...............................................................................................................................
Tylsää
10
1476
Vastaukset
- FuckingLady
Mene vaikka siivoamaan.
- Nukuttaa
►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................Hoh..hoijaa..
Hei kaikki.
Petankin pelaaminen on kaikkea muuta paitsi tylsää. Itse pidän paikallisessa seurakunnassamme 60 kerholle petankkiperjantaita. Vedän kerhoa kerran kuukaudessa, yhden perjantain. Pelaamme ja juttelemme elämästä ja uskosta petankin merkeissä. Meillä on aina hurjan hauskaa! Suosittelen kaikille järjestämään tälläistä jos on aikaa.
Minun lisäkseni seurakunnassa on 4 muuta naista jotka pitävät kerhotoimintaa kerran kuukaudessa niin, että kerho pääsisi kokoontumaan kerran viikossa. Petankkiperjantain lisäksi meillä on tikkatiistai, saunasunnuntai ja lautapelilauantai. Talvella järjestetään myös joka kolmas viikko suksisunnuntaita.
Jumalan siunausta terveisin Kaisa ja iloisia pelihetkiä petankin parissa.- Viola.
On tylsää ja tylsemmäksi vaan menee. Mitäs sitten tehtäisiin?
Joku hyvä peli olis kiva ylläri.- Kimble:.!1#%?+
buddy-love kirjoitti:
No, sitä reversiä/otelloa voisimme joskus yrittää.
Se toimii Aapelissäkin..
"Kimble on suomalainen 2–4 pelaajan lautapeli, jota valmistaa Nelostuote Oy. Se on yhdysvaltalaisen Trouble-lautapelin lisenssiversio. Pelin tavoitteena on noppaa heittämällä kuljettaa omat pelinappulansa kotipesästä pelilaudan kehää myöten maaliin ennen vastapelaajia. Jos nappula osuu vastapelaajan varaamaan ruutuun, hänen nappulansa palautuu kotipesään.
Kimblen suomalainen luoja on porilainen Aarne Heljakka, jonka perheeseen amerikansukulaiset antoivat Trouble-lautapelin 1960-luvun keskivaiheilla. Troublen olivat kehittäneet vuosikymmenen alulla Kohnerin veljekset ja Al Stubbmann. Vuonna 1967 Heljakka keksi hakea lisenssiä pelin suomalaiseen julkaisuun ja perusti peliä valmistamaan Nelostuote Oy:n, josta on sittemmin tullut yksi Suomen johtavista pelivalmistajista. Troublen suomalaisversion nimeksi Heljakka valitsi Kimblen tuolloin televisiossa pyörineen suositun Takaa-ajettu-televisiosarjan päähenkilön, Richard Kimblen, mukaan.
Pop-o-Matic
Kimblen erikoisuus on pelilaudan keskellä sijaitseva Pop-o-Matic-muovikupu, jota painamalla sen sisälle asetettua noppaa voidaan heittää. Painettaessa kuvun metallinen pohjajousi ponnauttaa nopan."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kimble
Har!
. - Viola.
buddy-love kirjoitti:
No, sitä reversiä/otelloa voisimme joskus yrittää.
Se toimii Aapelissäkin.Voisihan sitä yrittää. En ole ennen pelannut reversiä/otelloa. Kokeilemalla ja pelaamallahan sen oppii.
Pitää käydä tutustumassa sääntöihin. Viola. kirjoitti:
Voisihan sitä yrittää. En ole ennen pelannut reversiä/otelloa. Kokeilemalla ja pelaamallahan sen oppii.
Pitää käydä tutustumassa sääntöihin.No, kun olemme molemmat paikalla (ja kun ehdimme), niin ilmoita.
Voimme sitten siirtyä Aapelin puolelle.
Ei välttämättä tarvitse olla omaa tunnusta siellä.
- Absolutely:.!1#%+?!1
.
"Absolutely fabulous"
har!!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2373173
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?302921Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n252157Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262078Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa641947Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo821733Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh301587Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1201463Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr441390Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http421253
