Nissan Almera Tino

Almera man

Oli viimeinen nissan jonka hankin, 1,2löljyä/1000km eli 3 ja 4 sylinteri soikeina. Ja yhtäaikaa 1 sun toinen paikka leviämässä. Eipä kovin bensapihikään matkaajossa 8,6l/100km. Vuosimalli -03 200tkm ajettu. Välttäkä hyvät ihmiset tätä mallia/tätä 1,8 konetta jota on -02-05 almera/primerassa.!! Lähtee ihan kohta liikkeeseen kiertoon!!

10

1184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TH

Mulla 1,8 2003 vm Almera HB ja ei ole kuin kesäisin tarvinnut lorauttaa öljyä desin verran 15tkm vaihtovälin aikana.

Appiukolla sama auto ja vie vähän enemmän öljyä.

• Nissan-mies

Almera 1.5 vuosimallia 2006. Ei vienyt yhtään öljyä 10 000 km aikana. Pienin öljynkulutus kaikista omistamistani autoista. Vikoina tähän mennessä yksi palanut polttimo. Taitaa se tino olla sitten aika paljon huonompi.

• TinoNisukka

Omalla Tinolla (1.8 bensa) ajettu 240 tkm. Alatukivarret ja pakoputki vaihdettu. Kulutuksesta samaa mieltä eli hiukan liikaa (8.5 l/100km) vie mutta kun korjauksiin ei juurikaan ole mennyt rahaa niin ajattelin pöristellä tämän loppuun. Vaihdossahan näistä ei saa mitään.

• j.vaisaari

Minulla on kans 2005 mallin nissan tino olen ajanut n3000 km enkä ole huomannut
      sanottavaa öljyn kulutusta minun mielestä okee peli.

• Hyvä auto

Mulla on Tino -04 Diesel 136 hv. oon ajanut 240000 km enkä oo ikinä öljynvaihdon välillä lisännyt öljyä, eikä oo 2 mm pinta pudonnut!!

• tino vm 03

omalla ajettu 240 1.8 bensa kone automaatti eikä mitään vikaa!!!lämmin talviauto vie 8.1 l /100km ei ooo valittamista!

• Tuunturi

Mulla 04 tino jolla ajettu 165 tkm. Suunnilleen paridecia kun lirauttaa 15 tkm vaihtovälin aikana niin hyvin menee. Ei siis syö paljon öljyä. Ok peli.

• nissan forever

Minusta tuo 15 tkm on aika pitkä öljynvaihtoväli nykyöljyilläkin, varsinkin jos ajetaan lyhyttä kaupunkiajoa. Itse vaihdan puolessa välissä pelkän öljyn ilman suodatinta, siis n. 7,5 tkm jälkeen ja 15 tkm suodattimen kanssa.

• joka kesä

Kyllä ne öljyt vahdetaan kerran vuodessa huoltoohjelmassa jos ei 15000 täyty vuoden aikana!

• Anonyymi

15.00 km litra öljyä .06 tino. soikeena tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      202
      9652
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      31
      4407
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      119
      3985
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      100
      3841
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      204
      3448
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      19
      2864
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      126
      1408
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      73
      1386
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1194
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1161
    Aihe