kesämökillä...

myöhäissyksyllä

Lauantai-iltapäivä oli jo vaihtumassa iltaan.Olimme olleet emännän kanssa koko viikonlopun kesämökillä. Viimeisiä hetkiä ennen kuin tämäkin mökkikausi on jo ohitse. emäntä oli vielä marjoja poimimassa ja olimmekin niitä poimineet koko viikonlopun.
Saunaa oli tietysti lämmitetty ja olin vilvoittelemassa verannalla. Jo varsin kolea syystuuli puhalteli kivasti kivespusseihini, jotka olivatkin melkein punaiset, olihan saunassa ollut lämmintä melkein sata astetta.

Siinä juodessani kylmää keskiolutta pullon suusta tuli yhtä äkkiä seinän takaa pari marjastajaa, jotka vähän häkeltyivät ja pelästyivät nähdessään minut. Arastellen he pyysivät anteeksi, että olivat tulleet häiritsemään minua, mutta sanoin ettei mitään väliä. Marjastajat olivat varsin nuoria naisia, joiden kasvot vähän punertuivat. Olinhan siinä täysin alasti,minä viisikymppinen , vähän lihavahko mies.

marjastajatytöillä oli vähän kylmä ja sanoinkin, että sauna on lämmin, joten menkää sinne. Tytöt menivät saunaan ja minä siinä join vielä toisenkin oluen.Tytöille tuli jotakin ongelmaa vesipumpun kanssa, he eivät saaneet vettä tulemaan ja huusivat, että voinko tulla apuun.Pyyhe lantiollani . menin saunaan, joka oli jo aika hämärä.

Menin katsomaan pumppua ja sainkin veden tulemaan. Näin tyttöjen alastomista vartaloista vain ääriviivat, koska oli jo hämärä. Kuulin heidän olevan 18-vuotiaita. ajattelin, että en olekaan näin nuorten naisten kanssa ollutkan aikoihin, olihan eukkoni jo 57-vuotias.

Olihan me kerran tänä viikon loppuna kuksittu, mutta muuten seksielämämme on jo aika väljähtynyttä. Olemmehan olleet naimisissa jo yli 35 vuotta, joten suurin intohimo on jo mennyt. eikä tuo patukkakaan enää pelaa kuin nuorena.

Sitten tytöt tulivat verannalle vain pyyheet olalla. Siinä he kuivailivat itseään ja tarjosin heillekin oluet, joka maistuikin heille.
Siinä sivusilmällä tietenkin vilkuilin heidän vartaloitaan ja täytyy sanoa, että ei hullumpia.

Toivoin mielessäni, ettei emäntä vielä tulisi.Voisi olla ettei erikoisemmin ihastuisi jos näkisi .

Minäkin otin pyyhkeen pois ja laittaessani boksereita huomasin kaluni suurenneen. Tytötkin huomasivat sen ja vähän hymyilivät. Vaikka kaluni ei lepotilassa olekaan mikään kummempi, on se kuitenkin seisokissa aika kookas.

Yhtäkkiä penikseni oli aivan tanassa ja tytöt kuin vaiston varassa polvistuivat jalkoihini ja alkoivat ensin käsin koskettamaan terskaani.
kunnes pian toinen avasi suunsa ja otti siittimeni suuhun hieroen kielellä sitä.

Tätä jatkui aika kauan kunnes siemennesteet lensivät verannan lattialle.
koko sukukalleuteni olivat aivan punaiset sekä saunan lämmöstä että tyttöjen ansiosta.
Sitten pukeuduimme kaikki ja tytöt lähtivät ja emäntäkin sieltä saapui.

3

15297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jänis

      jaajaa, olihan tuo kai stoori muiden joukossa, mut ei mitenkään nouse sieltä mihinkään erikoisasemaan. Että kirjottele toki vaan lisää, mutta mulla ei kyl housuis värähtäny viel milliäkään mihinkään suuntaan ku ton läpi luin.

    • hohhoijjaa

      "tällästä tarinaa mä oon aina toivonut" hehheh

    • Jussi_03

      mutta se lopahti täysin siinä lopussa... :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe