Sanokeeehna että tykkääkö pojat enemmän silmälasipäisistä va ilman vaiko molemmista tai että onko rilleillä eees mittään merkitystä ku mul on lasit ja oon mietiny tätä jo pitkään ja nyt haluun vastauksii ?!?!?!?!
SILMÄLASIT HOT OR NOT ?
6
248
Vastaukset
- 56jh,hdfk
Hoikka,lyhyet blondit hiukset,ja vielä silmälasit,NAM!!!
- SeVähäRiippuu
Se ny vähä riippuu ihmisestä joka niitä käyttää. Joillekki sopii joillekki ei.:)
- xD girl
Mul on lasit ja kukaan ei tykkää esim musta sen takia niin ööh...
Eipä sillä oikeastaan ole mitään väliä, luonne on tärkein
- fgszrtae
paskapuhetta, et itsekään varmaan minkään helvetin ruman kanssa olisi, et vitussa.
- RilliRotta
Suurin osa kavereista (jätkiä) sanoo että on seksikästä jos muijalla on lasit. Ite sain lasit vasta 1½vuotta sitten mutta poikaystävän mielestä oon kaunis lasien kanssa ja ilman niitä pirun seksikäs xD vaik oon tällänen rotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763