Tehtiin uusi hieno kauppa ja pihakin laitettiin....mutta nyt nurmikko kasvaa villinä ja vapaana rakennuksen takana sekä toisella sivulla! Siinä on kohta viidakko; ihan kamalan näköistä..... Kyllä pitäisi ympäristökin olla kunnossa, sillä se kertoo paljon kaupan hoidosta muutenkin.
Hattulan uusi K-supermarket
4
313
Vastaukset
- ent.hattulalainen
kerroppa millä helvetin tavalla se takapihan nurmikko vaikuttaa kaupan asioihin? kiinteistön saattaa omistaa aivan joku muu kuin kauppias, joten tuskin kuuluu kauppiaan hommiin leikata nurmikkoa. Kyllä siinä rakkaassa s-marketissakin parantamisen varaa olis jos näin tarkasti aletaan seuraamaan.
- Mmmadam
Niin se on saatanan Vi..uNiska juu..Perkele!Housuissas sulla on viidakko.
- näin on!
Olen samaa mieltä keskustelun aloittajan kanssa: kun jotain rakennetaan (varsinkin noin keskeiselle paikalle kylää), niin täytyyhän siitä pitää huolta, nnin sisä- kuin ulkopuoleltakin.....
- turha kauppa
Eihän siellä kukaan edes käy. Eli aivan sama pidetäänkö ulkoalueista huolta vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683218Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91861- 1111750
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869