Tultiin just Ibizalta ja oli loistava reissu!Niille jotka lähtee ibiza.fi:n tai jookoskookos.com:in kautta voin sanoa että paikka missä niidenhotellit on eli Figueratasissa Ibiza Townin lähellä(www.ibiza.fi) on on upea paikka!Itse oltiin Playa d'en Bossassa missä on mahtava bilebiitsi Bora Bora,jota ei kannata missata,.Toinen paikka on päiväklubi Space,siellä kulminoituu koko Ibizan taika.Suositeltavia päiviä Spacessa on "we love space sundays" sunnuntaisin 08:00-ma aamu 06:00,miletöntä biletystä,sekä jatkot La Troya carry-on torstai aamuna 08:00 sekä Manumission carry on .Suositeltavia klubeja on Amnesian La Troya Assessina/Es Puma(toisella puolella suuret vaahtobileet) keskiviikkoisin,mahtava meininki,komeita miehiä ja hyvin varustettuja strippareita!Pacha aina hyvä,esim.pure pacha ja release yourself.
San Antoniossa ei kovasti aikaa kannatta viettää junttien englantilaisten dokujen takia.Varsinkin klubit saaren huonoimmat.Ainoastaan Cafe Del Mar ja Mambo on hienoja paikkoja katsoa upeaa auringonlaskua.
Suosittelen kohdetta!!
IBIZA
6
6556
Vastaukset
- BileBoy
Ibizassa vuosia sitten parina kesänä bailanneena voin myös suositella saaren rentoa, vapaamielistä, kansainvälistä, vapautunutta ilmapiiriä. Saaren löysivät aluksi hipit ja sen jälkeen homot. Nyt Ibiza town vetää puoleensa suvaitsevaista nuorisoa ja nuorekkaita aikuisia kaikkialta maailmasta. Valitettavasti Suomesta ei ole vuosikausiin ollut suoria lentoja saarelle. Nyt loppukesästä Air Finlandilla tosin on lyhyt lentosarja. Kätevimmin Ibizalle pääsee Suomesta nyt joko Tampereelta Lontoon Stanstedin
kautta (Ryanair Easyjet) tai Germanwingsillä Kölnin kautta.
Ibizalla bailataan kuuteen aamulla, jonka jälkeen voidaan siirtyä aamiaiselle. Aamiaisen jälkeen aamupäivätorkut ja puolilta päivin beachille (esim. Las Salinas nudistiranta tai Es cavalet gayranta). Beachilla voi ottaa iltapäivätorkut. Sitten hotelliin suihkuun ja syömään ja biletys jatkuu. Kotona Suomessa voi sitten nukkua. - -78
Mä olen lähdössä jookoskookoksen kautta elokuussa Ibizalle, ja mietityttää vähän hintataso siellä.
Onko oluet muut juomat kovin kalliita siellä kaupasta ostettuna? Ainakin klubeilla hinnat on pilvissä, tarkottaa että pohjiin on panostettava.
Miten San Antoniosta pääsee kätevimmin (ei vuokra-autolla) Ibiza Towniin, kulkeeko joku bussi ym tätä väliä?- Partyboy
Hintataso klubeissa todella korkea,mutta kaupoissa alkoholi tosi halpaa,hyvää viiniä 4-5e,paikalliset bisset myös halpoja ja hyviä.sama juttu myös ruokaravintoloissa juomat halpoja.
San Antoniosta pääsee bussilla Ibiza Towniin 1,50e,taksi 20e.Lisäksi kulkee luullakseni ilmainen discobussi klubien välillä.Kantsii tsekata sen tiedot www.ibiza-spotlight.comin keskustelu foorumeista.Reissusta tulee varmasti loistava.Klubi-illat kannattaa suunnitella tarkkaan että saa rahoille vastinetta :-)
"We love Sundays at Spacea"ei pidä missään nimessä skipata! - -78
Partyboy kirjoitti:
Hintataso klubeissa todella korkea,mutta kaupoissa alkoholi tosi halpaa,hyvää viiniä 4-5e,paikalliset bisset myös halpoja ja hyviä.sama juttu myös ruokaravintoloissa juomat halpoja.
San Antoniosta pääsee bussilla Ibiza Towniin 1,50e,taksi 20e.Lisäksi kulkee luullakseni ilmainen discobussi klubien välillä.Kantsii tsekata sen tiedot www.ibiza-spotlight.comin keskustelu foorumeista.Reissusta tulee varmasti loistava.Klubi-illat kannattaa suunnitella tarkkaan että saa rahoille vastinetta :-)
"We love Sundays at Spacea"ei pidä missään nimessä skipata!Kiitos tärkeistä tiedoista!
Oon kuullu että netistä voi ostaa etukäteen
lippuja klubeille halvemmalla kun paikan päällä just mainitsemaltasi sivulta, uskaltaakohan netistä ostaa kuitenkaan? Esim. 3 päivän klubipassi tulis halvemmaks kun maksella paikan päällä 50 e sisään moniin paikkoihin. - Partyboy
-78 kirjoitti:
Kiitos tärkeistä tiedoista!
Oon kuullu että netistä voi ostaa etukäteen
lippuja klubeille halvemmalla kun paikan päällä just mainitsemaltasi sivulta, uskaltaakohan netistä ostaa kuitenkaan? Esim. 3 päivän klubipassi tulis halvemmaks kun maksella paikan päällä 50 e sisään moniin paikkoihin.Klubipasseja ei kantsii ostaa eikä koskaan lippuja suoraan ovelta.Klubilippuja myydään ennakkoon baareissa ja kadulla,koskaan ei olla "vääriä"lippuja saatu.Ne maksaa yleensä 35-40e ennakkoon ja useihin kuuluu ilmainen juoma :)
Itsekin leikittelen ajatuksella lähteä uudestaan virlä tänä vuonna jos käteistä jostain ilmaantuisi ;)
- Househead
Ainoa ilta kun kannattaa mennä maailman suurimmalle klubille Privilegeen on maananantain mieletön Manumission jossa on n.10 000 bailaajaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232