Juu, tuli tuossa hankittua eka oma koira, jolle olen miettinyt nyt nimeä. Nimen päättämisen kanssa alkaa olla jo vähän "kiire", koska pentu on jo 4kk vanha, ja olisi kiva alkaa kutsua sitä joksikin muuksi kuin "pennuksi". Haluaisin sille jonkin vähän epätavallisemman, joukosta erottuvan nimen (ei siis mitään Nemoa, Hiskiä tai Elvistä), mutta en keksi sopivaa. Pentu on siis uros (rodultaan villakoira, väriltään musta).
Virallinen nimi on Paddington, mutta niin pitkä nimi ei kuulemma sovi porukoille... Kutsuvat otusta Paddyksi, ja yksinkertaisesti vihaan Paddy nimeä! Vihaan myös nimiä Buddy, Rudy jne. kaikki oudot dy -loppuiset voidaan unohtaa...
Olen miettinyt seuraavia:
Pietu
Petrus
Para
Noire
Loki
Nuttu
Runo
jne.
Nimen tulisi olla 2-tavuinen ja plussaa jos alkaisi Pa. Ja tietty niin ettei siitä saa väännettyä mitään typerää...
Pennulle nimi äkkiä!
9
212
Vastaukset
- Miten ois
Parax. On melkein kuin sana paras, ja tiedäthän mitä sanotaan: "nomen est omen" ;)
- eläköön pahvit
paksi, puksi, puksi, psui, onhan noita, koita nyt itte vaan miettii iha itte
- homovittu69696969
notredamen kellosoittaja¨
tupsu
karri
cola
coka
möykky
kökkö
haisuli
nenäkäs
äänekäs - muita kieliä
Musta:
portugali - preta, preto
turkiksi - rapa, kara
Uros:
espanja - puco- Cara Mia....
Cara on myös rakas italiaksi, että sikäli Kara tai Cara viittaisi kumpaankin
- Cara Mia....
Cara Mia.... kirjoitti:
Cara on myös rakas italiaksi, että sikäli Kara tai Cara viittaisi kumpaankin
Cara on kyllä feminiinimuoto, joten urospennulle (joka tämä taisi olla) vastaava olisi Caro (lisäys edelliseen)
- muita kieliä
Cara Mia.... kirjoitti:
Cara on kyllä feminiinimuoto, joten urospennulle (joka tämä taisi olla) vastaava olisi Caro (lisäys edelliseen)
Caro taas kuulostaa näin suomalaisittain naismaiselta enemmän - tiedän koska tuttavani on Karo :D Mutta sitten taas Kara, on vähän neutraalimpi kun kuulostelee sitä nimenä
- Joku vaan
Pedi, Padi, Pate
- moriii
Mori olis kiva nimi, ittellekki tulee koira ja 50% mahiksel Moriksi sen nimeän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778