Mistä voi soittaa? KIIRE!!!

gmklsjhhnsgvbahnmdc-

Puhelimen sim-kortti hajosi hetkeä sen jälkeen kun minulle oli soitettu sairaalasta mutta en voi soittaa takaisin. Minulle on varattu aika siellä. Ei ole ketään jonka puhelinta voisin lainata. Mistä voin soittaa tai edes lähettää viestin tutulleni?

13

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • har har

Mitä ihmeen höpöjuttuja taas, sulle on soitettu sairaalasta aika ja kuitenkin pitäis lähettää viesti tutulle. Surkea trolli.

• gmklsjhhnsgvbahnmdc-

He ovat soittaneet myös perheelleni. Asia on siis tärkeä. Siksi haluan lähettää viestin. En jaksa selittää

• gmklsjhhnsgvbahnmdc-

Minulle on varattu aika sairaalasta jo viikkoja sitten. Eilen puhelimeni hajosi enkä voinut enää kuulla muiden puhetta. Minulle soitettiin sairaalasta tänään mutta en kuullut puhetta. Yritin korjata asian, mutta soneran kuvake hävisi kokonaan enkä enää voi edes soittaa.

Onko haminassa yleisöpuhelinta tai jotain?

• fdgfdgesko erkyl

tässä hyvä esimerkki siitä että kannattaako elää yhden kännyn varassa,eikö sulla ole muka ole entisiä kännyjä tallella joihin kannattaa ostaa vaikka prepaid liittymä varalle

• vaikea sanoa

Esimerkki myös siitä että kannattaa uusia puhelimensa joskus.

• lasse essal

Mene töihin ja osta puhelin

• Penanen

Eikös tässä tilanteessa pitäisi auttaa hätääntynyttä lähimmäistä eikä jaaritella yleisiä kännykänhankintaperiaatteita. Jos joku on veden varassa hukkumaisillaan, eipä paljon häntä auta, jos alamme luennoida turvallisuusmääräysten noudattamisesta.

Ehdotan kysyjälle asian selvittämistä ohikulkijoille tai muille lähistöllä oleville ja luvan kysymistä käyttää puhelinta omasta mielestä hätätilanteessa.

• hiukan järkeä
        Penanen kirjoitti:

Eikös tässä tilanteessa pitäisi auttaa hätääntynyttä lähimmäistä eikä jaaritella yleisiä kännykänhankintaperiaatteita. Jos joku on veden varassa hukkumaisillaan, eipä paljon häntä auta, jos alamme luennoida turvallisuusmääräysten noudattamisesta.

Ehdotan kysyjälle asian selvittämistä ohikulkijoille tai muille lähistöllä oleville ja luvan kysymistä käyttää puhelinta omasta mielestä hätätilanteessa.

Ei asiaa voi kukaan auttaa netissä!

• Erkki Nivustyrä

Kyse on ennakoimis kyvyistä,jokainen joka omistaa yhden puhelimen pitäisi tietää ettei se ole kovin turvallista jos se hajoaa eikä pysty soittamaan edes hätänumeroon,vanhoilla nokian romuillakin pääsee läpi hätäkeskukseen ilman sim korttiakin

• Prepaid varalla

Osta prepaid kortti R-kioskilta ! Vihda se puhelimeen. Valmiiksi siinä pikkuisen puheaikaakin on.

• Prepaid varalla

SE toimii heti kun asentaa sen puhelimeen!

• Helppo Nakki

Marssit R-kioskille ja ostat Prepaid liittymän ja selität asias sairaalaan. Voitinko jotain ?

• No harmi

Menikin voittomahkut, edellä jo joku keksi saman asian. Aina ei voi voittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      170
      4821
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3569
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3370
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3341
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      34
      2771
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2276
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe