Nissan Almera Tino

Almera man

Oli viimeinen nissan jonka hankin, 1,2löljyä/1000km eli 3 ja 4 sylinteri soikeina. Ja yhtäaikaa 1 sun toinen paikka leviämässä. Eipä kovin bensapihikään matkaajossa 8,6l/100km. Vuosimalli -03 200tkm ajettu. Välttäkä hyvät ihmiset tätä mallia/tätä 1,8 konetta jota on -02-05 almera/primerassa.!! Lähtee ihan kohta liikkeeseen kiertoon!!

10

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TH

Mulla 1,8 2003 vm Almera HB ja ei ole kuin kesäisin tarvinnut lorauttaa öljyä desin verran 15tkm vaihtovälin aikana.

Appiukolla sama auto ja vie vähän enemmän öljyä.

• Nissan-mies

Almera 1.5 vuosimallia 2006. Ei vienyt yhtään öljyä 10 000 km aikana. Pienin öljynkulutus kaikista omistamistani autoista. Vikoina tähän mennessä yksi palanut polttimo. Taitaa se tino olla sitten aika paljon huonompi.

• TinoNisukka

Omalla Tinolla (1.8 bensa) ajettu 240 tkm. Alatukivarret ja pakoputki vaihdettu. Kulutuksesta samaa mieltä eli hiukan liikaa (8.5 l/100km) vie mutta kun korjauksiin ei juurikaan ole mennyt rahaa niin ajattelin pöristellä tämän loppuun. Vaihdossahan näistä ei saa mitään.

• j.vaisaari

Minulla on kans 2005 mallin nissan tino olen ajanut n3000 km enkä ole huomannut
      sanottavaa öljyn kulutusta minun mielestä okee peli.

• Hyvä auto

Mulla on Tino -04 Diesel 136 hv. oon ajanut 240000 km enkä oo ikinä öljynvaihdon välillä lisännyt öljyä, eikä oo 2 mm pinta pudonnut!!

• tino vm 03

omalla ajettu 240 1.8 bensa kone automaatti eikä mitään vikaa!!!lämmin talviauto vie 8.1 l /100km ei ooo valittamista!

• Tuunturi

Mulla 04 tino jolla ajettu 165 tkm. Suunnilleen paridecia kun lirauttaa 15 tkm vaihtovälin aikana niin hyvin menee. Ei siis syö paljon öljyä. Ok peli.

• nissan forever

Minusta tuo 15 tkm on aika pitkä öljynvaihtoväli nykyöljyilläkin, varsinkin jos ajetaan lyhyttä kaupunkiajoa. Itse vaihdan puolessa välissä pelkän öljyn ilman suodatinta, siis n. 7,5 tkm jälkeen ja 15 tkm suodattimen kanssa.

• joka kesä

Kyllä ne öljyt vahdetaan kerran vuodessa huoltoohjelmassa jos ei 15000 täyty vuoden aikana!

• Anonyymi

15.00 km litra öljyä .06 tino. soikeena tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      194
      6610
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5503
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3487
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3473
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2455
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2155
    7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      53
      1903
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1896
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      101
      1447
    Aihe