Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaateostoksia?

äölkjhgffddsa

Ollaan menossa Berliiniin joskus lokakuussa ja nyt olen alkanut pohtimaan vähän että mitä sieltä vois shoppailla. Oon kuullut, että Saksassa olis halvempaa kuin Suomessa, koskeeko myös vaatteita? Kuinka iso hintaero on? Jos Suomessa vaikkapa maksan halvimmillaan farkuista 30e tai paidasta 15e, paljonko se voisi olla Saksassa? Onko Saksassa samanlaiset koot kuin Suomessa, vai poikkeaako jotenkin? Itse olen aika pienikokoinen ja käytän yleensä Suomessa kokoa xs tai 34, joten olisi kiva tietää että voiko Saksassa etsiskellä samoja kokoja.

10

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jtaul

      En osaa noin tarkkaa vastata mutta....

      Jos haluat halpista etsi Woolworth ketjun liike netistä joita siellä useita( esim kävelykadulla : Wilmersdorfer Straße 113-114) ja on siellä kyllä kaikkea muutakin kuin vaatetta mutta viime viikolla siellä kävin ja halpaa oli.
      Jos taas merkkiliikeitä kaipaat niin huippumerkit löytyvät tietysti Kurfurstemdamin kadulta.

    • C & A ...ihanaa

      www.cunda.de

      C&A vaatekauppojen vaatteita käyn hakemassa kahdesti vuodessa.

      Katso sivulta kohta "filialen". Ota valikosta siihen Deutschland maan Land kohdalle ja viimeisimpänä olevaan laatikkoon Stadt Berlin, niin löydät "candan" myymälöiden sijainnit Berliinissä.

    • Gaile Eile

      Pääsääntöisesti kaikki on halvempaa, edulliset merkit ja ne kalliitkin. Kokoja on enemmän tarjolla kuin Suomessa, siis pieniä ja isoja. Petit-mallit ovat hennoille, mutta normipituisille. Ja muotihan on siis edellä Suomea 3-12 kuukautta.
      Ota iso matkalaukku!

    • 2+456

      Olin juuri Berliinissä, kauppoja oli joka lähtöön. Juuri C&A on edullinen, miesten t-paidat 7 ja 9 e sekä naisten puserot 9, 12 tai 15 e. Laatu on hyvä. Huiveja 3 e, mutta myös yli kympin löytyi. Kaikkia kokoja näytti olevan, isoja ja pieniä.

    • C & A...ihanaa

      Niin, minä olin Berliinissä heinäkuun alussa. C&A:sta ostin vaatteita. Minulla oli kassalla naisten vaatteita, sellaisia normaalikokoja suuremmasta päästä, XL: 2 kpl villatakkeja, yksi villapusero ja kolme t-paitaa: hinta yhteensä 48,00 euroa.

    • berlin 1krt/vuosi

      Minä piipahdan edellä mainittujen lisäksi aina Galeria Kaufhofissa, jossa on laadukasta omaa mallistoa (Alexanderplatz), Peek&Cloppenburgilla hyviä neuleita (Kudamilla) ja Karstadtin urheiluliikkeessä (Kudamilla). Kalliiden tuotteiden joukossa on usein kohtuuhintaista tavaraa.
      Ostan yleensä yhtä kokoa pienempiä vaatteita. Sen osaan sanoa, että hoikan ja pitkän lukiolaispojan on mahdotonta löytää sopivia farkkuja - ei tosin Suomestakaan oikein onnistu. Toivottavasti naisten tilanne on parempi.

    • jimie001

      Itse olen ollut tänä vuonna siellä melkein kuukauden työasioissa.Vaatteet todella ovat halvempia kunhan et mene kadewen tapaiseen megatavarataloon.Sieltä saatat löytää vaikka 5000 euron käsilaukun;==).Elektroniikka on halpaa ainakin esim hdmi kaaapeli 5 euroa.Myös tyttärelleni toin sieltä vesivärejä ja tusseja.Ovat paljon halvempia kuin suomessa.Ruoka on halpaa samoin kampaamopalvelut.

    • matkaaja

      primark on avattu berliiniin heinäkuussa, kannattaa poiketa. Katso osoite kotisivuilta

    • kuikelviini

      Oleellista ei niinkään ole Berliiniin vaatteiden hintataso, vaan että valikoimat ovat paremmat. Tietenkin hyvään täkyyn saattaa helpommin osua noin isossa kaupungissa. Ostan vaatteet tarpeen mukaan aina Berliinistä, kun käyn siellä vuosittain. Yleisesti vaatteet maksavat siellä vähemmän kuin Suomessa.

    • 2013Berlin

      Millaisia vintage liikkeitä löytyy Berliinistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe