Minulla on kaksi Safari KG-680V Camo riistakameraa, joista toinen sippasi viime talvena. Ensin se sotki päiväysasetuksen, jolla kamera otti muutaman kuvan, jonka jälkeen mykistyi. Kamera oli kytketty 6v hyytelöakkuun, jonka rinnalla oli pieni aurinkopaneeli laturina. Muutaman kerran olen satunnaisesti saanut kameran herätettyä mutta melkein saman tien taas se menee pimeäksi. Pari kertaa olen purkanut osiin, putsannut lattakaapelit ja virtakytkimen PRF:llä ja ensimmäisen putsauksen jälkeen kamera pelasi taas hetken. Uusi operaatio ei sitten enää sitä virkistänyt. Kamera sippasi n. 24.1.2012, jolloin Itä-Suomessa oli viileää. Samoissa olosuhteissa oli Safari Scout Guard Camo 550VB ja se säilyi kunnossa.
Sipannut kamera oli vajaat 2 vuotta käytössä ja kuvia se on ottanut 5 - 10000 kpl. Onko muilla ollut saman kameran kanssa pulmia ja onko joku jopa onnistunut korjaamaan kameran ?
Riistakamera sippasi
2
331
Vastaukset
- safari
Sama Safari KG-680V ja saman vuoden tammikuusaa hajosi minultakin. Ensin kalenteri sekaisin ja sen jälkeen lopetti kokonaan toiminnan. Takuu ehti mennä just umpeen. En tiedä saako mitenkään korjattua.
(oon muuten Itä-Suomessa minäkin)- - vinkki -
En saanut hajonnutta kameraa kuntoon, mutta se toinen on edelleen jatkuvassa käytössä ja on pelannut ihan ok. Olen hommannut kaksi kameraa lisää, joista tämä http://www.eranetti.fi/index.php?act=viewProd&productId=279 on surkein riistakamera, minkä tiedän. Kuva "palaa" ja kamera on sähkösyöppö. Tämä 8MP-versiona oli ok hankinta http://www.eranetti.fi/index.php?act=viewProd&productId=332 . No yksi salpa murtui, kun luukun tiivistepinta oli liian napakka. Takuukorjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka363545- 113278
- 1443064
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61388Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos511067Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900