Niin eli mitä kaikkee teette tyttö/poikaystävänne kanssa vapaa-ajalla :)
JA
Mitä tekemistä voisi keksiä kun nyt koko viikko vaan sataa vettä ja ei jaksais aina vaa kattoo tv:t ,kattoo leffoja ja hyppii sateessa ;D ?
Ideoita ^.^
Tekemistä poikaystävän kanssa ? ideoita :) ?
19
9105
Vastaukset
- trolliphoni123
seksiä tietenki muista juo ES nii jaksat jyystää poikakaveriis
- help me
:D
- sry, en keksi. ^^
Voisitte vaikka tehä hyvää ruokaa tai ostaa vaikka herkkuja ja vuokrata hyvä leffa.. ainii eihä tv:tä jaksanu kattoo :D:D:D:D mut herkutella voi silti. taai mennä elokuvii tai vaik keilaan ? :):):):) tai sit piettäkää kavereitte kans brunssi ? (: kutsukaa kavereita jonnekki ja SYÖKÄÄ ;DD en keksi, sooorii :D
- help me
:D joo me syödääään!!!!!!!!!!!!!!! :DDD piknik olis iha kiva :)
- jokuvain......
Keskustelkaa! Jos on vaikea keksiä aiheita, voi vaikka pelata peliä, jossa kumpikin tekee tietyn määrän kysymyksiä (esim 15) ja niitä nostetaan jostain boksista vuoron perään ja kumpikin vastaa kaikkiin kysymyksiin. Se on ihan hauskaa ja opettavaista!
- help me
hei toi oli hyvä idea! kiitti :)
- Vink. Vikn.
Lähe piknikille. Vietä iltaa saunassa pojus kanssa. Kokatkaa yhessä jotain harvinaist herkkua. Harrastakaa seksiä. Menkää kuntosalille kahestaa. Vietä päivä huvipuistosa tai vastaavassa.
Itse poikana sanon että ainakin omalla kohdalla nautin enemmän siitä että saan olla tyttö ystäväni kanssa kaksin, enkä missää baarissa jossa on kaksyt muut.
Suudelmat pelastaa päivän. :) - Tekemistä riittää
Voisitte kkeilla vaikkapa näitä:
http://www.lolshock.com/ Tässä sen taas huomaa, että ollaan liian nuoria seurustelemaan, koska ei oikein osata suhtautua siihen millään tavalla.
Jos ymmärtäisitte mitä se toisen rakastaminen oikeasti on, niin sinun ei tarvitsisi tulla tänne kyselemään, että mitä teen poikaystäväni kanssa. Osaisitte keksiä yhteistä tekemistä ihan ilman mitään ongelmia, koska sitä haluaa tehdä toisen kanssa kaikkea mukavaa.
Erotkaa.- help me
.... Kuule minä 16 vuotiaana todellakin ymmärän mitä toisen rakastaminen on.. Sun on turha väittää vastaan! Ja todellakin rakastan poikaystävääni. Ajattelinpahan vaan kysellä miten muut viettävät aikaa vapaa-ajalla ja sateisina päivinä. Kyllä me tekemistä keksitään, mutta sateisina päivinä yleensä vaan makoillaan vierekkäin ja jutellaan tulevaisuudesta ja kaikesta muusta.. Koska ulos ei haluis mennä kastumaan joka kerta. Ja kaikkea mukavaa me tehdäänkin yhdessä, sinuna en tulis kommentoimaan tollasta kun et edes tunne/ole ikinä nähnyt mua.. Ja kuule miksi pitäisi erota toisesta jos molemmat rakastaa toisiaan ja ollaan tosi onnellisia !
Tämä sinun lankasi on tuon perusteella täysin tarpeeton paradoksi, koska jos olette niin rakastuneita ja onnellisia kuin väität, niin mikset kysy häneltä mitä tekisitte tai keksisi sitä yhdessä?
En kommentoinut sitä, että sinä kysyit mitä muut tekee, minä kommentoin sitä, että sinä kysyt muilta, että mitä SINÄ voisit poikaystäväsi kanssa tehdä. Se on sinun oma asiasi, joten mitä jos käyttäisit aikasi vaikka siihen, että keksitte poikaystäväsi kanssa jotain yhteistä tekemistä ihan keskenänne, sen sijaan, että kyselet tyhmiä internetissä?- läskih0m0
Tomegle kirjoitti:
Tämä sinun lankasi on tuon perusteella täysin tarpeeton paradoksi, koska jos olette niin rakastuneita ja onnellisia kuin väität, niin mikset kysy häneltä mitä tekisitte tai keksisi sitä yhdessä?
En kommentoinut sitä, että sinä kysyit mitä muut tekee, minä kommentoin sitä, että sinä kysyt muilta, että mitä SINÄ voisit poikaystäväsi kanssa tehdä. Se on sinun oma asiasi, joten mitä jos käyttäisit aikasi vaikka siihen, että keksitte poikaystäväsi kanssa jotain yhteistä tekemistä ihan keskenänne, sen sijaan, että kyselet tyhmiä internetissä?vitu syrjäytyny paska mee roskii kukaa kaipaa sua 250kg nörtti
läskih0m0 kirjoitti:
vitu syrjäytyny paska mee roskii kukaa kaipaa sua 250kg nörtti
Mitä sisältöä sinun elämääsi sitten jäisi, jos minä lähtisin täältä?
- help me
No joo otsikossa oli et mitä tekisin poikaystävän kanssa,mutta ekassa lauseessa kysyn et mitä muut tekee, ihan sama... !
Tottakai me mietimme yhteistä tekemistä kahdestaan, mutta halusin vaan iha kiinnostuksen takia tietää mitä muut puuhaavat oman kullan kanssa.- vape
Tomegle kirjoitti:
Olisit sitten lopettanut lauseesi siihen.
Tiätkö huora mikä sun perseessä vilisee? Katoppa sinne vittu hiekkapillu tyyrbuurissa suomeks sanottuna painu vittuu kaikki kysyy mitä haluu ja se ei sulle kuulu milläät tavalla sano asias päi naamaa äläkä netin välityksellä kirjottele muille TYHMIÄ niikun muutkin muka kirjottaa tänne nettiin TYHMIÄ joten PAINU VITTUU LEHMÄ!
vape kirjoitti:
Tiätkö huora mikä sun perseessä vilisee? Katoppa sinne vittu hiekkapillu tyyrbuurissa suomeks sanottuna painu vittuu kaikki kysyy mitä haluu ja se ei sulle kuulu milläät tavalla sano asias päi naamaa äläkä netin välityksellä kirjottele muille TYHMIÄ niikun muutkin muka kirjottaa tänne nettiin TYHMIÄ joten PAINU VITTUU LEHMÄ!
Tuntuuko noin hyvältä nostaa pari vuotta vanha viesti ylös?
- help me
Ok.
- Same prob
Tomegle, ei ole mitään väärää kysyä muilta vinkkejä vapaa-ajan puuhiin. Itsekin olen 16v ja vakavassa suhteessa tiedän ettei aina keksi yhteistä tekemistä. Vaikka kuinka sitten kyselisi kumppaniltaan tai koittaisi yhdessä miettiä päänsä puhki. Helpompaa se on kysellä paria pikkuvinkkiä ja yleensä ne ovat yllättävän hyviä, eikä muuten olisi välttämättä tullut mieleenkään.
Itse ajattelin kokeilla juuri tuollaista kysymyslappu-peliä, sekä muita lautapelejä. :) Leipominen ja kokkaaminen yhdessä on myös hyvää ajanvietettä! Muuta en vielä keksi kun sama ongelma meinaa olla itselläkin. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481291- 1581107
- 61997
- 8792
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli181781Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11749
- 346728
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78685