Jos ei mennä ihan "loppuun asti", niin mikä on sykähdyttävin, vihjailevin, eroottisin, intiimein, ikimuistoisin, arvoituksellisin, pysäyttävin hetki tai kokemus, jonka olet jakanut ihastuksesi kanssa? Mikä on ollut sellainen kokemus, jossa raja on ylittynyt ja olet voinut tuntea, että välillänne on jotain?
Hetkisiä
4
272
Vastaukset
- Happy together
Sinä tulit kauniina kesäyönä hiljaa lähelleni. Laskeuduit iholleni ja tunnustelit minua. Hetken kuluttua imit minua intohimoisesti. Suhteemme muuttui yö yöltä yhä kuumemmaksi ja villimmäksi. En saanut enää nukuttua, kun odotin vain sinua. Olin hulluuden partaalla, kun et eräänä yönä enää tullutkaan. Oliko joku toinen saanut sinut ?! Huokasin syvään ja pistin rullalle käärityn Hesarin pois. Saatanan hyttynen !
- ihanaa ininää
aaaaahhh, tällaiset kuumat kesätarinat päihittävät kioskikirjallisuuden romanttisen hömpän mennen tullen.
- hyttynenjasensuku
ai että vain yksi hyttynen? On kyllä niin ufo ja epätosi tarina kuin olla voi. Hyttysiä tulee kerralla miljardi!!!!
- Tosikko
hyttynenjasensuku kirjoitti:
ai että vain yksi hyttynen? On kyllä niin ufo ja epätosi tarina kuin olla voi. Hyttysiä tulee kerralla miljardi!!!!
Kyllä niitä tulee aina tasan 986 743 825 kappaletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846