Husqvarna sm 125 huippunopeus

Husse

Vastaa ken tietää, eli paljonko tollasesta sm mästä saa tehoa irti teharilla ja paljonko sillon mahtaa olla huippunopeus?

71

19766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bidi yriddää 72X lasguu

      Viddu gaveri ssno ed jodai 49kw eturenkaalta ja takarenkaslta sen 53kw kannaddaa myös muisdss eddä jos lsidad ttks nii huibud on 192 segunddigelloo eigä fobba dygänny ja sid homo duli js heiddi lusigan naamaa ja mummo bääsdi kissa pihalle t. Mage



      Ps mee motot.netin Husqvarna sm & wre 125 topiccii kyselee ei tuu väärää tietoa! Kiitos

    • tjhhjt

      VArmmaa jotai 120 km/h

    • Hussevsktm

      kaveril kulki 156km/h paremmal kaasaril ja tehoputkel :D

      • aeergerg

        No nyt kyllä huijaat. Varmaa joku 120-130 max teharil


      • eivittu -_-

        vitut kulki mittari rupee kusemaan niin vitusti sen 120 jälkee... noilla varusteilla sun kaverin enduro kulkee MAX 150! :D


      • Wr panee
        aeergerg kirjoitti:

        No nyt kyllä huijaat. Varmaa joku 120-130 max teharil

        Itellä on 45hp husqvarna wr, menee enskoilla 140 nipin napin, smotoilla varmaa 150


      • Vitunpelle
        Wr panee kirjoitti:

        Itellä on 45hp husqvarna wr, menee enskoilla 140 nipin napin, smotoilla varmaa 150

        EI OLE 45 POLLEA!!!!!!! VITUN PELLE JOS TIETÄSIT MITÄÄ 2T KEMMUISTA!!!!!!


      • minä
        Wr panee kirjoitti:

        Itellä on 45hp husqvarna wr, menee enskoilla 140 nipin napin, smotoilla varmaa 150

        hmm 125 2-tahti husseissa täystehosena nipin napin 30hp ja huiput alle 130;DDD kusetat homo


      • Minä vaan
        minä kirjoitti:

        hmm 125 2-tahti husseissa täystehosena nipin napin 30hp ja huiput alle 130;DDD kusetat homo

        Itellä TT Sm husse, välit 14-48 ja kulkee 138 km/h. GPS:sään mitattu


      • laihaseppo
        Wr panee kirjoitti:

        Itellä on 45hp husqvarna wr, menee enskoilla 140 nipin napin, smotoilla varmaa 150

        vitun läski


      • Husq
        aeergerg kirjoitti:

        No nyt kyllä huijaat. Varmaa joku 120-130 max teharil

        Mulla vakio husse menee 151KM/H


      • Anonyymi
        aeergerg kirjoitti:

        No nyt kyllä huijaat. Varmaa joku 120-130 max teharil

        kaverilla on sm125cc ja tehari ja joku 46mm kaasari ja niillä väleillä nii 0-100km/h noin 6-7s huiput kaks päällä 120km/h ja isommil väleil vedettii vähän päälle 160km/h ja silti jakso kiihtyy aika kivasti


      • Anonyymi
        laihaseppo kirjoitti:

        vitun läski

        läski s


      • Anonyymi
        Vitunpelle kirjoitti:

        EI OLE 45 POLLEA!!!!!!! VITUN PELLE JOS TIETÄSIT MITÄÄ 2T KEMMUISTA!!!!!!

        25 polkee lähellä totuutta


    • hussellakeulaa

      Kaverin husse kulkee täystehosena 149 ja ehkä munakyykkyasennossa sen 155. Kaasaria muokattu, kurit otettu pois ja välejä muuteltu. Ja jotain suutinpaskaa on tehty.

      • Wr panee!!

        Itellä on wr, imuu ja pakoo viilailtu, koneelta tehoa luvattu 43-45 hp, nappularenkailla menee hyvällä tuurilla 140, ja jos vetää motarilla 15 min hanat auki ni varmana lyö takarenkaan lukkoon, voin sanoa että lähtee ku mummo hangest :D kisaenskat kuuluu mettään eikä motarille!!!


    • husse eksperimentti

      ehhehheh *:DDDDDDDDD

      WR tykki vireillä menee sen 150 ehkä? mutta semmoset setit osaa asentaa joka 1000 kemmu poika :D ......

      Vakio sm menee 110-120 riippuen kuskista ja vireistä...
      SM voi mennä tehtaan ttnä ehkä 115-125 (munkilla optimi oloissa 130)

      TT setti putki vaikuttaa lähinnä kiihtyvyyteen ja hiukka huippuihin.
      Muistakaa että 110--> 120 vaatii melkeen sen verran enemmän tehoa mitä tohon 110 vauhtiin, ja se käyrä kasvaa jyrkästi esim 130 eteenpäi.

      iso kaasari, pytyn koropala , tehari, välit, oikeat SÄÄDÖT nin voi katulaiska mennä sen 140. tosin vaatii lyhkäsiä välej että niillä ei matkaa ajeta. Kumminkin homma on niin että kierroskoneella tarvii lyhempiä välejä.

    • 5v1365314515

      -08 sm HGS ja kassun TT 14-48 130 km/h vinguttamalla.

    • scscsdtdtdt

      No, hussessa ja deeteessä suunnilleen saman verran tehoa ja mun detsi menee tällä hetkellä Giannellillä, ypvs, läpät, vakiovälit sen 125km/h, mutta ei oo säädöt vielä aivan kunnossa..
      Luultavasti 130-135 menee, kun saan säädöt kuntoon. Nytten tuntuu myös kytkin luistavan, kun ei noilla saavutetuilla kierroksila kulje aivan ennusteen mukaan..

    • HusQboy

      itseasiassa oma husqvarna wr menee smotoilla muna-asennossa sen 146 gbsää kone vinkuu kun viimistä päivää, mutta ei näitä pyöriä tuonne katukäyttöön ja motarille oo tehty vaan kiihyttelyyn ja radalle.

    • Husseli1

      Husse on tarkoitettu taajamanopeuksiin siksi huiput vain 100-120 km/h.

      Valitettavasti asia on näin, vaikka muuta väittäisitte.

    • luumu8

      Mul mennöö nelarihusse 115 suoral ja se riittää just hyvi ku ei näil smotoil mitää tee 100plus vauheis :D

    • husseonparasktmhuono

      Vakio 2tT.Husse kulkee noin 110kmh, kuristamaton täysteho husse keskimäärin noin 125-130, mutta saa sen sinne 140 pitkillä välityksillä. Sitten ns täystuho husset (mikuni 38mm, v force 3 kaulallinen) ym saa kulkemaan 150 IHAN väkisin.

      144 kit, mikuni 38mm, vhm kansi, avarretut kanavat, tehari, kaasari säädöis ni se uppoo sinne 150kmh mutta ei ole kovin tervettä pyörälle välttämättä huudattaa. Välikaasut ovat myös tärkeitä 2T pyörille, ja EI MOOTTORIJARRUTUKSIA.

    • dididipäv

      kaverilla on tehtaan oma tehopömpeli ja ottaa 120-130, mut kute edellä todettu nii kiihtyy perseesti paremmin ku vakiona!

      • aasitapani

        Mitä eroa husqvarna sm 125 s ja husqvarna sm 125??


    • t43qbtrtban

      Ensinnäkin piikkisillä kisaillaan kiihtyvyydellä, ei sillä huippunopeudella. On aika jättää ne mopo fiilistelyt pois kenen kulkeepi eniten... Mutta jos todella ne huiput kinostaa niin 110-140km/h välityksistä riippuen. Kyykyt sitten erikseen ja 2t-4t.

    • Husqsm

      Itel husse menee sen 135 suoralla kaasarin ttl ja rinon koko rännillä en sitte tiiä paljonko mittari kusee :)

    • Vitun jonnet

      Kaverin sm husse meni 173 rinon putkella, 31mm kaasarilla ja välit oli 12, 45!
      Kaikki jotka täällä sanoo että husse ei kulje yli 120 voi painua takas afrikkaa ja opetella nää jutut ennenku tullaa puhumaa "asiaa"

      • Husqvarna SMS

        Juu ei vittu vituttaa juuri tälläiset jonnet jotka luulevat liikuuksia mopoistaan ym laitoksistaan. Husse ei todellakaan vittu Rinon putkella ja 31mm kaasarilla mene mitään 173 km/h. Noilla säädöillä ehkä max 140 km/h. Mitkään 2T supermoto/enduro kevarit mene yli 150km/h:ta aitoa nopeutta. Moto GP 125 pyörät (KYYKKYMALLISET) menevät hikisesti sen 190 kmh ja ne ovat erittäin korkeaviritteisiä koneita ja pyörät tappiin kevennetty yms.

        Vakio 2T hussen huiput 14/49 väleillä luultavasti sen 110-115 kmh
        Perus TT 2T hussen huiput 14/14 väleillä luultavasti sen 125-130km/h (joidenkin mittari väittää jopa 147, mutta oikea nopeus siinä 125-130kmh paikkeilla)
        ja sitten kisapiikki 2T husse/katulaiska piristetyillä WR osilla yms 14/49 väleillä ehkä sen 140-145km/h. Pitemmillä väleillä pääsee sitten sen 150km/h hikisesti.


      • vitun idiootti

        Anteeksi että pilaan ilmiselvän kusetuksesi, mutta mikään HUSSE ei mene yli 150, ainakaan 125-kuutioiset! Kyykkykevareista tehokkaimmat (Aprilia RS ja Cagiva Mito) menee perkeleellisellä virityksellä 160-->. Joten, lopeta ihmisten kusettaminen, et saavuta sillä elämässäsi mitään.


    • joopajoo!

      riippuu mikä tehari jos on hyvä tehari ni tulee sem satakaksataa heppaa lisää ps.mun kaverin serkun hussessa on 56hp takanakilla

      • Eheheh

        Voi ollakkin 56hp takanakilta mutta ei 125.


    • Husse hakinassa

      Onko husse kovin hyvä siihen jos ajetaa pitkää matkaa keskimäärin 90km/h, yli 100km yhteen menoo. Että kestääkö kone semmosta ajelua pitkään.

    • husq

      Sopiiko 125 wr:än putki suoraa sm husse??

    • Hupsutin

      Mulla on Husqvarna sm 125 2t !!
      Putkena toimii pro-circuit koko putkisto(krominen) v-force3, mikuni TM 35,wr imukaula ja imutorvi. Huiput on gps 143khm ja keulii kaasusta!!

    • hsq

      minun husqvarna sm 125 2008 rino koko ränni, kaasarin tt 14-49 välit, menee noilla
      setupeilla 130-135

    • paskahusq

      itellä husqvarna sm 2005 depin paisari, tt setti mut ei säädöissä, pakoaukonsäädin ei toimi ja välit 14/48 ja ottaa 5 vaihteella sen 128 gepsii ja 6 vaihetta ei kelaa ollenkaa :D

    • Toinen husse hankija

      kertokaas joku ton husqvarna sms 2t ja sm 2t ero. sitte että paljon kumpikin menee VAKIONA ja paljo kuluttaa vakiona ja tt:nä.

      • husq

        Eikös nuo sm ja sms oo sama asia, sms on vaan uudempien malli tunnus. Vanhat 06 ja sitä vsnhemmat ovat hiukan tehokkaampia muttei suurta eroa. Menee vakiona 90-110 riippuen kuskin painosta, tuulesta jne


    • Wreeee

      Mulla wre 2011 husse meni vakiona 82 :D

    • älkää puhuko paskaa

      Oma husse menee 134 gepsii :3 virii on 38 mikuni TMX HGS paisari FMF Turbine Core änkkä ja V-Force 3 ja välit 14-46 minä tiedän koska omistan pyörän. ei oo et mun kaverin isän veljen pojan koiran pallikarvan kirppu sano että sen naapurin husse menee 150!!!! (ei sen puolee et mun husse kyl menee PITKILLÄ väleillä 150 ja testannu oon :DD)

    • husse amatti

      Mulla on husse cr putkella ja mikuni 36 soppatykillä v force huiput sen 170km/h (poliisin tutkaan ja korrti meni ja käräjille) takanakilta 59hp välit 14-45 ne jotka sanoo että hussee ei saa kulkemaan yli 150 voi painua vittuun

    • vitun jonesit

      mul on 125 tt husse menee teharil 160kmh keposee ku on säädöis ja lyhyil väleil nostaa keulaa joka vaihteel yms 45hp takanakilt about ette vaa osaa

    • aksu98

      paljo on huiput on husqvarna smr 125 (4-tahti) ilman virei ?

    • kassu11

      Olen peruna :)

    • Ei Helvetti ...

      Näitä on vitusti liikaa jossa jokanen tulee kehumaan omaa mittariaan joka heittää 40km/h ylöspäin noissa vauheissa. Kevareilla TT:nä hyvällä säkällä 140km/h normiväleillä. Jos laittaa luumuvälit ja teharia yms ni sitten voi mennä enemmänki.
      Ihan vinkkinä, älkää helvetissä täällä kyselkö tälläsiä, nähty moneen kertaan. Mitään valmista ei tule.

    • Husse=Paskaa

      Itel kulki tt setillä ja tt putkella 14-49 välityksillä 139km/h

    • lolääs

      tt nä husse sm mmät ottaa huippuja joku 125-135

    • Abcdeeäfgee

      Mul menee 45

    • hussepoika01

      mun husvarna ms kulkee 180 12mm kaaarilla ja 42/11 välit ja isommalla takarenkaalla ja pieni eturengas ja ryyppy on otettu pois. kaasuvaijeri on pitkä.

    • Nuutmuut

      Mun husse keulii takajarrusta

      • Nynnis

        Ei viddu ostitko ebaystä takajarrun ttsetin?


    • PASKA_HUSSE

      Vittu älkää ikinä ostaku husse sm 125 AIVAN PASKA PA SÄÄDIN PERSEESTÄ KOKOAJAN JOTIN VITUN SÄHKÖVIKAA

    • Mustakuski

      Tän keskustelun pitäs olla kiihtyvyydestä jos täällä ois asiailliset ihmiset husseista keskustelemassa. Huiput on niille mopopojille !

    • Jutustelija1

      Kisaenska 125 menee ehkä sen 140-145 täysitehoisena pitkillä väleillä, jos siis tehoja on tyyliin 40hp. Jos kyseessä on joku alle 15hv luuska niin menee juuri ja juuri sen 100kh/h. Jos haluaa tyyliin 130 todellista niin pitäisi saada vajaa 30 hepoo todellista koneesta irti. Eli aika harppaus myyntikuntoisesta alle 15hv vehkeestä siihen 130 huippuihinkin. Jos haluaa oikeasti kulkevan pyörän, niin ostaa kilpaenduron kaikilla vireillä ja vaihtaa siihen SM-vanteet renkaineen. Sitten kiihtyy ja ottaa huippuja sen päälle 140 todellista. Kannattaa myös muistaa, että kun liikutaa 40hv tehoissa, niin pienikin aerodynaaminen kate vaikuttaa jo voimakkaasti huippuja nostavasti. Se on kuitenkin niissä vauhdeissa ilmanvastus jo niin suuri tekijä.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • Kulki150

      Kyllä se hussekin voi yli sataa mennä jos kuskina on 40 kiloisen tytön vartalolla varustettu "poika". Itse olin kevari-iässä 188cm ja 95kg, niin en tuollaisilla lelucrossimopoilla pystynyt ajamaan, vaan piti ajaa täystehoisella nsr hondalla.

    • Nynnis

      Meillä 08 Husse vakioväleillä,depin ränni ja tt ja menee niin lujaa,etten uskalla koittaa huibbuja. Mittari näyttää 8 liikaa.

    • HusqVarma

      Oma husse menee smotoilla 150km/h iha vakio kaasari ja putki

    • Kush420

      Itellä on husse mut ei ookkaa

    • Eipojatnäin

      Joo vittu mulla on derpi mis o 38keihin ja turpokitin änkkä ja nappirajotin sain kutosella piikin alla 230kmh mutta ku meni piikille ni repäs ni vitusti että keulin ympäri ja meni terpi lunarii

    • Husquer

      Perus tt husse menee 125-130 sit paremmal putkel yms 140

      • Prkl

        Itellä on tt setti vforcet ja maestroni ja kerää vauhtia gps 131 läskin uko alla


    • wallrider

      Mulla on 125cc, 36 kaasari, 13-43 välit paljo vois kulkee

      • Anonyymi

        Hädintuskin sataa, mutta sehän riittääkin...


    • Anonyymi

      Ite just laitoin 144cc vhm kansi 17.5mm Delorto kulkee sen 180km/h välitykset 12-65 keulii ilman kytkintä , sit pystyy ajaa ilman tankoo pyörä on siis siskon pojan naapurin koiran panokaverin lutkan siskon pojan ja mä vaa Huollan pyörää ruokapalkalla

    • Anonyymi

      Paljos kilowattei tulee jos on tt putki ja 34 kaasari palotilan 2mm laajennus?

    • Anonyymi

      Itellä cr144. Tmx38, vforce 3. Madallettu kansi 14/49 välit kulkee 155

    • Anonyymi

      Itel sm husse mis tt putki 36 kaasari pyttkoro ja madallettu kansi ja wr imut
      Menee 140 gps ja kiihtyy

      • Anonyymi

        Mullaki on äsäm mis oo fmf goldenseries fätty, 36 keihin, pyttykoro setti, wr imut ja torvi, vforcet 4 ja 14 46 välit mittarin mukaa se kulkee kakspääl ja vähä alamäkee 148 mut en oo kerkeny ottaa gepsil viel mut mitähä se vois kulkee. Mittari valehtelee 10kmh kun olen alle 100kmh, en sit tiiä sen jälkee. Ja saisko paremmat huiput jos laittaisin vaikka 13 eturatas et se pääs kiertämään loppuun


    • Anonyymi

      Aprillia rs 125 tt plus vhm kansi , tehari ja 34mm kaasari tappo peli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe