kesämökillä...

myöhäissyksyllä

Lauantai-iltapäivä oli jo vaihtumassa iltaan.Olimme olleet emännän kanssa koko viikonlopun kesämökillä. Viimeisiä hetkiä ennen kuin tämäkin mökkikausi on jo ohitse. emäntä oli vielä marjoja poimimassa ja olimmekin niitä poimineet koko viikonlopun.
Saunaa oli tietysti lämmitetty ja olin vilvoittelemassa verannalla. Jo varsin kolea syystuuli puhalteli kivasti kivespusseihini, jotka olivatkin melkein punaiset, olihan saunassa ollut lämmintä melkein sata astetta.

Siinä juodessani kylmää keskiolutta pullon suusta tuli yhtä äkkiä seinän takaa pari marjastajaa, jotka vähän häkeltyivät ja pelästyivät nähdessään minut. Arastellen he pyysivät anteeksi, että olivat tulleet häiritsemään minua, mutta sanoin ettei mitään väliä. Marjastajat olivat varsin nuoria naisia, joiden kasvot vähän punertuivat. Olinhan siinä täysin alasti,minä viisikymppinen , vähän lihavahko mies.

marjastajatytöillä oli vähän kylmä ja sanoinkin, että sauna on lämmin, joten menkää sinne. Tytöt menivät saunaan ja minä siinä join vielä toisenkin oluen.Tytöille tuli jotakin ongelmaa vesipumpun kanssa, he eivät saaneet vettä tulemaan ja huusivat, että voinko tulla apuun.Pyyhe lantiollani . menin saunaan, joka oli jo aika hämärä.

Menin katsomaan pumppua ja sainkin veden tulemaan. Näin tyttöjen alastomista vartaloista vain ääriviivat, koska oli jo hämärä. Kuulin heidän olevan 18-vuotiaita. ajattelin, että en olekaan näin nuorten naisten kanssa ollutkan aikoihin, olihan eukkoni jo 57-vuotias.

Olihan me kerran tänä viikon loppuna kuksittu, mutta muuten seksielämämme on jo aika väljähtynyttä. Olemmehan olleet naimisissa jo yli 35 vuotta, joten suurin intohimo on jo mennyt. eikä tuo patukkakaan enää pelaa kuin nuorena.

Sitten tytöt tulivat verannalle vain pyyheet olalla. Siinä he kuivailivat itseään ja tarjosin heillekin oluet, joka maistuikin heille.
Siinä sivusilmällä tietenkin vilkuilin heidän vartaloitaan ja täytyy sanoa, että ei hullumpia.

Toivoin mielessäni, ettei emäntä vielä tulisi.Voisi olla ettei erikoisemmin ihastuisi jos näkisi .

Minäkin otin pyyhkeen pois ja laittaessani boksereita huomasin kaluni suurenneen. Tytötkin huomasivat sen ja vähän hymyilivät. Vaikka kaluni ei lepotilassa olekaan mikään kummempi, on se kuitenkin seisokissa aika kookas.

Yhtäkkiä penikseni oli aivan tanassa ja tytöt kuin vaiston varassa polvistuivat jalkoihini ja alkoivat ensin käsin koskettamaan terskaani.
kunnes pian toinen avasi suunsa ja otti siittimeni suuhun hieroen kielellä sitä.

Tätä jatkui aika kauan kunnes siemennesteet lensivät verannan lattialle.
koko sukukalleuteni olivat aivan punaiset sekä saunan lämmöstä että tyttöjen ansiosta.
Sitten pukeuduimme kaikki ja tytöt lähtivät ja emäntäkin sieltä saapui.

3

15749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jänis

jaajaa, olihan tuo kai stoori muiden joukossa, mut ei mitenkään nouse sieltä mihinkään erikoisasemaan. Että kirjottele toki vaan lisää, mutta mulla ei kyl housuis värähtäny viel milliäkään mihinkään suuntaan ku ton läpi luin.

• hohhoijjaa

"tällästä tarinaa mä oon aina toivonut" hehheh

• Jussi_03

mutta se lopahti täysin siinä lopussa... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe