Eli otsikossa onkin koko elämäni tarkoitus. Tahdon olla lentoemäntä ja muuttaa britteihin.
Olen ottanut jo selvää tuosta, että Virgin Airlinesille täytyy olla väh. 18vuoden ikä, sujuva englannin taito puhuttaessa ja kirjoitettaessa ja työlupa työskennellä Iso-Britanniassa loputtomasti.
Tahdon vain tietää, onko kannattavaa lähteä VA:lle vai olisiko joku muu yhtiö parempi? Millaiset palkat on? Kertokaa mulle kaikkea liittyen tähän asiaan..
Lentoemännäksi Virgin Airlinesille
4
472
Vastaukset
- samahaavemut20.v
EIKÄ! mullon tismalleen sama haave, elää briteissä (Lontoossa) ja olla lentoemäntä!!
en tiiä onks british airways vai virgin atlantic parempi, mut ajoin hakee atlantic koska ne lentää enemmän usaan.. mut työlupa, tarviiks sitä jos on EU:n kansalainen???
ja kun tskekasin noitten sivun nii siel ei ollu mitää hakee nut käynnissä. mutta jos haluut jutella mun kaa tästä nii voin aintaa mun sähköpostin :)
aion nyt tän vuoden opiskella sikana kielii (esim. venäjää, kiinaa ja ranska) jos ne parantais mun mahiksii!- LHR
Olisikohan ensin parempi opetella kirjoittamaan suomea?
- hscb
voi teitä.. get real! hakijoita on enemmän kuin luulette ja työntekijöitä löytyy jo tarpeeksi pelkästään lontoosta joista monet puhuvat jo pelkästään äidinkielenään 2-3 kieltä. lukion papereilla ja hyvällä enkulla &venäjää 4 kurssia käyneenä ei pärjää kun he vertaavat teitä vanhempiin ja paremmin kouluttuneisiin. myös he arvostavat kokeneita lentoemäntiä eivätkä palkkaa niin helposti juuri 20v täyttäneitä.
- Läksin minäkin...
Kannattaa hakea rohkeasti. Ei siellä mitään mummoja tarvita. Kyllä suomalainen, koulutettu ihminen on kovaa valuuttaa maailmalla. Pää pystyssä maailmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801955
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1421194Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501062Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15869
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856