Lähtö ja päätepysäkki on selvillä, mutta mitä ovat välipysäkit? Onko kovin hidas kyyti? Suunnittelemme Hiltonissa majoittumista. kiitos!
wizzair bussikuljetus Gdanskiin, missä pysähtyy?
6
441
Vastaukset
- Laura80
Ei pysähdy välillä. Mercure Hevelius hotellilta on siis itse hommattava jatkokyyti. Itse jouduin odottelemaan kyydin lähtemistä lentokentältä noin 45 minuuttia. Siinä ajassa olisi ehtinyt hyvin taksilla yms. hotellille.
- Laura80
Mutta siis oli muuten nopea kyyti :)
- ex käv
Taksi on edullinen ja luotettava, kuitti tulee pysähtyessä. maksoin vanhaan keskustaan noin17 euroa.
- !"#¤%
Miksi pitää tuhlata rahansa taksikyytiin, kun paikallisbussillakin (nro 210) pääsee suoraan lentokentältä keskustaan kolmella zlotylla (n. 0,70 €). Tuskin on elämä 30 minsasta kiinni, vai onko?
- Tuulari
!"#¤% kirjoitti:
Miksi pitää tuhlata rahansa taksikyytiin, kun paikallisbussillakin (nro 210) pääsee suoraan lentokentältä keskustaan kolmella zlotylla (n. 0,70 €). Tuskin on elämä 30 minsasta kiinni, vai onko?
Minulla on matkalaukka täynnä tuulipukuja, eikä tee mieli raahata matkalaukkua bussiin.. Eikö se ole jokaisen oma asia miten hommaa kyytinsä hotellille?
- juha2009
http://www.silesiatransport.eu/gryf/pdf/870_20120601.pdf
bussiaikataulu stuthoffiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609181IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106387Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661450Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61341- 1091121
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.831082Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut67936Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43818Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23716MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708