nuoret pojat tänne!

~helmi~

Minkä ikäisenä menetit pokuuden?Minkä ikäselle tytölle?
Milt tuntuis saada y-a ikäsenä melkein täys ikäst nuorta naista?
Oisko se hienoo?

20

3037

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Triple X

      Menetin poikuuteni vasta ollessani 25 vuotias. Tämä nainen oli jotain likemmäs viidenkymmenen. En tiedä, kun en kysynyt.
      Saisikin nuorta!

    • ~helmi~

      Siis nuori kokematon poika ylä-aste ikänen ja melkein täys ikänen muija joka on todella kokenu...oisko se nuorten poikien mieleen?

      • Jenzu

        "pokuuden" ?!


      • ..............

        Hell yeah!!!


    • Poju

      Haluisitko itse y-a ikäistä poikaa? Missä päin asut?

      • ~helmi~

        mä saan seurani jostai muualta ku netist..
        Mietin vaa et oisko se nuorten poikien mieleen?


      • ötökkä
        ~helmi~ kirjoitti:

        mä saan seurani jostai muualta ku netist..
        Mietin vaa et oisko se nuorten poikien mieleen?

        eiköhän se oo jokasen ylä-asteikäsen jätkän unelma saada täys ikästä tyttöä! mutta seksi on aivan yliarvostettua nuorten keskuudessa...itse kun menetin poikuuteni 13 vuotiaana 15 vai oliko 16 vuotiaalle tytölle!


      • 222
        ötökkä kirjoitti:

        eiköhän se oo jokasen ylä-asteikäsen jätkän unelma saada täys ikästä tyttöä! mutta seksi on aivan yliarvostettua nuorten keskuudessa...itse kun menetin poikuuteni 13 vuotiaana 15 vai oliko 16 vuotiaalle tytölle!

        Hell yea vittu kaikki haluis saada 18-30 bitchii


      • ~helmi~
        222 kirjoitti:

        Hell yea vittu kaikki haluis saada 18-30 bitchii

        ...onneks mä en oo nii vanha...enkä mikää bitch...


      • ysinelone
        ~helmi~ kirjoitti:

        mä saan seurani jostai muualta ku netist..
        Mietin vaa et oisko se nuorten poikien mieleen?

        joo oisha se iha kiva, riippuu kyl minkä näköne muija.


    • JELPPIIN DUDET

      asun kaukana yhdestä ihanasta kimmasta...tavataa joka lomalla jne ja aina meillä on really mukavaa

    • aabbccdd

      kun täytin kolmetoista, kaksi vuotta vanhempi serkku kysyi että mitä tahdoisin lahjaksi. sanoin ihan leikilläni että olisi kiva menettää poikuuteni hänelle. niin siinä sitten kävi, että hän vaadimalla vaati että saisi viedä neitsyyteni ja olihan se ihan kiva kokemus.

      yhten kaverin äitin on seksikkään näköinen. ennen kaverille menoa pitää aina runkata ettei alkaisi heillä ollessa seisomaan. vanhempi nainen saattaisi kokeneempana osata temppuja mitä nuoremmat tytöt eivät osaa.

      • hgsdhdh

        Haaveile sinä vaan!


    • BlackSamurai9090

      Sain just tossa lomalla (viikko sit) mahdollisuuden harrastaa seksiä 20-vuotiaan naisen kaa joka oli sattumoisin huora.... En tietenkään suotunut koska mielestäni eka kerta pitäisi olla rakkaudesta, mutta kyllä jos itseäni vanhempi nainen olisi halukas niin mieluummin 20- vuotias kuin 15v pentu. Kyllä se ainaski mun mielestä olisi hienoa että naisella olisi kokemusta ja hän olisi vanhempi.

      • egadgasg

        En itsekkään olisi varmaan suostunnut...ehkä jos se olis ollu hyvä näkönen niin ehkä ;)


      • Anonyymi

        no melkoinen pelle pimppaa tarjolla ja kieltäytyy


    • Anonyymi

      Kerron tarinani jota en tiennyt tekeväni olin mökiläni johon mieheni palkkari puolituttuja poikia Samin ja Jannen maalaamaan. työt aloitettiin iltapäivällä tyhjennettiin mökkiä että voidaan maalata seuraavana päivänä päästiin maalaamaan saatiin pirtti maalattua sävytetyllä öljyllä syötiin ja lämitettiin rantasauna, annoin pojillekkin vähän viiniä vaikka olivat 15 - 16v. Saunottiin erikseen ja mentiin mökkiin, siellä tuoksui aika paljon öljymaali ja laitettiin saunan pukuhuoneeseen lattialle pojille makuukset itse menin sänkyyn. Katsoin nuoria poikia kun olivat vain housut jalassa itse kävin saunan puolella vaihtamassa yöpuvun sen verran innostuin että laitoin vain yöpuvun.
      Juotiin vielä viiniä ja makuulle.

      Meni jonkin aikaa ja Sami nousi sänkyyn sanoi liian kova patja, Sami oli takana seinän vieressä tunsin jotain itsessäni kohta Janne kömpi toiselle puolen. Alkoi tulla lämmin laskin pussilakanaa joka oli peittona, molemmat pojat oli hereillä ihan vieressä Samin käsi nousi vatsalle kokeili sievästi vatsaa aloin vähän pelätä mitä tulee Samin käsi nousi rinnalle tunsin kuinka nännejä kipristi varovasti nuori käsi koski niihin, Jannen käsi tuli kylkeä pitkin rinnoille kuiskasin pojat älkää mutta tuntui hyvältä ja jännittävältä en liikkunut tunsin Jannen kalun kättä vasten se oli kova yllättävän iso Katsoin Jannea siirsi kättä niin että kalu oli kourassa se oli paljas puristin sievästi Janne nosti yöpukua Sami huomasi sen ja nosti poiselta puolen rinnat oli paljaana Jannen huulet kosketti nänniä huokasi ja puristin kalua.
      Sami laittoi oman kalun käteeni kun näki mitä Janne oli tehnyt.
      Kuiskasin oletteko ennen molemmat kuiskas ei koskaan.
      poikain kädet kosketti märkää pillua levitin haarat olin tosi kiihottunut Sami nousi ja imi molempia nännejä tuntui että ne halkeaa Janne nousi ja levitti jalkoja tunsin heti kovan kalun painuvan minuun se tunne että olen ensimmäinen hänelle antauduin heti kova tosi jäykkä kalu liikkui nopeaan painelin pyllystä halusin ja halusin kohta se ryöppysi sisään useita pitkiä ryöppyjä Sami nousi tilalle annoin panna 42v naista kiljuin kun halusin niin kovasti sain lastin sisään, pyysin pyyhettä.
      Molemmat otin kainaloon kuiskasin tästä ei sitten kerrota ja nukahdettiin.
      Jonkin ajan päästä heräsin Janne hyväili karvoja katsoin Jannea nyökkäsin nousi päälle kostea liukas pillu oli valmis nyt Janne jaksoi pitempään olin tulossa kun laukesi Sami tuli heti jatkamaan sain ihanan orgasmin otin vastaan kuin huora se kiihotti lisää Sami laski sisään, sanoin nyt sitten nukutaan.

      Aamulla nousin sievästi pesulle saunaan, sain pestyä kun ovi aukeni molemmat tuli sisään kalu pystyssä työnsin Janne lauteita vasten ja aloin imemään aika isoa kovaa kalua Sami tuli taakse ja paineli kalulla pyllyä vasten tunsin sen pyllynreijässä Sami painoi voimalla kalu meni sisään en si kertaa minuun imin hurjana kalu pyllyssä tuntui jo hyvältä Sami levitti pakaroita ja pani voimalla laukesi sisään Janne työnsi pois ja painoi pyllyyn nautin siitä tunteesta kalu pyllyssä Janne karjahti kun laukesi sisään. Pestiin rauhassa ja mentiin mökkiin, sanoin pojille tämä ei saa toistua vai mitä ? meni ilta päivään mieheni tuli käymään toi pojille lonkeroa kun työ eteni hyvin ja sanoi älkää kertoko kotona nauroivat ei kerrota mitään ja avasivat lonkut, otin viiniä samalla.
      Kun mieheni lähti Janne tuli taakse hyväili peppua kuiskas ei kerrota, en laittanut aamulla pikkareita kun panin pyykkiin kevyt mekko nousi ja sormet koski takakautta ihanasti pilluun Sami katsoi maalatesaa huusi ei kerrota tunsin Janin kovan kalun pakaroissa notkistin selkää halusin sen sisään halusin hulluna Jani otti rauhallisesti makasin pöytää vasten olin ihan turvoksissa halusta kalu paisui ja laski sisään, laskeuduin sievästi kyykkyyn että valuu yhteen kohtaan Sami tuli taakse ja työnsi kontalleen olin taas pantavana rinnat kylmää lattiaa vasten tiesin että kiinteät pakarat kiihottaa lisää ulisin ja pyysin lisää tulin yllättäen äkkiä puristin käsiä nyrkkiin ja vapisin ihanasti spermaa lensi perille kerkisin huokasta kun Janne tuli tilalle Janne pani pyllyyn kuiskas yhtä hyvä kuin Samilla kiihotuin lisää pojat ovat homoilleet sain taas vähän sisään spermaa Sami tuli jatkamaan ja sain taas sisään. Päivemmällä kysyin teettekö usein nauroivat tehdään kun ei ole naista.

      Illalla päästiin mökkin kun ei maalattu niin paljon. Makoilin sängyllä ja oikoin selkää, Janne veti Samin housut alas ja imi kalua menin Jannen viereen imin sen kalua sanoin nyt saatte näyttää Sami nosti jalkoja ja Janne pani pyllyyn katsoin kuinka suoli venyi ja puristi kalua ulos tullessa Janne laukesi kiljahtaen sisään, Sami nousi ja kään si minut kontalleen odotin kiimasena kovaa kalua pyllyyn olin käsien varassa Janne tuli alle ja imi nännejä kiljuin kun teki niin hyvää koko ajan tunsin kivasti kun kalu paisui ja supisteli suoleen. sanoin nyt pidetään taukoa tai minä kohta kerron.
      Amuyöllä taas jouduin käsittelyyn toista imin ja toinen pani, mietin olenko sittenkin huora

      • Anonyymi

        Meni pitkään ennen kuin kerroin hyvälle kaverelleni kun otettiin viiniä, Raija katsoi silmät suurena ihanko totta voi jumalauta..... oliko ihanaa halasin ja sanoin hiljaa oli tosi kiimasta et usko. Istuttiin iltaa ja välillä palattiin aiheeaseen, sanoin Raijalle mennänkö kahdestaan joskun mökille hymyli sanoi uskallanko minä käännyin keittiössä Raijaa vasten halasin kunnolla kun katsoin Raijaa suudeltiin kohta kiihkeästi kielareita Raija halas ja kuiskas panisko ne minuakin hyväilin pakaroista ja varmaan olet niin timmi. Myöhemmin meniitn nukkumaan Raija tuli viereen kainaloon ja sormeili nännejäni kuiskasin maista ja siitä alkoi pitkä rakastelu, kun imin Raijaa kuiskali ihanna kuiskasin ole sinäkin nyt huora tunsin miten kostui lisää ja levitti jalkoja alkoi kiljumaan ja tärisemään ensikerran sain suuhun naisen orgasmia.

        Meni toista viikkoa soitin perjantaina lähdetään. Päästiin mökille illalla tuli pojat, ohjasin Jannen Raijalle ja otin Samin kainaloon, ensin rakasteltiin pareittain sitten seka panoa, nautin kun näin Raijan imevän kuin narttu Samia ja Janne meni taakse Raija kiljahteli kun tunsi panee pyllyyn, kotiäidin pylly keinui välillä piti vain kalusta kiinni ja nautti pylly panosta.
        Saatiin molemmat viikoloppuna joka reikään ja monesti. Myöhemmin Raija tunnusti että tuli hurja himo ja ajatteli että on huora vaimo kiihottui lisää.
        Molemmat eletään taas kotiäitinä ja joskus muisteltu ussittasko, tiedän että uusitaan hurjimmissa puheissa on mietitty otetaanko kasi lisää, silloin on keskenään ollut kiihkeätä aamuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni pitkään ennen kuin kerroin hyvälle kaverelleni kun otettiin viiniä, Raija katsoi silmät suurena ihanko totta voi jumalauta..... oliko ihanaa halasin ja sanoin hiljaa oli tosi kiimasta et usko. Istuttiin iltaa ja välillä palattiin aiheeaseen, sanoin Raijalle mennänkö kahdestaan joskun mökille hymyli sanoi uskallanko minä käännyin keittiössä Raijaa vasten halasin kunnolla kun katsoin Raijaa suudeltiin kohta kiihkeästi kielareita Raija halas ja kuiskas panisko ne minuakin hyväilin pakaroista ja varmaan olet niin timmi. Myöhemmin meniitn nukkumaan Raija tuli viereen kainaloon ja sormeili nännejäni kuiskasin maista ja siitä alkoi pitkä rakastelu, kun imin Raijaa kuiskali ihanna kuiskasin ole sinäkin nyt huora tunsin miten kostui lisää ja levitti jalkoja alkoi kiljumaan ja tärisemään ensikerran sain suuhun naisen orgasmia.

        Meni toista viikkoa soitin perjantaina lähdetään. Päästiin mökille illalla tuli pojat, ohjasin Jannen Raijalle ja otin Samin kainaloon, ensin rakasteltiin pareittain sitten seka panoa, nautin kun näin Raijan imevän kuin narttu Samia ja Janne meni taakse Raija kiljahteli kun tunsi panee pyllyyn, kotiäidin pylly keinui välillä piti vain kalusta kiinni ja nautti pylly panosta.
        Saatiin molemmat viikoloppuna joka reikään ja monesti. Myöhemmin Raija tunnusti että tuli hurja himo ja ajatteli että on huora vaimo kiihottui lisää.
        Molemmat eletään taas kotiäitinä ja joskus muisteltu ussittasko, tiedän että uusitaan hurjimmissa puheissa on mietitty otetaanko kasi lisää, silloin on keskenään ollut kiihkeätä aamuun.

        loppu huipentuma olis ollu kun janne olis pannu samia ja toisinpäin kun tytöt katselee


    • Anonyymi

      16v olin kun menetin poikuuteni mua aika tarkkaan mua puoli vuotta nuoremmalle tytölle.
      Oli kuitenkin vielä ysillä ja mä lukion ekalla, ihan sen vuoksi kun mä olen syntynyt syyskuussa ja hän seuraavan vuoden maaliskuussa.
      Mutta kivaa oli, oltiin kimpassa aika pitkäänkin, joten ehtihän sinä aikana harrastamaan seksiä aika paljonkin.
      Olisihan se aika nastaa saada täysi-ikäistä, mutta eipä sitä taida tulla ennen kuin itse tulee täysi-ikäiseksi.
      Frendillä kävi kyllä flaksi omalla tavallansa, puolisen vuotta sen jälkeen, kun täytti 18v, hän päätyi noin 30v muijan kanssa yhteen vähäksi aikaa.
      Sanoi että oli aikamoista haipakkaa, se muija tosiaan osasi temppuja sängyssä ja oli muutenkin todella innokas panohommiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe