Yli-innokas neuvoja kimpussa

Karhu-Kalle.

Yksi omituisia neuvojaan tyrkyttävä naisihminen on alkanut ottamaan kupoliin. Itse hän ei edes huomaa olevansa kaikkitietävä neuvoja. Sitä hän ei tiedä, että neuvonsa ovat muiden silmissä naurettavia. Tähän asti olen antanut tulla ja mennä, mutta nyt tuli mitta täyteen. Sanoin, ettei ihmiset tykkää kun pyytämättä neuvotaan. Siitä tämä niin viisas muljautti asiat ylösalaisin. Neuvoja olinkin minä, kuka en koskaan puutu hänen asioihinsa mitenkään. Itse kylläkin saattaa tulla pyytämättä kertomaan mikä on oikea tapa nostaa koira autoon ja niin edelleen. Itse tämä kantaa isokokoisen koiransa portaissa ja kehoittaa [vaatii] muitakin tekemään niin. Taustalla oma teoria asian tärkeydestä. Kuten asiaan kuuluu, tämän naisen oma koira on se jokin erikoinen. Ihan tavallinen pentu, ei mitenkään tai ihan yhtä ainutlaatuinen. Oma ja edellinen koirani on tasapainoinen ja rauhallinen. Hyvällä tämä ei ota vastaan kehoitusta olla puuttumatta minun asioihin, enkä viitsisi näpäyttää. Meinaan jos näpäytän niin näpäytän verbaalisesti niin, että se tuntuu.

6

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wins4ton

Tuollaisia kärttyisiä emäntiä aina löytyy, joten jätä omaan arvoonsa koko lady.

• voimia valuun

Noita typeryksiä sitten riittää. Koita olla ettet olisikaan ja alä anna tuommosen häiritä elämääsi. Katsos kun joillakin meneenosti niin johonkin se paha olo on purettava. Kohteena olet sinä.

• ei kivaa

hönö mikä hönö

• Juu, hössöttämisestä päätellen tainnut mopo karata, ja tulla koiranpennusta vauva, sietääkin napauttaa takaisin...

• diplomaattisempaa

On siinä kyllä se, että ei pennulle tee hyvää rampata rapuissa. Monille isoille sekä pitkäselkäisille roduille juurikin suositellaan rappusten välttelyä pentuaikana. Anna hänen kantaa, mitä se sinua häiritsee? Sinua neuvottaessa voit vaikka sanoa "Tunnut tietää todella paljon koirista. Se on kiva juttu, voin tarvittaessa varmaan kysyä neuvoa?". On sitten oma asiasi kysytkö vai et.

• fvdggfhhfggjgjgjgj

Etkö osaa ottaa vastaan neuvoja tai ylipäätänsä keskustella asioista.
      Hyvää tarkoittava ja innokas ei minusta ole missään nimessä paha ja joskus voi asioista oppiakin..minusta turhan kärkästä sinulta ottaa pienestä asiasta nokkiin.

Tyypillinen naisasenne. Ei osata keskutella ja sitten puhutaan pahaa selän takana kun silmä välttää. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2797
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2380
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1602
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1574
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1508
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe