Ystäväni on ulkomailla töissä ja hänellä on mukanaan kotimaan (Suomen) puhelin ja liittymä sekä sieltä ulkomailta hankittu liittymä, jota hän siellä käyttää. Minä olen yleensä soittanut hänen "suomi-puhelimeensa", koska jos hän soittaisi siitä minulle Suomeen, maksaisi se hänelle enemmän.
Kysymys kuuluu, että eikö se, että minä soitan hänen suomi-puhelimeensa maksa saman verran kuin jos hän olisi Suomessa eikä ulkomailla? Ainakin tekstiviestit ovat saman hintaisia, lähetinpä tekstarin sitten esimerkiksi Kiinaan, Ruotsiin tai Amerikkaan..
Olen vain miettinyt että maksaako se sittenkin enemmän kuin normaalisti kotimaan puhelut (0,0696€/min, TeleFinland), koska minusta tuntuu, että välillä laskussa on tullut paljon enemmän laskua puheluista kuin mitä olisin odottanut. Ja kun sitä ei harmiksi voi tarkistaa, toisin kuin tekstarit pystyy laskemalla tarkastamaan että on oikein veloitettu.
Ja koska puheluhan ei ole ulkomaanpuhelu, koska en soita mihinkään ulkomaan liittymään, vaan kotimaan liittymään, joka sattuu olemaan ulkomailla :D Joten olenko ymmärtänyt oikein että puhelut ovat samanhintaisia kuin Suomesta Suomeen soitettaessa?
puhelut ulkomaalla olevaan kotimaan liittymään ?
stupido
2
210
Vastaukset
- stupido
- Vastaanottomaksu
On ne sinulle saman hintaisia kuin jos kaverisi olisi Suomessa. Hän joutuu omassa laskussaan maksamaan vastaanottomaksua. Euroopassa joitakin kymmeniä senttejä/minuutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875