Missä forssassa tai lähiseudulla olisi moposkootterin huoltopaikkoja? ei tarvitse olla ns. merkkiliike vaan mikä tahansa kun ovat paljon kalliimpia nuo merkkiliikkeet.
Mopohuolto
11
3593
Vastaukset
- SKOBATAR
- daski
Jannen pyörä- ja konehuolto Hummppilassa
- Joo mutta
Humppilassa tuntuu olevan niin paljon töitä, ettei ihan hetkessä saa aikaa. Suosittu paikka. Asiakkaita tulee pitkienkin matkojen päästä. Mutta itse olen saanut siellä erittäin hyvän palvelun, niin polkupyöräni huollossa, kuin moottorisahan ja ruohonleikkurin huollossa.
- Kymco
Tosiaankin 'tavallinen' mopohuolto puuttuu. Itse vein skootterini keväthuoltoon keskustassa olevaan merkkiliikkeeseen, mutta siellä ei oltu oikein kiinnostuneita koko hommasta. Liike oli täynnä jotain pienkoneita ja muutenkin juttelu oli kiinnostavampaa 'tuttujen' kanssa, kuin asiakkaan. Aikaa ei löytynyt minulle ja niinpä sovimme, että vien moponi vasta syyshuoltoon? En varmaankaan vie, enkä muitakaan koneita koskaan. Jäi paha maku 'merkkiliikkeestä.'
- Kypäräx
Juuri noin pitääkin toimia. Asiakas äänestää jaloillaan. Eiköhän ala kiinnostus lisääntyä kun tarpeeksi moni muukin vie rahansa muualle. Joskin silloin se on liian myöhäistä. Ylimielisyys ei sovi palvelualalle.
- Seudun ainoa..
J.O-Bike Oy www.jobike.fi On juurikin ihan tavallinen mopohuolto firma. Ossi huoltaa moottoripyöriä, skoottereita ja mopoja. Ja sitä kautta saa kaikkiin vehkeisiin tarvikkeita ja varaosia ja ajovarusteita yms....
Kannattaa käydä tsekkaan! :) - Kymco 1
Hattulaan on turhan pitkä matka Forssasta. Mutta vein skootterini jonkun mainitsemaan http://www.jobike.fi/ muutama kilsa H:linnaan päin, oikealla. Tuli kuntoon ja olen tyytyväinen :)
- Ittevaan
Ei niitä mopoja kalliisiin huoltoin kannata vierä.Kattoo että ketjut on kirreellä ,eikä oo piikkiä tulpassa.
- anonyymi_OI7
Lisäksi heillä on jätevesi-asiat hoidettu asianmukaisesti,joka ostoksesta/työsuorituksesta tyrkyttävät kuittia eivätkä ole koskaan käyttäneet pimeetä työvoimaa
- ohikulkija_vaan
Jos näin on, se tietää sitten että on hintava liike.
- Tukiaisiilisää
Maajussimukulat ajelevat Trktorimönkijöillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824