Millaisilla merkeillä miesten ja naisten vessat on muslimimaissa erotettu toisistaan esim. lentokentillä? Huolestuttaa joutuuko sitä vaikka ruoskittavaksi jos vahingossa astuu väärästä ovesta sisälle. Puhumattakaan että joku asiaan liittyvä elin leikataan pois.
pelottaa
5
330
Vastaukset
- pää putoaa :ö
hih, tuo on päivän paras :))
- Arabi
Muslimimaissa naisille ei ole yleisiä vessoja koska kunnon musliminainen ei liiku kodin ulkopuolella. Kaikki vessat on siis äijille. Heppiä ei kuitenkaan kannata ruveta heiluttelemaan kovin innokkaasti koska seksuaalivähemmistöön syntyminen on tuomittava rikos muslimimaassa
- Arabi
Eikä tuo kysymys kovin kaukaa haettu ole. Puolassa vessojen ovissa on kolmio tai ympyrä. Eräällä logiikalla voisi päätellä kolmion tarkoittavan naisten vessaa... mut se onkin toisin päin.
- Leikattavaksi
Puolahan onkin muslimimaa.
- WC
Useimmissa on ihan normaalisti naisen tai miehen hahmo ovessa. En o koskaan erheytynyt! :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052