Osaako kukaan suositella nahkakasvattajia? Olen kyllä katsonut collieyhdistyksen sivuilta ja pupsit-sivulta mutta olisi mukava kuulla ihmisten omia kokemuksia eri kasvattajista.
Nahkakasvattajia?
6
216
Vastaukset
- htr6
Riippuu omista lähtökohdistasi, mitä sinulle tarkottaa hyvä kasvattaja? Toiset ei tykkää jatkuvasta yhteydenpidosta esim ja toiset taas haluavat sitä. Etitkö harrastukoiraa vai "kotikoiraa". Ja paljon muuta.
- Rodusta kiinnostunu
Ensisijaisesti tietenkin kotikoira, perheenjäsen. Harrastukset kiinnostaa, toko, jälestys, agilitykin. Vanhemman koiran kohdalla tehtiin virhe ja otettiin "kasvattajalta" jota kiinnosti vaan raha. Nyt haluais kuulla rodun ihmisiltä kokemuksia millaisia kasvattajia nahkapiireissä on. Hyvä kasvattaja tarkoittaa mulle sitä että tekee tätä sydämellä eikä rahasta.
- Rodusta kiinnostunu
Ja vielä pakko sanoa että mielestäni sanonta "laatu korvaa määrän" sopii hyvin tähän mitä hyvä kasvattaja meinaa.
- Liisa
Rodusta kiinnostunu kirjoitti:
Ja vielä pakko sanoa että mielestäni sanonta "laatu korvaa määrän" sopii hyvin tähän mitä hyvä kasvattaja meinaa.
No mieleen tulee kaksi hyvää kasvattajaa. Timonan kennel ja Klingstone kumpikin on Hattulassa, ja niitten kautta saa varmaan tietoa lisää eri kasvattajista.
- nahkiainen
Liisa kirjoitti:
No mieleen tulee kaksi hyvää kasvattajaa. Timonan kennel ja Klingstone kumpikin on Hattulassa, ja niitten kautta saa varmaan tietoa lisää eri kasvattajista.
Minulla on nahka Judy's Magician kennelistä. Olen saanut paljon apua kasvattajalta eri asioissa koirani kanssa. Aina vastaa nopeasti sähköpostiin tai keskustellaan puhelimessa. Muista kasvattajista minulla ei juuri ole kokemusta.
- e mpis
KOIRUUKSIEN KENNEL on valintasi, mikälihaluat terveen, hyväluontoisen ja kauniin pennun!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777