tommolan lava

sparkki50

Tarkoitus olisi mennä juhannusaaton tansseihin Tommolan lavalle, mutta onko lava edes aauki?

12

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohi on
    • Tommola takaisin

      Harmi että Tommolassa ei ole tansseja ollut ainakaan kolmeen vuoteen , Muistaaksein tai pariin vuoteen. Kuulin yhdessä vaiheessa, että Pitäisi löytää uusi pitäjä joka pitäisi tansseja. Paikka aivan ihana tanssipaikka ja Minusta ihmisetkin ollut mukavia. Itse kävin joka viikonloppu Tommolassa tanssimassa. Kauniilla paikalla hyvä tanssilava.

      Tommola takaisin :) Kauniin maiseman ja järven äärellä oleva tanssipaikka.

    • Lavallekaipaava

      Nimenomaan, Tommola takaisin!!

    • Kyllävaan

      Kyllä voisi olla vaikka edes parit tanssit kesässä jonkun tahon järkkäämänä, on niin ihanalla paikalla ja iso hyvä lava, jokaiselle jotakin, lähellä paljon kesämökkejä, ja muutenkin väkeä tulisi kauempaakin.

    • Tommola takaisin

      Joskus silloin kun tommola oli loppumassa. Ilmeisesti ei ollut jatkajaa. Joku joka ostaisi tommolan ja alkaisi järjestää siellä tansseja. Minä tulisin ainakin :)

      Jos tommola löytää uuden pitäjän niin silloin siellä tansseja sitten ois. Silloin 2009 kesällä jäi yksi kerta väliin, silloinkin sen takia kun sinne oli murtauduttu :(

    • Tommolanlavakutsuu
    • Vaihtoaskelveivari

      Kävin eilen ensimmäistä kertaa eläissäni Tommolan suurlavalla.
      Ehdottomasti hienon tansipaikka koko kaakkoisessa suomessa, jossa tosiaankin puitteet ovat kunnossa.
      Suuri terassi aivan järven rannassa ilta-auringon puolella, tilaa reilusti tanssia ja palvelu hyvää.
      Toivon, että Mikkelin, Kouvolan ja Lappeenrannan seudun tanssikansa ottaisi paikan omakseen.
      Suosittelen lämpimästi.

    • toivoasopii

      Kuka tietäisi, että onko siellä Tommolassa nyt eri yrittäjä kuin silloin 2009 kesällä ?
      Silloin oli vaikeuksia ymmärtää henkilökunnan käyttäytymistä asiakkaita kohtaan
      moni varmaan muistaa sen ajan.

      • Tommolaantanssimaan

      • Humpanrytkettä
        Tommolaantanssimaan kirjoitti:

        Uudet Tuulet puhaltavat Tommolan lavalla :)))
        Avajaiset vähän kylmä kangisti, mutta jatkoa ei seuraa kuin lämpöä ;)
        Suomen suvessa - Tommolassa.
        http://tanssi.net/fi/p/347.html

        To 8.6.2017 20:00--01:00
        Tulipunaruusut
        https://www.youtube.com/watch?v=9F6r1meT2qg

        ps. Tunti Naisille ja sekahaku loppuillan - Jippii ;)
        Virkeitä tanssimiehiä Tommolaan !

        Hienoa , että Tommolaan pääsee tanssimaan !
        ☆☆☆☆☆


      • Buggailevadaami
        Humpanrytkettä kirjoitti:

        Hienoa , että Tommolaan pääsee tanssimaan !
        ☆☆☆☆☆

        Todella upeeta jos kelikin jo suosii lavatansseja


      • tanssiretkeilijä

        Olikohan vuosi -09 kun kävin Tommolassa - alkuillasta huomasin että puhelin oli jäänyt autoon,,
        kävin noutamassa

        Pääsin ulos - mutten enää sovinnolla takaisin sisälle vaikka näytin ostamani lipun

        Sanottiin vaan tylysti että pitää ostaa uusi lippu -
        - Meni hetki neuvotellessa - ja kuntarpeeksi kiukuttelin niin pääsin sisälle -- pari järjestysmiestä tuli paikalle ,, niinkuin olisin jotain rikollista tehnyt.

        En tiedä kuinka moni joutui samanlaisen vedätyksen kohteeksi parkkipaikalla käydessään
        Oli kuulemma niin, että kesken ei saa poistua huvialueelta
        Mitään mainintaa tästä ei ollut lippuluukulla -eikä leimaa lyöty käteen,niinkuin monessa paikassa on tapana .

        Päätin että oli viimeinen kerta Tommolasssa .

        Saattahan tietysti olla ,että on meno tuosta muuttunut ,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe