juorumäenkuja

^^^^^^

Onko kellään tietoa näistä Puotilan Juorumäenkujan uudehkoista asunnoista? Näyttää olevan useita myynnissä jokakodissa..Haittaako liikenteen melu, ovat aika lähellä Meripellontietä? Hinta/laatusuhde? Äänieristys?

6

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puotilasta

Moikka. Täällä ollaan asuttu reilu 3kk kohta. AIvan mahtava paikka, ollaan tosi paljon tykätty. Ja mitä tuohon liikenteen meluun tuleen, niin ei kyllä mitään kuulu sisälle. Kun laittaa kaikki ikkunat ja ovet kiinni, täysin rauhallista ja hiljaista. Ihanat ulkoilumaastot suoraan ulko-ovelta lähdettäessä, suosittelen!

• muuten ihan hyvä

Oletkos jotain tehnyt kylpyhuoneen mosaiikkilaatoille? Olivatko irti. Minä asuin vuokralla siinä talossa silloin kun se valmistui. Moneen otteeseen yrittivät laittaa sitä lattiaa. Joillakin jouduttiin laittamaan koko lattia. mutta ei minulla. Mosaiikit lahtivät vain ihan pienestä osasta ja pysyivät kun laittoivat. Mutta jo silloin oli joillakin laitettu koko lattia, eikä pysynyt. Ihmeteltiin jo silloin alkuunsa, että miksi ihmeessä piti laittaa mosaiikkilaattoja, tavallinen kaakelilaatta olisi ollut parempi. Minä asuin tuossa talossa vähän yli vuoden, sitten muutin ihan toiselle paikkakunnalle. Onko yhtään tietoa, milloin tämä talo muuttui omistusasunnoiksi? Nuori talo kuitenkin, nytkin vasta 6 vuotta vanha. Minä asuin pihan puolella. Onko sille yläpuoliselle metsälle tehty mitään? Silloin ainakin oli hyvin huonoja puita, jotka kaatuivat pienimmänkin myrskyn seurauksena. Varoin menemästä sinne kovalla tuulella.

• ^^^^^

Sijainti on kyllä loistava, meri lähellä, Itikseen lyhyt kävelymatka. Vartiokylänlahti on kaunista seutua. Täytyypä tulla tutustumaan :)

• p "2

Myynnissä niitä on, koska ovat alunperin olleet vuokra-asuntoja ja nyt laitettu myyntiin, ihan hyvänäköinen tiiliverhoiltu talo.

• Puotilaan

Ollaan kanssa avovaimon kanssa harkittu asunnon ostoa siitä...meille tosi tärkeetä ois et ois rauhallinen ja luonnonläheinen mesta ja ei kaivattais mitää biletys ym. yöelämän ääniä. Eli osaako joku kertoa kokemuksia tuohon liittyen?

• ihan mukavaa

Itse alue oli rauhallinen kun asuin siellä vuokralla. Itäkeskuksen kapakat sen verran etäällä, etteivät sinne sattuneet hortoilemaan. Samoin Puotilan metroaseman vieressä olevat kapakat kaukana. Mutta silloin oli vielä vuokratalo ja asui paljon nuorta porukkaa. Parvekkeella juhlivat, muistaakseni syksyllä, koska oli kynttilät palamassa, talvea se ei ollut. Kaipa jonkun tupaantuliaisia viettivät. Kamala musiikin melusaaste kuului kauas. Ei asunut samassa rapussa kuin minä, mutta parvekkeet oli pihan puolelle. Mutta yleisesti ottaen oli aika rauhallista, nyt en tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7622
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      109
      5301
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3536
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      65
      1373
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe