myydäänkö enään canon eos 550d missään gigantin kaupoissa? tai edes verkkokaupassa?
myydäänkö enään?
8
202
Vastaukset
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/10696/cnsbr/Canon-EOS-550D-EF-S-18-55mm-IS-Kit
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=854194&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20670&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay&gclid=CPGmnMLw6LACFW0vmAod4VyRkw
huutonetissä on välillä käytettynä.
taitaa aika heikosti saada nykyään uutena.- käytettynä
vanha malli, eli ilmeisesti edullista haetaan: osta käytettynä, niin saat halvalla
http://www.huuto.net/kohteet/226223767
http://www.omaetsin.fi/#?q=canon eos 550D&c=- äIMÄ
"vanha malli"
Vanheneeko nää vehkeet näin äkkiä? - kjhfwfjj
äIMÄ kirjoitti:
"vanha malli"
Vanheneeko nää vehkeet näin äkkiä?Ei, vaan nopeammin.
- kyllä kannattaa
äIMÄ kirjoitti:
"vanha malli"
Vanheneeko nää vehkeet näin äkkiä?Ja juuri siksi kannattaakin ostaa se 1000 euron järkkärirunko jota 2:n v:n päästä voi käyttää enintään paperipainona...
- Niin kannattaakin
kyllä kannattaa kirjoitti:
Ja juuri siksi kannattaakin ostaa se 1000 euron järkkärirunko jota 2:n v:n päästä voi käyttää enintään paperipainona...
Sillä se 5 vuoden kuluttua ottaa edelleen yhtä hyviä kuvia kuin uutena.
- Kuvaaja 667
Jopa Kalle Anttilassa.
- googleje
http://www.google.fi/webhp?hl=fi&tab=iw#hl=fi&safe=off&sclient=psy-ab&q=canon eos 550d hinta&oq=canon eos 550d&gs_l=hp.1.1.0l4.1725.1725.0.4329.1.1.0.0.0.0.220.220.2-1.1.0...0.0.UfectzjBV8A&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=7c3f4012cc577b59&biw=914&bih=464
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427