Yli-innokas neuvoja kimpussa

Karhu-Kalle.

Yksi omituisia neuvojaan tyrkyttävä naisihminen on alkanut ottamaan kupoliin. Itse hän ei edes huomaa olevansa kaikkitietävä neuvoja. Sitä hän ei tiedä, että neuvonsa ovat muiden silmissä naurettavia. Tähän asti olen antanut tulla ja mennä, mutta nyt tuli mitta täyteen. Sanoin, ettei ihmiset tykkää kun pyytämättä neuvotaan. Siitä tämä niin viisas muljautti asiat ylösalaisin. Neuvoja olinkin minä, kuka en koskaan puutu hänen asioihinsa mitenkään. Itse kylläkin saattaa tulla pyytämättä kertomaan mikä on oikea tapa nostaa koira autoon ja niin edelleen. Itse tämä kantaa isokokoisen koiransa portaissa ja kehoittaa [vaatii] muitakin tekemään niin. Taustalla oma teoria asian tärkeydestä. Kuten asiaan kuuluu, tämän naisen oma koira on se jokin erikoinen. Ihan tavallinen pentu, ei mitenkään tai ihan yhtä ainutlaatuinen. Oma ja edellinen koirani on tasapainoinen ja rauhallinen. Hyvällä tämä ei ota vastaan kehoitusta olla puuttumatta minun asioihin, enkä viitsisi näpäyttää. Meinaan jos näpäytän niin näpäytän verbaalisesti niin, että se tuntuu.

6

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wins4ton

Tuollaisia kärttyisiä emäntiä aina löytyy, joten jätä omaan arvoonsa koko lady.

• voimia valuun

Noita typeryksiä sitten riittää. Koita olla ettet olisikaan ja alä anna tuommosen häiritä elämääsi. Katsos kun joillakin meneenosti niin johonkin se paha olo on purettava. Kohteena olet sinä.

• ei kivaa

hönö mikä hönö

• Juu, hössöttämisestä päätellen tainnut mopo karata, ja tulla koiranpennusta vauva, sietääkin napauttaa takaisin...

• diplomaattisempaa

On siinä kyllä se, että ei pennulle tee hyvää rampata rapuissa. Monille isoille sekä pitkäselkäisille roduille juurikin suositellaan rappusten välttelyä pentuaikana. Anna hänen kantaa, mitä se sinua häiritsee? Sinua neuvottaessa voit vaikka sanoa "Tunnut tietää todella paljon koirista. Se on kiva juttu, voin tarvittaessa varmaan kysyä neuvoa?". On sitten oma asiasi kysytkö vai et.

• fvdggfhhfggjgjgjgj

Etkö osaa ottaa vastaan neuvoja tai ylipäätänsä keskustella asioista.
      Hyvää tarkoittava ja innokas ei minusta ole missään nimessä paha ja joskus voi asioista oppiakin..minusta turhan kärkästä sinulta ottaa pienestä asiasta nokkiin.

Tyypillinen naisasenne. Ei osata keskutella ja sitten puhutaan pahaa selän takana kun silmä välttää. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      199
      3543
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      12
      3200
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2499
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2145
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1950
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1868
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      40
      1698
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1581
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1133
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74