Tehtiin uusi hieno kauppa ja pihakin laitettiin....mutta nyt nurmikko kasvaa villinä ja vapaana rakennuksen takana sekä toisella sivulla! Siinä on kohta viidakko; ihan kamalan näköistä..... Kyllä pitäisi ympäristökin olla kunnossa, sillä se kertoo paljon kaupan hoidosta muutenkin.
Hattulan uusi K-supermarket
4
278
Vastaukset
- ent.hattulalainen
kerroppa millä helvetin tavalla se takapihan nurmikko vaikuttaa kaupan asioihin? kiinteistön saattaa omistaa aivan joku muu kuin kauppias, joten tuskin kuuluu kauppiaan hommiin leikata nurmikkoa. Kyllä siinä rakkaassa s-marketissakin parantamisen varaa olis jos näin tarkasti aletaan seuraamaan.
- Mmmadam
Niin se on saatanan Vi..uNiska juu..Perkele!Housuissas sulla on viidakko.
- näin on!
Olen samaa mieltä keskustelun aloittajan kanssa: kun jotain rakennetaan (varsinkin noin keskeiselle paikalle kylää), niin täytyyhän siitä pitää huolta, nnin sisä- kuin ulkopuoleltakin.....
- turha kauppa
Eihän siellä kukaan edes käy. Eli aivan sama pidetäänkö ulkoalueista huolta vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882