi nuoremman miehen:

      http://puumatar.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe