KOIRAN TUHKAUS

suviliina1979

paras kaveri lähdössä kuukauden sisään viimeiselle matkalleen ja tuhkauksen haluan, ilmeisesti vantaalla missään se ei ole mahdollista?
kattelin netistä, että espoossa lähin eläinlääkäriasema missä saa tuhkauksen, ilman, että tarvii kuskata kuollutta koiraa ympäriinsä.
otetaan vastaan vinkkejä tai kokemuksia.....

13

2940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dydng

      lopeta koira espoossa ja tuhkaa siellä?:)

      • suviliina1979

        just niin sinähän sen sanoit!mitäs mä täällä kyselen,vitun urpo


      • suviliina1979 kirjoitti:

        just niin sinähän sen sanoit!mitäs mä täällä kyselen,vitun urpo

        Pääkaupunkiseudulla ei kyllä varmasti minkään eläinlääkäriaseman yhteydessä ole omaa tuhkaamoa. Eläinlääkäriasemat on yhteistyössä tuhkaamoiden kanssa, jonne siis tuhkattavat kuljetetaan.


    • raskas päätös

      Eri eläinlääkäreillä on sopimuksia lemmikkien krematorioiden kanssa. Eli lemmikki jätetään toimenpiteen jälkeen eläinlääkärille j sieltä kremaatorion henkilkunta noutaa, hoitaa tuhkauksen ja mikäli olet halunnut saada tuhkan itsellesi, niin se palautuu eläinlääkärille, tai miten sovitte. Ja noudat itten sieltä.

      Meidän kissat- 2 - ja koirat - 5 - kpl ollaan käytetty Mäntsälän lemmikkilehtoa. Siellå on myös lemmikkieen hautausmaa, josta voi varata paikan, ellei ole muuta paikkaa. Tai sitten laittaa ns. yhteistuhkaukseen, jollon tuhka ei enää palaudu omistajalle takaisin.
      Tässä kotisivut, voit rauhassa tutkia......Suosittelen..........

      http://www.lemmikkilehto.fi/

    • *star*

      Itsellänikin on kokemuksia yllämainitusta Mäntsälän lemmilehdosta. Evirasta toimitettiin sinne ja sieltä soitettiin sitten ja sai valita haluamansa uurnan koirallemme. Toimittivat sitten eläinlääkärillemme uurnan. Suosittelen myös itse kyseistä paikkaa!

      • Lähellä pääkaupunkiseutua myös www.sateenkaarisillan.fi


      • minttuliisanen
        viepe kirjoitti:

        Lähellä pääkaupunkiseutua myös www.sateenkaarisillan.fi

        miks te ette tajuu?


    • jepp''

      jospa tajuisit itse pitää pääsi kiinni, jollei ole mitään oikeaa sanottavaa.

    • lköiouo

      Paljonko tuhkaus maksaa? Entä lopetus?

      • eippo

        Tuhkauksen hinta riippuu lemmikin painosta ja siitä, valitseeko omistaja yksilö- vai yhteistuhkauksen.


    • reiupiPI

      Sano jotain arviota ja mikä on yhteistuhkaus?

      • eippo

        Yhteistuhkauksessa useampi lemmikki tuhkataan samanaikaisesti ja tuhkat siroitellaan siroittelualueelle. Kaikki lemmikinomistajat kun eivät halua sitä lemmikkinsä tuhkaa itselleen. Yhteistuhkaus on myös hieman edullisempi kuin yksilötuhkaus.

        Yksilötuhkaushinnastot löytyvät yleensä tuhkaamoiden sivuilta. Hintahaarukka n. 30e-250e, riippuen lemmikin painosta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe