VAMPYYRIKO???

16 wee tyttö

en tiedä minne tämän kirjoitan mutta asia jäi vaivaamaan. olin mummoni luona. olin tulossa lenkiltä ja kello oli jo jotain 24 ja jotain. tää on totta! edellisenä yönä unissani oikein vilisi vampyyreja. juoksin siinä ja oli pakko pysähtyä ottamaan happea. tunsin että takanani olisi joku. käännyin katsomaan ja takanani oli suunnilleen minun pituinen ehkä vähän pitempi poika. ehkä jotain 17 vuotias. kummallisen kalpea iho ja jännän väriset silmät. se seisoi siinä tiellä ja olin tulossa häntä kohti. (tunsin jotain kummallista vetoa). ja sitten, se vain katosi! en tajua! tapaus kesti noin neljä minuuttia. taisi olla harhanäky mutta en oikein tiedä. juoksin mummoni luo kovaa vauhtia ja ihmettelin loppuyön tapahtumaa. oliko se vampyyri?! onko kellekkään käynyt jotain tällaista? itse olen 16. asiallisia vastauksia kiitos!!

12

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DD

      unihalvaus

      • idioottiii

        Hmm unihalvaus on sellanen että herää kesken unen ja on hereillä mut ei pysty liikkumaan ollenkaan eikä huutamaan ei tekemään yhtään mitään paitsi kattoo ympärilleen justja just ja näkee kaikkee sairasta tai kuulee jotain mut kaikilla se on vähän erilainen, toi ei mitenkään kuulosta unihalvaukselta vaan painajaiselta tai sanotaanko näin että nykyään nuoret RAKASTAA vaMPPYYreja vähän niinku edwart paska niin mitenkä tuohon nyt suhtautuis :D riippuu ihan siitä tunteesta mikä siinä unessa on ollu mutta kaukana unihalvauksesta. se on yhtä helvettiä.


    • VAMPYYRIKO???

      ehkäpää! =) ois se aika jännä jos se oikee vampyyri ois ollu! =D

    • VAMPYYRIKO???

      siis en ollut unessa tuossa kun kohtasin sen pojan! =)

    • tweleght

      lopeta se twilightin katsomiset, niin vamppyyrit jättää rauhaan :D

    • äÄVAMpyyritappomut

      ^^Kompsin edellistä ::D

    • samppa 17

      ei vanpyyrejä ole on tainu tulla katottua jotain leffoja jossa on vähän yliluonnollisia juttuja
      olen uskovainen ja tiedän että niitä ei ole jos haluat että juttelen henkilökohtaisesti sun kans meses tai sähköpostilla mun sähköposti on [email protected]
      olen 17 vuotias poika haluan autaa jos apua tarvit

      • On tainnut paavi opettaa miten niitä lapsia houkutellaan luokse ja raiskataan jumalan nimeen.


    • notw

      Ei tosiaankaan ole olemassa mitään vampyyreja. Itekki oon ihan uskovainen. Sun mielikuvitus varmaan lähti laukkaamaan sun edellisyön unen takia.

    • granadianwampyyri

      se oli granadian vämpyyri.

    • hhhhkk

      Sulla on varmaan skitsofrenia. Vai napsitko mummis lääkkeet vahingossa illalliseks?

    • ABDIVELIIII

      äiä mitä vittuu mä en oo mikää vammane veli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe