Heinolankaaren ABC Kokkolassa

Pettynyt ABC:hen

Kyllä näyttää olevan johtajalla, ja esimehellä bisneksen tekotaju hukassa tuossa putiikissa. Tänääkin hampurilaisia asiakkaat jonotti jonossa joka ylti ulos saakka. Kaupan puolella tuttuun tapaan jonot ylti maitovitriinille saakka, lapsilla puolisulaneet jäätelöt kädessä kunnes viimmein pääsi kasselle maksamaan pilantuneen ostoksensa, lasten rahat kelpas kyllä kauppiaalle. Yhelläkin lapsella tippui sulanut jäätelö maahan kun kun avas pakkauksen. Senkin huomasin, että ihmiset jotka huomasi kassajonon niin jättivät keräämänsä tuotteet pitkin kaupan hyllyjä / käytäviä.

Yleistä: Pitäishän Kokkolan Abc.n johtoportaan tajuta, että tämmöisenä pyhänä on ihmisiä liikenteessä valtava massa.

19

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt tahkotaan rahaa

      Äläs nyt häiritse kun osuuskauppa tahkoaa voittoa. Toki se tarvii siihen tätä meidän asiakas omistajien lehmälaumaa joka typeränä juoksee bonuksen perässä joka on itse asiassa upotettu korkeampiin hintoihin. juhannuksen päivinä jos pitää paljon työntekijöitä töissä niin osuuskaupan voitto pienenee ja voitostahan ei tingitä. oikeastihan se menee niin että mitä pitemmät jonot niin sitä tyytyväisempiä meidän asiakas omistajien pitäisi olla. harmi jos ei jono yltänyt liikenneympyrään asti!

    • Kesä83

      Se harva kerta kun siellä tulee piipahdettua niin ihmisiä on niinku muurahaisia. Eipä sillä luulis tuoton olevan todellakin hyvää luokkaa.

    • hemulinen K

      No onhan noita muitakin paikkoja. Itse hain jäätelöt jätski kioskilta. Tukekaa yksityisiä ja lopettakaa tuolla ABCllä käynti. tehkää ruoat itse joka maistuu ruolta. En viitsisi edes koskea tuohon teollisuus ruokaan missä metsästäjänleike on kuin kengän pohja. Sitkeä kuin 10.000 t pitkänmatkan juoksija.

      Kaikki maistuu samalta. Oli se sitten minkä niminen tahansa. Turha sitä palvelijaa on syyttää. Vika on ihan teissä itsesänne jotka viitsii edes jonottaa,

      • ABC Autoilija

        Mistä sinä tiedät mille ne maistuu, jos "et viitsi koskea teollisuus ruokaan..."? Aloittaja on siinä oikeassa, että Heinolankaaren ABC:llä on liian pitkiä jonoja ollakseen autoilijoiden palveluasema ja se johtuu ihan selvästi liian vähäisestä henkilökunnasta.

        Ruokahan siellä ei tosiaan ole mitään huippua, mutta ihan hintansa väärtiä ja eihän siellä kaikkien "Hemulien" tarvitsekaan käydä asioimassa. Itse käyn useasta ruokakaupassa siellä ja joskus viereailen noutopöydässäkin.

        Siinä olette toki oikeassa, että bonukset pistetään hintoihin, mutta siitä huolimatta S-ryhmän ruokakori on halvempi, kuin halpahallien ja minimanien, vaikka kortteja ei olekaan ja toinen kalliina pyhäpäivinä kiinni.

        Automatkailijana olen varsin tyytyväinen näihin ABC-asemiin, kun tietää mitä saa (vaikka ei ihan huippua olekaan) ja paikat ovat siistejä ja erityisesti WC-tilat.


    • lolloti lol

      Minä ei ymmärrä miten bisnestaju ja jonot liittyvät yhteen? Ilmeisesti siellä kuitenkin bisnestä tehdään ja asiakkaita riittää jos jonoja on...

    • ...

      kerranki täällä puhutaan asiaa!

    • fgt6yhb

      kyllä abc:n palvelu on huonoa, kahvi pahaa,

    • fgt6ybhn

      kahvi on täyttä paskaa

    • gtfyhbnhj

      viime sunnuntai-iltana oli taas pitkät jonot.

    • johtajavastaa

      eikö nyt pääsiäispyhien aikana ollut myös paljon ihmisiä liikenteessä?enemmän henkilökuntaa.

    • Fakta homma

      Esimiehet siellä vastaa työvuoroista,mutta kun niitä esimiehiä on niin pirusti,että ei ole enää varaa palkata työtä tekeviä. Sitten kun "jostain kumman syystä"ne sunnuntaivuorot sattuu aina niille esimiehille,niin ei oikein ole niitä tekeviä,vaikka viikonloppuisinhan ihmiset reissaa.

      • Ilmo Lounas.....

        Samaan olen kiinnittänyt huomiota. Kannattaisikohan KPO:n päättävissä elimissä nostaa "kissa pöydälle" ja perehtyä tilanteeseen?


      • wkjfäqkrq

        ei oo muuten ainoo paikka jossa esimiehet on "korvaamattomia" justiin pyhien ja juhlapyhien aikaa. Myös täällä teollisuuspuolella samaa ilmiötä että tullaan kuluttamaan aikaa pyhiksi ja ottamaan prosentit talteen.


    • Anonyymi

      onko siellä juhannusaatto iltana paljon väkeä

      • Anonyymi

        Joku Siellä kattoi pahasti, kyllä vitutti


    • Anonyymi

      kalle-antti ei ole enään esimies kuka on apsin esimies kokkolassa

    • Anonyymi

      Mustalaisia siellä aivan kauhiasti ja autot ajettu melekeen sisälle asti.

    • Anonyymi

      Teinit räkii ulkoovella .

    • Anonyymi

      Kokkolan pahin juoruluola

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe