onko maailman tärkein sana..
vaiko rakkaus
Äiti
8
77
Vastaukset
kummatkin sanat toisensa itseensä sovittaa
miten päin tahansa
vaikea sanoa
mihin vaiheisiin sanat sijoittaa
mutta itse sanoisin rakas
nuorella parilla jos hyvin käy
taas molemmat sanat kohtaa ...
hyvää juhannuspäivää
hyvä onija !!!- - harmajaneito -
Isä-sana on sanana ja merkityksenä mielestäni tärkeämpi kuin rakkaus. Rakkaus on sanana liian kulunut. Itse puhuisin merkityksistä enemmän kuin sanoista, vaikka varmasti tarkoitit juuri sisältöä, etkä käsitettä.
- onija
..voiko se olla ..kulunut..
sitähän pitäis viljellä..
antaa itää ja kukoistaa.
kiitokseni sinulle
- - - harmajaneito -
onija kirjoitti:
..voiko se olla ..kulunut..
sitähän pitäis viljellä..
antaa itää ja kukoistaa.
kiitokseni sinulle
-Heh. Tarkoitin oikeastaan sitä, että tietyt sanat ovat jo syntyessään ja sanottaessa jo niin täynnä rakkautta, että sanaa "rakkaus" ei edes tarvitse sanoa ääneen. Oma kokemukseni vuorovaikutuksesta on, että tehokkaammin koen viestiväni kertoessani toiselle tämän olevan erityinen, erityisen tärkeä. Isäni osasi tämän omassa lapsuudenkodissani tuoda läsnäolollaan ja kertomalla ääneen asioita, joiden näki kiinnostavan minua. Äitini, toisaalta, varmasti välitti, mutta uskonnollisuuttaan paasasi aina vain jonkun "itseään suuremman" rakkaudesta... Lapsi ei sellaista ehkä ymmärrä, kun aiheeseen liittyi vielä äidin hurmiollinen tuijotus jonnekin kaukaisuuteen... Siksi siis minun maailmassani sanalla "isä" on valtavan paljon enemmän merkitystä... Mutta ymmärrän hyvin, että äiti ja rakkaus on monelle ne ykköset. Kiitos kun "kuuntelit" ( :
- Jaana K
Kyllä se on ÄITI.
Se on sana, jonka ihminen ensimmäisenä lausuu.
Sanon sen, kuitenkin omasta puolestani.
Oli maailman upein tunne, jonka
kolme lastani minulle ensimmäisenä sanoi: ÄITI.- onija
Äiti ja äidin rakkaus..
menis `riita`pokkeen..
tosi että lapsen ensimmäinen sana on ÄITI
- mielessä mulla
toinen ajatus kuin sulla, ehkä
rakkaus, se tärkein
äitikin vain ihminen, joskus rikki,
niinkuin moni muukin- onija
ehkäpä oikeassa olet..
kiitän miel..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261