Missä forssassa tai lähiseudulla olisi moposkootterin huoltopaikkoja? ei tarvitse olla ns. merkkiliike vaan mikä tahansa kun ovat paljon kalliimpia nuo merkkiliikkeet.
Mopohuolto
11
3500
Vastaukset
- SKOBATAR
- daski
Jannen pyörä- ja konehuolto Hummppilassa
- Joo mutta
Humppilassa tuntuu olevan niin paljon töitä, ettei ihan hetkessä saa aikaa. Suosittu paikka. Asiakkaita tulee pitkienkin matkojen päästä. Mutta itse olen saanut siellä erittäin hyvän palvelun, niin polkupyöräni huollossa, kuin moottorisahan ja ruohonleikkurin huollossa.
- Kymco
Tosiaankin 'tavallinen' mopohuolto puuttuu. Itse vein skootterini keväthuoltoon keskustassa olevaan merkkiliikkeeseen, mutta siellä ei oltu oikein kiinnostuneita koko hommasta. Liike oli täynnä jotain pienkoneita ja muutenkin juttelu oli kiinnostavampaa 'tuttujen' kanssa, kuin asiakkaan. Aikaa ei löytynyt minulle ja niinpä sovimme, että vien moponi vasta syyshuoltoon? En varmaankaan vie, enkä muitakaan koneita koskaan. Jäi paha maku 'merkkiliikkeestä.'
- Kypäräx
Juuri noin pitääkin toimia. Asiakas äänestää jaloillaan. Eiköhän ala kiinnostus lisääntyä kun tarpeeksi moni muukin vie rahansa muualle. Joskin silloin se on liian myöhäistä. Ylimielisyys ei sovi palvelualalle.
- Seudun ainoa..
J.O-Bike Oy www.jobike.fi On juurikin ihan tavallinen mopohuolto firma. Ossi huoltaa moottoripyöriä, skoottereita ja mopoja. Ja sitä kautta saa kaikkiin vehkeisiin tarvikkeita ja varaosia ja ajovarusteita yms....
Kannattaa käydä tsekkaan! :) - Kymco 1
Hattulaan on turhan pitkä matka Forssasta. Mutta vein skootterini jonkun mainitsemaan http://www.jobike.fi/ muutama kilsa H:linnaan päin, oikealla. Tuli kuntoon ja olen tyytyväinen :)
- Ittevaan
Ei niitä mopoja kalliisiin huoltoin kannata vierä.Kattoo että ketjut on kirreellä ,eikä oo piikkiä tulpassa.
- anonyymi_OI7
Lisäksi heillä on jätevesi-asiat hoidettu asianmukaisesti,joka ostoksesta/työsuorituksesta tyrkyttävät kuittia eivätkä ole koskaan käyttäneet pimeetä työvoimaa
- ohikulkija_vaan
Jos näin on, se tietää sitten että on hintava liike.
- Tukiaisiilisää
Maajussimukulat ajelevat Trktorimönkijöillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751420Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481322Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521106Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39728Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647