uusia tuttavia, ehkä jopa ystäviä?

uusi mikkeliläinen

Oon joku aika sitten Mikkeliin muuttanut 26vuotias äiti-immeinen ja kaipaisin kovasti uusia ystävyys suhteita täältä uudesta asuin kaupungistani. Löytyisikö tätä kautta seuraa kahville, leikkipuistoihin, ehkä joskus jopa baareihin tai muuten vaan iltaa istumaan??

26

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissääpäilämpiävät

      EI löydy!

      • Kuten huomaat

        Ei ainakaan täältä Suomi24-palstalta. Tämä jos mikä paikka on sisäänpäinlämpiävä.


    • Lieppoa

      Äiti ihminen ja etsii baariseuraa.Lastensuojeluainesta olet.

      • 50akka

        Pysyppä Lieppo oman kaupungin palstoilla;)


    • Eija-Maarit 50v

      Teit pahan virheen tänne muuttaessa.

      • mynttine

        Tai sitten teit pahan virheen tänne palstalle kirjoittaessa! Tällä palstalla aina vinoillaan milteinpä jokaiselle joka sinne erehtyy omia mielipiteitä tai vastaavaa kirjoittamaan. No , toivotaan että löydät ystäviä..ajan kanssa, pikkuhiljaa..


    • MUMMELI

      Hei vaan! Molanderinmäellä kokoontuu äitejä ja lapsia tiistaisin kahvittelun ja leikin myötä 10- 13. Porrassalmenkatu 36. talon pohjoispäätyovesta sisään. paikan nimi KOTILO

    • 25

      olen pahoillani että saat tällaisen vastaanoton...hävettää olla mikkeliläinen...mutta tosiaan, sen Kotilon pitäs olla hyvä paikka, suosittelen piipahtamaan siellä.. :) googleta se ni saat lisää tietoa :) itse kävisin siel myös mut mulla ku ei oo lapsia :D mut oon muissa asioissa piipahtanu siellä ja ilmapiiri ollut aina avoin ja lämmin. tervetuloa tänne ja toivottavasti löydät kivoja ihmisiä, näist keskustelupalstoista ei kannata välittää, tänne tulee yleensä vaan jotai teinejä angstaamaa..:)

    • Voipi Löytyä ;)

      Löytyy! :) Laitteletko vaikka sähköpostiosoitteesi esim. tämän viestini alle, niin otan sinuun yhteyttä. :) Tähän viestiini voivat muuten vastailla s-postiosoitteineen muutkin vastaavanlaiset uutta kaveria/ystävää vailla olevat! :)

      • -ap

        en kyllä oikeestaan välttämättä s.postia tänne laita, näitä kun näkyy olevan täällä "ei niin ystävällisiäkin" ihmisiä.... Hmmmh... mitenhän tässä sitten yhteystiedot vaihdettaisiin?
        Ois kyllä tosiaan mukava tutustua uusiin ihmisiin. =)

        Taidanpa tuolla kotilossakin jossain vaiheessa piipahtaa, kiitos vaan vinkistä :)


    • hoitotäti ja jekku

      Mikkeli on kuppikuntainen ja täällä on yllättävän paljon kateutta. Kolme vuotta ja poismuutto, sosiaalismpien ja vähemmän kateellisten ihmisten sekaan. Kateus aiheuttaa niin monia ja yllättäviä juttuja, että mietin aluksi, että mikä näitä ihmisiä vaivaa vai onko minussa jotain vikaa. Sitten kuulin toisilta muualta muuttaneilta, että täällä on tälläistä. Vain tosi hyvä työpaikka saisi jäämään.

    • Suo-Santeri

      Kateellisten panettelua! Mikkeli on keidas suuren rämeikön keskustassa. Hieno paikka ja hienoja ihmisiä, sekaan on kyllä sattunut ikuisia valittajiakin niinkun ylempää voi lukea mutta he ovat onneksi vain läpikulkumatkalla.

    • itsekkin uusi asukas

      en uskonut minäkään että täältä ystäviä voisi löytyä. Mutta ilmeisesti kohtolotovereitani (ja vielä samanikäisiä) on sittenkin olemassa. Itse myöskin tänne jokin aika sitten muuttaneena kaipaan seuraa niin itselleni kuin lapsillenikin. Jotenkin pitäisi vaan sähköposti osoitteet vaihtaa niin ettei koko kaupungin mustasukkaisuus ja uteliaisuus heräisi jotta voisi vaikka treffata:)

      • 58368

        Tehkää väliaikainen s-postiosoite ja kun olette tavanneet, niin lopettakaa se ja vaihtakaa oikeat yhteystietonne. Ja on täällä Mikkelissä ihan mukaviakin ihmisiä.


      • -ap

        Niinpä :D Mut se onkin sitten eri asia että miten me ne yhteystiedot vaihdettas .. :D yritetäänpäs fiksuina jotain kehittää, ois se tosiaan kiva saada uusia kavereita uudelta asuin paikalta =)


      • itsekkin uusi asukas
        -ap kirjoitti:

        Niinpä :D Mut se onkin sitten eri asia että miten me ne yhteystiedot vaihdettas .. :D yritetäänpäs fiksuina jotain kehittää, ois se tosiaan kiva saada uusia kavereita uudelta asuin paikalta =)

        ap:lle,loin tänne tunnuksen jonka takana on se suomi24 oma sähköpostikin. Toivottavasti kukaan ei jaksa laittaa sinne pilailu viestejä ja me oikeat löydämme toisemme näin. Sähköposti on:
        [email protected]


    • @

      missä päin mikkeliä sustelet??? olis kiva kahvitella,vaikka lapset on jo isoja että hiekkalaatikkoseuraa ei meistä enää saa :D minkä ikäsiä muksuja sulla on??

    • @

      samaa sinäkin isekkin uusi asukas= missä päin asustelet??

    • paljon nähnyt

      Mikkelistä löytyy vain juoppoja sekä hyvin paljon edessäpäin hymyileviä selkään puukottajia!Kuvittelevat olevansa kaupunkilaisia mutta juntteus paistaa läpi todella hyvin.

    • Ea

      Minäkin kaipaisin uusia tuttuja / ystäviä. Vaikkapa liikuntakaveriksi ym. Olen 25-vuotias tyttö.

    • olen asunut Mikkelissä vajaat yhdeksän vuotta ja minulla ei ole täällä kavereita tai ystäviä. kaikki asuvat muualla päin Suomea. Minäkin, kohta 50-vuotias nainen kaipaan kaveria, naista tai miestä, juttuseuraksi, kaveriksi elokuviin, teatteriin, tansseihiin, mihin vain.

      • Tuttu Mikkeli

        Heips. Tein itselleni s-postiosoitteen, jos haluat ottaa yhteyttä. Olen samanikäinen nainen kuin sinäkin. Laita viestiä jos haluat, niin keskustellaan s-postin välityksellä, josko ajatusmaailmat kohtaisivat. Osoite on [email protected]. Ja älkää laittako mitään feikkiviestejä!!!!!!


      • kesamies2

        hellou tanssivarvas_ missäpän Mikkeliä asustelet ja minne kaveria mieluiten kaipaisit,minne menoihin esim?


      • vastaus_kesamiehelle
        kesamies2 kirjoitti:

        hellou tanssivarvas_ missäpän Mikkeliä asustelet ja minne kaveria mieluiten kaipaisit,minne menoihin esim?

        heips, asun MIkkelin keskustassa. Miten olisi lavatanssit, kesäteatteri ja vastaavat riennot? Osaan perinteiset tanssit, tykkään käydä teatterissa ympäri vuoden, samoin elokuvissa. Kaikki on mahdollista...


    • 1/2 Mikkeliläinen

      Olen ollut osa-aika asukas Mikkelissä lähemmäs 10 vuotta ja kyllä tänä aikana on tullut tuttuja joiden kanssa kylällään ja jutellaan yms. En missään nimessä voi sanoa ettei Mikkeliläisten kanssa tulisi juttuun mutta pitä olla itsekin avoin ja valmis aloittamaan jutustelu/tutustuminen eikä odottaa muilta aloitetta.

      • juoppo tuoppo

        Juoppona täällä on kiva asua. Ei tunne itteensä mitenkään poikkeavaksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe