vaikkei ne ees oo pelannu niitä! Mutta minäpä pelaan molempia ni tiedän varmasti mistä puhun =) Call of duty on parempi...
Battlefield pelaajat dissaa codia
8
137
Vastaukset
Kuinka sä jaksat näitä kirjoitella kun CoD pelaa henkilöt jokka ei osaa tiimi työtä ja tykköö sooloilla massaräiskintä peleissä
Bf pelaa semmoset jokka tykkää tiimityötä ja pitää muutoksista- thoumi96
riippuu vähä minkälaisia pelaajia...
- trurdhty
Sinne meni ylläpidolle vähän raporttia kun kokoajan kirjoittelee näitä samoja trollaavia viestejä, saisi taas yhden ylimääräisen ketjun vedettyä pois vaikka näitä samankaltaisia on aloittajalta jo enemmän kuin tarpeeksi...
- ''
Ei Battlefieldia ja Call Of Dutya voi laittaa absoluuttiseen paremmuusjärjestykseen. CoD on arcade-tyyppinen FPS-räiskintäpeli nopeammalla pelitemmolla. BF-pelit taasen ovat hieman realistisempia ja hitaampia pelejä. Enimmäkseen mielipidekysymys, kumpi on parempi. Muutoin tämä vastakkainasettelu on samaa luokkaa ko
"lukio vs amis"
"kokis vs pepsi"
"blond vs brunette"
jne. - näin on
Et tiedä mitään. Se on parempi mistä tykkäät enemmän. Olen pelannut molempia, pidän enemmän Battlefieldeistä.
- Uppmas
CoDin laatuarvo on paskaa. Muuta en sano.
- jonn3
Battlefield 3 on paremmin arvosteltu kuin Call of Duty: Modern Warfare 3
- Sehuhlöngdi
Omistan mw2:n ja bf3n ja voin sanoa että kummmatkin on omalla tavallaan hyviä... Lopettakaa nyt toi peleistä tappeleminen, ihan lapsellista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405