Näppäimistö lakkaa toimimasta

Pelikone

Mistä lähtisin etsimään ongelmaa kun näppäimistö menee täysin jumiin noin kerran päivässä kirjoittaessa? Hiiri ja ohjelmat tuntuvat muuten vastaavan normaalisti. Ongelma ei häviä kuin uudelleen käynnistyksellä. Olen vaihtanut näppäimistöäkin lennossa mutta se ei auta. USB-näppis, muita portteja on kokeiltu.

Kyseessä on pelikone jossa on tuore, noin kuukauden vanha asennus Windows 7 jossa ei ole asennettuna kuin ajurit, Opera-selain ja pari peliä.

4

1869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki eräs

Hmm, itse kokeilisin tuollaiseen ongelmaan ainakin Biosin päivitystä.

Mites muuten Biosin asetukset USB:n osalta, onko siellä
      asetuksissa kohtaa tyyliin: Legacy USB support? Jos on niin
      kokeile vaihtoehtoja: Enable taikka Auto.

• Pelikone

Legacy USB on päällä. Tätä uudemmassa BIOSissa ei ole kuin "Windows8 shutdown behavior" korjaus emolevyn valmistajan mukaan. Jos ei tämä mysteeri ratkea kokeilen asentaa Windowsin uudelleen.

• Eki eräs

• Pelikone

Syy taisi löytyä. Jos joku muu painiskelee tämän ongelman kanssa niin control panel -> ease of use -> Windows-filter keys asetus on mennyt päälle vaikka sitä en ole asettanut eikä siinä näkynyt ruksia. Edistyneempien säätöjen muokkaamisella pystyin aiheuttamaan ongelman tai säätämään sen pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2067
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1982
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1521
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1321
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1289
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe