Tarkoret -kauhat?

kaivaja

Törmäsin eräällä työmaalla Tarkoret Oy.n valmistamaan luiskakauhaan, joka näytti kovastikkin profiililtaan Niskakankaan/Steelpan tekeleeltä. Onkohan kenelläkään tietoa näistä kipoista? Kiinnostus heräsi sen verran, että yritin googlella löytää tietoa mutta sekään ei tällä kertaa osannut auttaa.

8

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jtimo180b

      Tarkoret = Niskakankaan Terästuote. Samat mallit kun ennen ja tehdään samassa pajassa samalla miehistöllä Möksyssä Niskakankaan pajalla kun ennenkin. Ostin keväällä sieltä luiskakauhan ja kävin itse hakemassa paikanpäältä. Muutama heppu siellä hitsaili kauhoja kasaan ja just vetelivät maalia mun kauhan pintaan kun saavuin paikalle 3 tuntia etuajassa :). Kovasti oli tilauksia ja omankin saaminen meinasi vähän venyä, mutta laadussa ei mitään valittamista, tehty kunnon tavarasta. Ei halpa, mutta hyvä.

    • kuski3

      Onko tästä mystisestä yrityksestä kenelläkään enempää tietoa? Mainoksia ei ainakaa alan lehdissä ole.

    • Jos töitä meinaa teh
    • kuski3

      Kiitos linkkivinkistä. katos kun ei aiemmin oo tullut huomattua.
      Osaako kukaan kertoa kokemuksia noista?

      • Niskakankaan tekeleet parhaimmasta päästä mitä tarjolla on. Poikkeuksena vois mainita hydraulisen pikakiinnikkeen joka meillä on 16tn koneessa. Letkuille jää turhan ahdas tila silloin kun kauha on käännetty täysin sisään. Letkut pitää olla juuri oikeaan kulmaan asennettu ja talvella saa olla putsaamassa usein. Holvaantunut lumi ja jää särkee nipat. Ajatus tietysti ollut hyvä tehdä matala liitin, jolloin murtovoimat säilyy parhaiten, tai halutaan matala rakenne tiltin kanssa.
        Tosin kestävä ollut sekin liitin. Ei ole ratkeamia vaikka 10 tuhatta tuntia lähenee ja kiviä, kantoja ja routaa on sekin laite nähny.


    • HINTAlaatu

      taitaa olla hyvä HINTA laatusuhde. kun tuolla kauppalehden sivuilla käväisin niin 6 ukkoa töissä ja firman tilillä 2,7milliä, ei huono...

    • kaivuri1

      Joo samaa laatua kuin ennenkin, vaan eri nimellä. Toimituksen kanssa vain ongelmia kun on niin paljon menekkiä.

    • Ååkkeri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe