Tylsää

...............................................................................................................................

10

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FuckingLady

      Mene vaikka siivoamaan.

    • Nukuttaa

      ►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................Hoh..hoijaa..

    • Hei kaikki.

      Petankin pelaaminen on kaikkea muuta paitsi tylsää. Itse pidän paikallisessa seurakunnassamme 60 kerholle petankkiperjantaita. Vedän kerhoa kerran kuukaudessa, yhden perjantain. Pelaamme ja juttelemme elämästä ja uskosta petankin merkeissä. Meillä on aina hurjan hauskaa! Suosittelen kaikille järjestämään tälläistä jos on aikaa.

      Minun lisäkseni seurakunnassa on 4 muuta naista jotka pitävät kerhotoimintaa kerran kuukaudessa niin, että kerho pääsisi kokoontumaan kerran viikossa. Petankkiperjantain lisäksi meillä on tikkatiistai, saunasunnuntai ja lautapelilauantai. Talvella järjestetään myös joka kolmas viikko suksisunnuntaita.

      Jumalan siunausta terveisin Kaisa ja iloisia pelihetkiä petankin parissa.

    • Viola.

      On tylsää ja tylsemmäksi vaan menee. Mitäs sitten tehtäisiin?
      Joku hyvä peli olis kiva ylläri.

      • No, sitä reversiä/otelloa voisimme joskus yrittää.
        Se toimii Aapelissäkin.


      • Kimble:.!1#%?+
        buddy-love kirjoitti:

        No, sitä reversiä/otelloa voisimme joskus yrittää.
        Se toimii Aapelissäkin.

        .

        "Kimble on suomalainen 2–4 pelaajan lautapeli, jota valmistaa Nelostuote Oy. Se on yhdysvaltalaisen Trouble-lautapelin lisenssiversio. Pelin tavoitteena on noppaa heittämällä kuljettaa omat pelinappulansa kotipesästä pelilaudan kehää myöten maaliin ennen vastapelaajia. Jos nappula osuu vastapelaajan varaamaan ruutuun, hänen nappulansa palautuu kotipesään.

        Kimblen suomalainen luoja on porilainen Aarne Heljakka, jonka perheeseen amerikansukulaiset antoivat Trouble-lautapelin 1960-luvun keskivaiheilla. Troublen olivat kehittäneet vuosikymmenen alulla Kohnerin veljekset ja Al Stubbmann. Vuonna 1967 Heljakka keksi hakea lisenssiä pelin suomalaiseen julkaisuun ja perusti peliä valmistamaan Nelostuote Oy:n, josta on sittemmin tullut yksi Suomen johtavista pelivalmistajista. Troublen suomalaisversion nimeksi Heljakka valitsi Kimblen tuolloin televisiossa pyörineen suositun Takaa-ajettu-televisiosarjan päähenkilön, Richard Kimblen, mukaan.

        Pop-o-Matic

        Kimblen erikoisuus on pelilaudan keskellä sijaitseva Pop-o-Matic-muovikupu, jota painamalla sen sisälle asetettua noppaa voidaan heittää. Painettaessa kuvun metallinen pohjajousi ponnauttaa nopan."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kimble

        Har!

        .


      • Viola.
        buddy-love kirjoitti:

        No, sitä reversiä/otelloa voisimme joskus yrittää.
        Se toimii Aapelissäkin.

        Voisihan sitä yrittää. En ole ennen pelannut reversiä/otelloa. Kokeilemalla ja pelaamallahan sen oppii.
        Pitää käydä tutustumassa sääntöihin.


      • Viola. kirjoitti:

        Voisihan sitä yrittää. En ole ennen pelannut reversiä/otelloa. Kokeilemalla ja pelaamallahan sen oppii.
        Pitää käydä tutustumassa sääntöihin.

        No, kun olemme molemmat paikalla (ja kun ehdimme), niin ilmoita.
        Voimme sitten siirtyä Aapelin puolelle.
        Ei välttämättä tarvitse olla omaa tunnusta siellä.


    • Absolutely:.!1#%+?!1

      .

      "Absolutely fabulous"

      har!!11

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe