Minkalainen tuo Rantasipi Laajavuoren kylpyläosasto on? Onko höyrysauna minkalainen? Kannattaako tulla lomalla täältä Etelä-Suomesta asti?
Kylpylähotelli Rantasipi Laajavuori
11
1785
Vastaukset
- Mitään ei oo
pysy kotonas
- käyty on
Kyllä siellä hyviä saunoja on ja hyvät altaat...tuu vaan.
Miesten puolella neljä saunaa ja naisten puolella kolme...luulisin. - No tissi
Ei kannata kylpylän takia tulla. Melko pieni kylpylä, ei lapsille oikein mitään (muuta kuin todella matala kahluu allas). Höyrysauna jaettu kaiteella ja harvoin siellä on edes naisia eli ei nää tissejä. Melko turha laitos.
Mieluummin Peurunkaan, mutta ei sekään ole mikään kovin hyvä paikka. Sentäs ihan kohtuullinen vesiliukumäki, infrapunasauna. Höyrysauna sielläkin jaettu nykyään väliseinällä kahtia eli ei nää tissejä sielläkään... jos sitä kriteerinä pitää (minä pidän).- pieni kuin pippuri
...Siis tuo laajavuori...
Suosittelen mielummin Peurunkaa!!
- kerran käynyt
Laajavuori on ihan ylimainostettu paikka kylpylä on pieni eikä lapsille ole kuin kahluuallas allasbaarin puolella on hirveät hinnat
- Laajavuoren kylpylä.
Olen käynyt Laajavuoren kylpylässä muutaman kerran ihan OK paikka.
On höyrysaunoja.
Maalaisssaunoja jne.
Kylpylähotelli on vuosihuollossa 12.8.-20.8.201.
Tässä esite Laajavuoren kylpylähotellista.
http://www.rantasipi.fi/hotellit/laajavuori/fi_FI/kylpyla/
------------ - ???
Laajavuoren kylpylä. kirjoitti:
Olen käynyt Laajavuoren kylpylässä muutaman kerran ihan OK paikka.
On höyrysaunoja.
Maalaisssaunoja jne.
Kylpylähotelli on vuosihuollossa 12.8.-20.8.201.
Tässä esite Laajavuoren kylpylähotellista.
http://www.rantasipi.fi/hotellit/laajavuori/fi_FI/kylpyla/
------------Entä ruoka? Onko syötäväksi kelpaavaa vai tasoa ABC?
- Ei tarvitse vastata
??? kirjoitti:
Entä ruoka? Onko syötäväksi kelpaavaa vai tasoa ABC?
Katsoin menyyn netistä. Kierrän salitintin kaukaa.
- yks
Kuollut hiiri altaassa ja ruoka loppui kesken ravintolassa.
- jepulis1
Salitintin buffassa ainakin aina ollut hyviä ruokia!
- Anonyymi
näättekö omassa saunassanne vaimon tissit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832