Luin virkkauskirjaa, jonka on kirjoittanut twinkie chan. Kirjassa oli ohjeita kaikenlaisiin herkku-kaukakoruihin, ja itse kirjoittaja oli sellainen pinkkitukkainen, joka käytti kaikennäköisiä pilkkumekkoja ja sellaisia. Innostuin tyylistä, koska olen aina rakastanut pilkkuja, palloja, rusetteja ja makeita värejä. En kylläkään aio hiuksiani värjätä, vaan pidän luonnollisen keskivaaleasta ja pitkästä tukastani. Katsoin sitten tänään netistä kuvia japanilaisesta lolita-tyylistä, joka siis on sellainen nukkemainen "söpö" ja siinä käytetään leveähelmaisia polvipituisia röyhelömekkoja. Ajattelin, että koska minulla ei oikein ole mitään "omaa tyyliä" vielä, että jos hieman sekottaisin noita hieman perinteisempään tyyliin, koska en oikein vii/tykkää pitää mekkoja arkisin, niin pitäisin esim. Pinkkejä, valkoisia, sinisiä tai keltaisia farkkuja ja välillä ihan mustiakin ja "deniminvärisiäkin" sekä samantyylisiä farkkushortseja kesäisin, yhdistettynä pastelliväriseen, pilkulliseen tai printtipaitoihin, joissa on herkkujen kuvia, sitten jotain kivoja asusteita, esim. Värikäs laukku tai rannekoru tai jotain. En ihan mitään täysrimpsutylliunelmavaatteita tai kovin huomionherättäviä vaatteita halua käyttää, koska olen aika ujohko enkä halua että minua tuijotetaan. No joka tapauksessa, mitä mieltä olisitte tällaisesta tyylistä?
pidättekö tällaisesta puolkarkkityylistä?:D
Sweets<3
5
<50
Vastaukset
- Susu_Pala
iha kiva.. :D
- Sweets<3
Kiittiiiii:D Oon muuten sun lähettämien viestien ahkera lukija:)
- Susu_Pala
Sweets<3 kirjoitti:
Kiittiiiii:D Oon muuten sun lähettämien viestien ahkera lukija:)
no kiitos kiitos...
- Sweets:-S
Susu_Pala kirjoitti:
no kiitos kiitos...
Ja kateellinen sun tyylist:)
- Sweets<3
Sweets:-S kirjoitti:
Ja kateellinen sun tyylist:)
No hups painoin vahingos väärää hymiöö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837