Yksinäiset miehet ja naiset.

Ultimate solution.

Puhun miehen äänellä.

Ja nyt teen ehdotuksen.

Kun nämä yksinäiset pelokkaat ruikuttaja naiset ovat niin marttyyreita ja pelokkaita yksinäisyytensä kanssa, niin pitääkö meidän miesten ryhtyä hinteiksi keskenämme?

Ja naiset ryhtyy vastaavasti lepakoiksi, kun he eivät marttyyreina halua miesten kanssa olla tekemisissä.

Miten on?

22

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ultimate solution.

      Ei jumalauta kun alan olla sekasin kun ihan nauroin omalle jutulle. Mutta tässähän on ideaa vaikka muille jakaa!

    • todellakin sekaisin

      olet. En minä ainakaan mikään pelokas ole tai marttyyri, mutta kuka nyt haluaa heti lähteä tapaamaan jotain tuntematonta tuosta vaan, joka laittaa viestiä tänne että on valmis viettämään intohimoisen yön seurassasi, jos olet uskalias ja rohkea, etkä martyyri siveydensipuli.

    • sä olet sahed

      selkäpiitä karmiva ja pelottava. Minua sinä todella pelotat.

      • Enkä ole! miksi olen?

        Älkää peljätkö; Teille suuren ilon ilmoitan: en ole peljoittava. Kiltti olen. Enkä [kovin] mörkö.


      • Ultimate solution.
        shaded kirjoitti:

        Enkä ole! miksi olen?

        Älkää peljätkö; Teille suuren ilon ilmoitan: en ole peljoittava. Kiltti olen. Enkä [kovin] mörkö.

        "Älkää peljätkö; Teille suuren ilon ilmoitan: en ole peljoittava."

        Hahhahhah.. Kyllä putosin tuolilta..

        HALOOOOOOOO!

        Ultimate solution 2012


    • Invisible boy

      Niin, no olisihan tuossa muuten kyllä ideaa, mutta yksi juttu vähän tökkii. En pidä siitä, että muiden pallit hakkaavat minun reisiäni.

      • Ultimate solution.

        "Niin, no olisihan tuossa muuten kyllä ideaa, mutta yksi juttu vähän tökkii. En pidä siitä, että muiden pallit hakkaavat minun reisiäni. "

        Hahhah..


    • ruudun takana

      En ala. Johtunee lapsuudestani, olkoot muut mun puolestani. Jos mulle ei
      muuta ole, niin sitten jatketaan entiseen malliin. Ja plikat saavat multa
      synninpäästön näissä ruuduntakaa kyttäyshommissa.

    • wwew1

      Hyvä idea. Palstan miehet voisivat pistää pystyyn raivoisat orgiat. Lopuksi voitte tehdä joukkoitsemurhan kun on kaikki niin surkeaa että.

      • Silli321

        Minä en halua heilua lepakkona. Varmasti en halua. Jos en saa miestä niin rakastan mieluummin koiraa kun toista naista.


      • oot epälooginen
        Silli321 kirjoitti:

        Minä en halua heilua lepakkona. Varmasti en halua. Jos en saa miestä niin rakastan mieluummin koiraa kun toista naista.

        Ei sun tartte ketään rakastaa, kunhan annat pillua.


      • Ultimate solution.
        oot epälooginen kirjoitti:

        Ei sun tartte ketään rakastaa, kunhan annat pillua.

        "Hyvä idea. Palstan miehet voisivat pistää pystyyn raivoisat orgiat. Lopuksi voitte tehdä joukkoitsemurhan kun on kaikki niin surkeaa että. "

        Niin.. Tämä voisi olla se viimeinen vaihtoehto!

        "Minä en halua heilua lepakkona. Varmasti en halua. Jos en saa miestä niin rakastan mieluummin koiraa kun toista naista. "

        Kylläpäs on tuomitseva nainen. Vertaat lepakko naisia alemmiksi kuin koirat. Ja siis te sanotte että olette mielummin koiran kanssa, mutta te olette mielummin yksin marttyyri yksinäisyydessä kuin miehen kanssa?

        Ultimate solution 2012 pitää sisällään huikean potentiaalin parempaan elämään.


      • puutteessa??
        oot epälooginen kirjoitti:

        Ei sun tartte ketään rakastaa, kunhan annat pillua.

        oot epälooginen.. osta tekopillu, saat aina.


    • RAIVOLLA!

      mun mielestä aivan mieletön idea! raivoisat orgiat vaan pystyyn!

    • Eikä ,kuolen nauruun,orgiat pystyyn,muuta jos hinkkaavat pallit on ongelma niin nehän voisi teipata pois tieltä.Ihmissuhteessa on muuten muutakin kuin seksi?Kappas ,opetin juuri itseäni.Teillä kyllä riittää huumoria,hieno asia...hah

      • Ultimate solution.

        Haluatko sinä lähteä jonnekkin orgioille sitten?


    • neliö

      Mä en kyll yhtään tajua miksi mun pitäisi ruveta lepakoksi? En kertakaikkiaan pysty. Olen mieluummin yksin, vaikkei tämäkään ole kivaa.

      Miehet osaa olla kamalia ja pelottavia, mutta naiset ne vasta osaa olla vastenmielisiä.

      ap tarkoittaa, että koska hän ei saa, niin naisetkaan eivät saa saada...niinkö?
      Ap tarkoittaa vain seksiä.

      Mä tarkoitan ja tarvitsen enemmän.

      • sukupuoliero

        No sinä ootkin akka. Mies ei tarttee ku sexyn naisen jota käyttää pari kolme kertaa viikossa kassien tyhjäykseen.


      • loppuikäsi..
        sukupuoliero kirjoitti:

        No sinä ootkin akka. Mies ei tarttee ku sexyn naisen jota käyttää pari kolme kertaa viikossa kassien tyhjäykseen.

        Eipä ole ihme että puutteessa olet ja pysyt.


      • Ultimate solution.

        "Mä en kyll yhtään tajua miksi mun pitäisi ruveta lepakoksi? En kertakaikkiaan pysty. Olen mieluummin yksin, vaikkei tämäkään ole kivaa. "

        Tuomitsija.

        "Miehet osaa olla kamalia ja pelottavia, mutta naiset ne vasta osaa olla vastenmielisiä. "

        Tuomitsija.

        "ap tarkoittaa, että koska hän ei saa, niin naisetkaan eivät saa saada...niinkö?"

        Ei.

        "Ap tarkoittaa vain seksiä."

        Ei.

        "Mä tarkoitan ja tarvitsen enemmän. "

        Kyllä.


    • juupaseipäs

      Voi paskat. Olen koittanu hakee miesseuraa jo vuosia netistä. Eipä oo tärpänny. Jotain seksin ettijöitä tai lihavia maaseudun poikamiehiä. En haluu maalle asumaan peräkylään jossa ei oo ystäviä, oon maalta kotosin ja nytkin kesällä täällä on helvetin yksinäistä. En hae pelkkää seksiseuraa niin eipä tuota miestäkään saa vuosien yrittämisestä huolimatta. Baaritteluakin oon harrastanu harvakseltaan ja ikää jo 33. Surkeeta, nyt oon vielä työtön ja rahaton niin eipä täs oikein miehiäkään voi tavata kun ei saa ees bensaa autoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4159
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1623
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      48
      1527
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1417
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1416
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1378
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      93
      1280
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      53
      1181
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe