KOIRAN TUHKAUS

suviliina1979

paras kaveri lähdössä kuukauden sisään viimeiselle matkalleen ja tuhkauksen haluan, ilmeisesti vantaalla missään se ei ole mahdollista?
kattelin netistä, että espoossa lähin eläinlääkäriasema missä saa tuhkauksen, ilman, että tarvii kuskata kuollutta koiraa ympäriinsä.
otetaan vastaan vinkkejä tai kokemuksia.....

13

3310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dydng

lopeta koira espoossa ja tuhkaa siellä?:)

• suviliina1979

just niin sinähän sen sanoit!mitäs mä täällä kyselen,vitun urpo

• suviliina1979 kirjoitti:

just niin sinähän sen sanoit!mitäs mä täällä kyselen,vitun urpo

Pääkaupunkiseudulla ei kyllä varmasti minkään eläinlääkäriaseman yhteydessä ole omaa tuhkaamoa. Eläinlääkäriasemat on yhteistyössä tuhkaamoiden kanssa, jonne siis tuhkattavat kuljetetaan.

• raskas päätös

Eri eläinlääkäreillä on sopimuksia lemmikkien krematorioiden kanssa. Eli lemmikki jätetään toimenpiteen jälkeen eläinlääkärille j sieltä kremaatorion henkilkunta noutaa, hoitaa tuhkauksen ja mikäli olet halunnut saada tuhkan itsellesi, niin se palautuu eläinlääkärille, tai miten sovitte. Ja noudat itten sieltä.

Meidän kissat- 2 - ja koirat - 5 - kpl ollaan käytetty Mäntsälän lemmikkilehtoa. Siellå on myös lemmikkieen hautausmaa, josta voi varata paikan, ellei ole muuta paikkaa. Tai sitten laittaa ns. yhteistuhkaukseen, jollon tuhka ei enää palaudu omistajalle takaisin.
      Tässä kotisivut, voit rauhassa tutkia......Suosittelen..........

http://www.lemmikkilehto.fi/

• *star*

Itsellänikin on kokemuksia yllämainitusta Mäntsälän lemmilehdosta. Evirasta toimitettiin sinne ja sieltä soitettiin sitten ja sai valita haluamansa uurnan koirallemme. Toimittivat sitten eläinlääkärillemme uurnan. Suosittelen myös itse kyseistä paikkaa!

• Lähellä pääkaupunkiseutua myös www.sateenkaarisillan.fi

• minttuliisanen
        viepe kirjoitti:

Lähellä pääkaupunkiseutua myös www.sateenkaarisillan.fi

miks te ette tajuu?

• jepp''

jospa tajuisit itse pitää pääsi kiinni, jollei ole mitään oikeaa sanottavaa.

• lköiouo

Paljonko tuhkaus maksaa? Entä lopetus?

• eippo

Tuhkauksen hinta riippuu lemmikin painosta ja siitä, valitseeko omistaja yksilö- vai yhteistuhkauksen.

• reiupiPI

Sano jotain arviota ja mikä on yhteistuhkaus?

• eippo

Yhteistuhkauksessa useampi lemmikki tuhkataan samanaikaisesti ja tuhkat siroitellaan siroittelualueelle. Kaikki lemmikinomistajat kun eivät halua sitä lemmikkinsä tuhkaa itselleen. Yhteistuhkaus on myös hieman edullisempi kuin yksilötuhkaus.

Yksilötuhkaushinnastot löytyvät yleensä tuhkaamoiden sivuilta. Hintahaarukka n. 30e-250e, riippuen lemmikin painosta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      159
      1177
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      43
      691
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe