Eli 24 zoomkameraanko saa vielä 1.7 kertoimella olevan lisäkkeen?viekö paljon valotehoista ja käytettävyydestä yleensä?
Olen pitänyt panaa 150 yhtenä parhaista zoomluokankameroista.
Jo lisähärpäkkeidenkin takia.Ja videokuvaus pitäisi olla huippuluokkaa tähän hintaryhmään.Saako noihin kaikkiin pitkäputkisiin vielä lisää löytlyä tarvittaessa? vai meneekö ihan sumuksi kuvien laatu? Olen aivan noviisi kuvausalalla, mutta kameran osto edessä. Pana, Sony, Canon???suositelkaa muita ja perustelkaa. KIITOS.
Telejatke Pana fx150.een????
2
974
Vastaukset
- naapurilla parempi.
Kysessä siis FZ150.
- "Canonisti"
Omistan Sonyn ja Panan FX 30, jossa tuo pitkä zoomaus. Hankin tuossa äskettäin Canonin täyskennoisen ja erilaisia laseja siihen. Nyt olen kuukauden kokeillut ja vertaillut näitä otoksia tuloksella, että Panan kuvat kestää enemmän suurentaa, kuin nuo Canonilla samoista kohteista otetetut ja Panan linssit piirtää kaikilta etäisyyksiltä terävämpää ja täyteläisempää kuvaa vaikka kenno on paljon pienenpi. Olen kuvannut sekä makroa, että pitkillä putkilla.
Minulla on myös tuossa Panassa tuo 1,7 kertoimella putki edessä eikä aiheuta valotuksen suhteen mitään merkittävää, mutta se on tarpeeton, koska Panassa on noita kertoimia vaikka muille jakaa.
Huom tämä Pana on kiinteä putkinen 8 megapikseliä, 12x (35-420 mm kinovast.) optinen LEICA DC VARIO-ELMARIT huippuzoomobjektiivi ja optinen kuvanvakain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609