Millaista ajovarustemuotia tulisi suosia? Mitkä asusteet sopisivat parhaiten esim. hondan tai kawasakin kanssa?
Millaiset varusteet?
Wax man
3
170
Vastaukset
- Ex-biker_019
Nahkapuku on hyvä käytössä ja värivaihtoehtoja löytyy paljon. Itse olen käyttänyt vuosia mp-nahkapukuja ajaessani moottoripyörillä. Viimenen moottoripyöräni oli sini-musta väriltään ja löysin käytettynä hyväkuntoisen moottoripyörän väreihin sopivan nahkapuvun. Puvussa sama väritys..
- ka-wa
Nahkapuku on hyvä. Matkoilla pidän myös kevyemmän kangasasun ja sadehaalarin mukana. Ajokenkiin kannattaa satsata.
- Ei kai kukaan
voi sanoa kun ei tiedä minkämallisella mopolla aloittaja tahtoo ajella? Nuita kun on muoviluodista enduroon ja cruiseriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086