Eli otsikossa onkin koko elämäni tarkoitus. Tahdon olla lentoemäntä ja muuttaa britteihin.
Olen ottanut jo selvää tuosta, että Virgin Airlinesille täytyy olla väh. 18vuoden ikä, sujuva englannin taito puhuttaessa ja kirjoitettaessa ja työlupa työskennellä Iso-Britanniassa loputtomasti.
Tahdon vain tietää, onko kannattavaa lähteä VA:lle vai olisiko joku muu yhtiö parempi? Millaiset palkat on? Kertokaa mulle kaikkea liittyen tähän asiaan..
Lentoemännäksi Virgin Airlinesille
4
450
Vastaukset
- samahaavemut20.v
EIKÄ! mullon tismalleen sama haave, elää briteissä (Lontoossa) ja olla lentoemäntä!!
en tiiä onks british airways vai virgin atlantic parempi, mut ajoin hakee atlantic koska ne lentää enemmän usaan.. mut työlupa, tarviiks sitä jos on EU:n kansalainen???
ja kun tskekasin noitten sivun nii siel ei ollu mitää hakee nut käynnissä. mutta jos haluut jutella mun kaa tästä nii voin aintaa mun sähköpostin :)
aion nyt tän vuoden opiskella sikana kielii (esim. venäjää, kiinaa ja ranska) jos ne parantais mun mahiksii!- LHR
Olisikohan ensin parempi opetella kirjoittamaan suomea?
- hscb
voi teitä.. get real! hakijoita on enemmän kuin luulette ja työntekijöitä löytyy jo tarpeeksi pelkästään lontoosta joista monet puhuvat jo pelkästään äidinkielenään 2-3 kieltä. lukion papereilla ja hyvällä enkulla &venäjää 4 kurssia käyneenä ei pärjää kun he vertaavat teitä vanhempiin ja paremmin kouluttuneisiin. myös he arvostavat kokeneita lentoemäntiä eivätkä palkkaa niin helposti juuri 20v täyttäneitä.
- Läksin minäkin...
Kannattaa hakea rohkeasti. Ei siellä mitään mummoja tarvita. Kyllä suomalainen, koulutettu ihminen on kovaa valuuttaa maailmalla. Pää pystyssä maailmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987